عرضه کننده رنگ استخری اکریلیک

مواد اولیه تولید رنگ استخری اکریلیک

مواد اولیه تولید رنگ استخری اکریلیک

شرکت ترنج ارائه دهنده رنگ های مختلف از جمله رنگ استخری اکریلیک است. همانطور که میدانید از این نوع رنگ برای استخرها استفاده میشود.

برای تولید رنگ استخری به مواد اولیه نیاز است که مواد اولیه آن شامل دو بخش است که یک بخش آن نقش عدم نفوذ آب به درون سازه را دارد و بخش دیگر آن نقش همیشگی رنگ که بخشیدن زیبایی به کار است را بر عهده میگیرد.

شرکت ما این رنگ را به صورت خرده فروشی و همچنین به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. افراد از این مدل رنگ ها مخصوصا برای اینکه سلامت محیط آبی خود مثل استخر را تضمین کنند، بسیار استفاده مینمایند و بهترین نوع رنگ برای کسانی است که قصد ساخت استخر ویلایی یا باغی را دارند.

موارد کاربردی مثبت زیادی دارد مثل اینکه ضد باکتری و ضد جلبک است، مقاومت بالایی در برابر فشار هیدرولیکی دارد، امکان ترمیم آن نیز وجود دارد و بسیاری موارد دیگر. شما اگر قصد خرید این نوع رنگ را دارید به راحتی میتوانید وارد سایت ترنج شده و با برقراری ارتباط با ما در هر حجمی که آن را بخواهید، سفارش دهید.

قیمت خرید رنگ استخری اکریلیک

رنگ استخری اکریلیک

در مورد خرید رنگ اکریلیک باید بگوییم همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد شما میتوانید به صورت تعدادی یا در میزان بیشتر که به صورت عمده میشود آنها را از ترنج خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید :  عایق ضد شوره نانو و خصوصیات خرید و قیمت آن

به طور کلی یکی از نکات مثبت دیگر رنگ استخری اکریلیک این است که قیمت آن مقرون به صرفه است که همین باعث استقبال زیاد افراد به آنها میشود. به هر حال برای اینکه در مورد قیمت ها باخبر شوید میتوانید با ما تماس حاصل کنید تا در مورد جزئیات کامل آن هر آنچه لازم است را به شما بگوییم. ما برای خرید تک و همچنین عمده در خدمت شما هستیم.

علت محبوبیت زیاد رنگ استخری اکریلیک (پایه آب)

علت محبوبیت زیاد رنگ استخری اکریلیک (پایه آب)
نوع ترکیبات این نوع رنگ های استخری اکریلیک با عث شده تا حلال آن ها آب باشد و دیگر نیازی به تینر که بوی تندی دارد در حین انجام کار نیست. همین استفاده از آب به عنوان حلال باعث می شود رنگ زودتر خشک شود و استخر را بتوانیم زودتر به اصطلاح آب بیندازیم.
پوشانندگی رنگ های استخری اکریلیک نسبت به مجصولات مشابه بسیار بیشتر است .
ترکیبات به کار رفته در رنگ استخری اکریلیک باعث شده تا در برابر اشعه یو وی خورشید مقاومت بیشتری داشته باشد و هم در استخر روباز و هم استخر سرپوشیده از آن استفاده نمود.
انواع سطح های بتنی و سیمان در مواجه با این رنگ چسبندگی بالایی بین این رنگ و سطح دیده شده است.
به دلیل آن که این رنگ پایه آب می باشد به اصطلاح سازگار با محیط زیست بوده و آسیب تنفسی و یا شیمیایی برای اعمال کنندگان و کاربران نهایی ندارد و به اصطلاح بهداشتی می باشد.
در مناطق با نواسانات دمایی بالا رنگ استخری اکریلیک مقاومت قابل توجهی از خود نشان داده است و در ایران که مناطق با نواسنات دامایی بالا زیاد دارد این رنگ در گستره وسیعی از مناطق قابل استفاده می باشد.
رنگ استخری اکریلیک ضد خزه و ضد جلبک و در برابر انواع باکتری ها مقاومت زیادی دارد و به اصطلاح به عنوان رنگ آنتی باکتریال نیز شناخته می شود.
قبل از اعمال رنگ استخری اکریلیک حتما سطح مورد نظر را پاکیزه و خشک کنید تا بهترین کیفیت رنگ را بدست آورید.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ روغنی الوان با بهترین کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.