عرضه کننده رنگ اپوکسی استخر درجه یک

معرفی انواع رنگ اپوکسی استخر

معرفی انواع رنگ اپوکسی استخر
از جمله رنگ‌های درجه یک برای رنگ آمیزی استخر، سونا و جکوزی می‌توان به رنگ اپوکسی استخر اشاره کرد. این رنگ‌ها در برابر اعمال فشارها و تنش‌های مختلف به دیواره‌های استخر مقاوم بوده، ترک نمی‌خورد و با ایجاد یک پوشش ضخیم و مقاوم سطح مورد نظر را به صورت کامل آب بندی می‌نماید

. استفاده از رنگ اپوکسی استخر به زیر سازی سازه نیاز ندارد و این رنگ قابلیت اجرای مستقیم روی سیمان و بتن تازه را هم دارد. استفاده از این رنگ بسیار آسان بوده و از آن در رنگ آمیزی مخازن، منابع آب کشاورزی، لوله‌های آب و حوضچه‌های پرورش ماهی و همچنین رنگ آمیزی سوله‌ها و سطوح فلزی هم استفاده می‌شود. از انواع رنگ اپوکسی می‌توان به رنگ اپوکسی آبی و سفید اشاره کرد که رنگ آبی پرکاربردترین و پرفروش‌ترین نوع آن است.
این رنگ بر پایه حلال بوده و حلال آن تینر است. اگر در رقیق کردن و آماده سازی رنگ اپوکسی استخر از تینر فوری استفاده شود مدت زمان آماده سازی و خشک شدن استخر کاهش می‌یابد و زودتر به بهره برداری می‌رسد. رنگ اپوکسی به صورت دو جزئی ساخته و تولید می‌شود. نکته‌ی مهم در استفاده از این رنگ‌ها رعایت دقیق ترکیب درصد این دو جزء است.

اگر درصدها اشتباه اضافه شود رنگ خراب شده و عایق بندی مورد نظر را نخواهد داشت. ترکیب درصد صحیح دو جزء روی بسته بندی آن نوشته شده است. علاوه بر این دمای انجام رنگ آمیزی هم مهم است؛ بنابراین قبل از استفاده، مشخصات و دستورالعمل موجود روی بسته بندی را مطالعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید :  فروشنده انواع رنگ استخری مرغوب

فروش ویژه رنگ اپوکسی استخر

رنگ اپوکسی استخر
از جمله مزایای رنگ اپوکسی استخر می‌توان به چسبندگی عالی به انواع سطوح از جمله مقاطع فلزی و سیمان و بتن، ارائه سطح کاملاً صیقلی و صاف

پس از رنگ آمیزی، ضد جلبک، ضد باکتری و عایق در برابر مواد شیمیایی مثل کلر و سولفات، مقاوم در برابر تغییرات دمایی و جوی، پوسیدگی و ساییدگی، قابلیت ترمیم و بازسازی پس از تخریب و قابلیت شست و شو با مواد شوینده اشاره کرد.
شرکت ترنج بزرگ‌ترین توزیع کننده و مسئول فروش رنگ اپوکسی به صورت عمده به فروشگاه داران و رنگ فروشی‌های ایران است. باکیفیت‌ترین رنگ‌های استخری را با نازل‌ترین قیمت می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما