عرضه رنگ اپوکسی سوله مرغوب اصل

رنگ اپوکسی از مقاومت شیمیایی و همچنین مکانیکی و الکتریکی بالایی برخوردار می باشد. این رنگ به عنوان یک پوشش و ضد خش و ضد خوردگی می باشد مقاومت شیمیایی ، مکانیکی و حرارتی بسیار مناسب این رنگ موجب شده تا امکان بکارگیری آن را در سطوح مختلف میسر شود و همین باعث می شود که یک رنگ مقاوم در برابر خوردگی و سایش بوجود آید. اگر به دنبال خرید این رنگ میباشید در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد رنگ اپوکسی سوله، انواع رنگ سوله و خرید رنگ اپوکسی بیشتر توضیح دهیم.

عرضه رنگ اپوکسی سوله مرغوب اصل

هر آنچه که باید در مورد رنگ اپوکسی سوله بدانید

هر آنچه که باید در مورد رنگ اپوکسی سوله بدانید

همانطور که گفتیم رنگ اپوکسی بر روی بیشتر سطوح قابل استفاده میباشد. این رنگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک و دیگر عوامل شیمیایی دارد جایگزین بسیار مناسبی برای پوشش های محافظی می باشد. این رنگ پس از خشک شدن، قابل شستشو میباشد و به دلیل داشتن خاصیت انعطاف پذیری مقاومت بسیار خوبی در برابر تغیر شکل سازه دارد و همچنین بسیار ضربه پذیر میباشد. در رنگ های اپوکسی افزایش برخی مواد به این رنگ مقاومت آن در مقابل آب و زنگ زدگی افزایش میدهد. این رنگ ها در مواردی که در ادامه به انها اشاره میکنیم کاربرد زیادی دارد:

  • سوله ها
  • قالب های صنعتی و کامپوزیت ها
  • سامانه های الکتریکی و الکترونیک مصارف خانگی و دریایی
  • هوافضا
  • زیست شناسی
بیشتر بخوانید :  پخش رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا

همچنین از این رنگ می توان بر روی سطح های فلزی، چوبی و سیمانی استفاده کرد، یعنی در زیرزمین های مرطوب و کارخانه ها و هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت هست می توان از این رنگ استفاده کرد.

همچنین جهت دریافت زینک فسفات اپوکسی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

چرا خرید عمده رنگ اپوکسی به صرفه تر است؟

چرا خرید عمده رنگ اپوکسی به صرفه تر است؟

خرید عمده این محصولات با حاشیه سود کمتر و در تیراژ بالا فروخته میشود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه میباشد. قیمت های عمده فروشی در این محصولات به عوامل بسیاری همچون نوسانات ارز و بازار بستگی دارد. پس رسیدن به یک قیمت مطلوب نیازمند جست و جو است. قیمت این رنگ ها به عواملی مرغوبیت رنگ بستگی دارد. به طوری که هر چه جنس رنگ مرغوب تر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. البته این حرف به طور برعکس صادق نیست. یعنی بالا بودن هزینه یک رنگ، دلیل بر مرغوبیت آن نمیباشد. پس حتما لازم است در فروشگاه های مختلف جست و جو کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و صرفا هزینه را ملاک قرار ندهید. در انتخاب فروشگاه نیز باید عوامل مهمی همچون اعتبار آن فروشگاه خدمات پس از فروش، ضمانت اصل بودن اجناس لحاظ شود تا پس از خرید هیچ شک و شبهه ای باقی نماند. که برای یافتن مراکز تهیه این محصول میتوانید در وبسایت ها نیز جست جو کنید. با تشکر از شما که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما