عرضه رنگ زینک کرومات براق بدون واسطه

رنگ زینک کرومات براق با فرمول Na2CrO4، یک ترکیب شیمیایی جامد زرد است که به عنوان یک مهار کننده خوردگی در صنعت روغن، به عنوان یک رنگ کمکی در صنعت نساجی، به عنوان نگهدارنده چوب و به عنوان یک تخصص دارویی تشخیصی برای تعیین حجم گلبول های قرمز خون استفاده می شود. از واکنش بین سدیم دیکرومات و هیدروکسید سدیم بدست می آید. عرضه رنگ زینک کرومات براق بدون واسطه توسط ما صورت می پذیرد.

عرضه رنگ زینک کرومات براق بدون واسطه

کاربرد رنگ زینک کرومات براق

کاربرد رنگ زینک کرومات براق رنگ زینک کرومات از طریق فرایندهایی به شکل مایعات، گازها یا جامدات اعمال می شوند. پوشش ها را می توان برای بررسی ویژگی ها و ضخامت فیلم آنها با استفاده از کارت ها برای مشاهده بصری رنگ، تیرگی یا کنتراست (پالت ها یا کارت کشش) اندازه گیری و آزمایش کرد. 

کرومات و دی کرومات آنیونهایی هستند که حاوی اتمهای کروم و اکسیژن هستند. بنابراین، آنها اکسیژن های کروم هستند. ما اغلب از این اصطلاحات به عنوان اصطلاحات کلی برای نام بردن ترکیباتی که حاوی این آنیون ها هستند استفاده می کنیم. این دو آنیون ساختار شیمیایی بسیار مشابهی دارند. کرومات دارای یک آنیون کرومات است در حالی که دی کرومات دارای دو آنیون کرومات در ترکیب با یکدیگر است. اما ظاهر آنها متفاوت است.

رنگ کرومات یک اکسیانون کروم است که فرمول شیمیایی CrO42- دارد. به طور کلی، ما از این اصطلاح برای نام بردن ترکیبات حاوی این آنیون به صورت گروهی استفاده می کنیم، یعنی به ترکیباتی که حاوی آنیون کرومات هستند، کرومات ها گفته می شود. رنگ کرومات ها به طور کلی زرد روشن است. اتم کروم در این آنیون در حالت اکسیداسیون 6+ است. این یک ماده اکسید کننده نسبتاً قوی است. جرم مولی این آنیون 99/115 گرم در مول است.

بیشتر بخوانید :  تولید ضد زنگ اپوکسی فلزات

وقتی خواص و واکنشهای کروماتها در نظر گرفته شود، آنها می توانند با پراکسید هیدروژن واکنش دهند زیرا آنیون پراکسید جایگزین یک یا چند اتم اکسیژن می شود. در یک محلول آبی، به طور کلی تعادلی بین کرومات و دی کرومات وجود دارد. با این حال، ما می توانیم مقدار زیادی کرومات را در مقادیر pH بالا (بالای 6.5 pH) پیدا کنیم که مقدار دی کرومات بسیار کم باشد. این بدان معنی است که، در محلول های قلیایی، گونه غالب کرومات است.

آخرین قیمت رنگ زینک کرومات براق

آخرین قیمت رنگ زینک کرومات براق مجموعه ما عرضه کننده انواع رنگ کرومات در ایران می باشد. در طول تاریخ، رنگ تزئینی قرن ها برای زیبا سازی اشیا و فضای داخلی ساختمان ها و همچنین تقلید از مواد گران قیمت مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر، کشف رنگهای مصنوعی جدید امکان تزئین انواع سطوح را فراهم می کند، بنابراین این برنامه محدودیتی ندارد و همه چیز به خلاقیت هر شخص بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت زینک کرومات براق با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.