عمده فروش رنگ اتومبیلی برای انواع رنگ خودروها

عمده فروش رنگ اتومبیلی برای انواع رنگ خودرو ها

عمده فروش رنگ اتومبیلی برای انواع رنگ خودرو ها
عمده فروش رنگ اتومبیلی، جز فرو رنگ های صنعتی قرار می گیرد. این رنگ بر پایه رزین و پیگمان تهیه می شود. پیگمان ها درون رزین به حالت تعلیق قرار دارند و رزین آن ها را به سطح ماشین می چسباند.

از ویژگیهای مهم رنگ های صنعتی مقاومت آن ها در برابر تغییرات جوی و فیزیکی است که مثلا رنگ ماشین نیز از آن بی بهره نیست.

این رنگ در مقابل سایش، خش و ضربه تا حد خوبی مقاوم است به علاوه در برابر بارندگی، برف و کلا تغییرات آب و هوایی، عوامل شیمیایی و اصطکاک از خود پایداری نشان می دهد. رنگ خودرو باید در مقابل حرارت و اشعه UV خورشید نیز مقاوم باشد و در مرور زمان دچار تغییر رنگ نشود.

 

رنگ آمیزی خودرو با خرید رنگ از عمده فروش رنگ اتومبیلی


رنگ آمیزی خودرو با خرید رنگ از عمده فروش رنگ اتومبیلی

اکثر خودروهای موجود در بازار از رنگ ساده بهره برده اند. این رنگ ها یک پوشش بی رنگ دارند که باعث براقیت آن می شود و مقاومت رنگ را نسبت به خش، سایش و… زیاد می کند. به دلیل چسبندگی زیاد این رنگ در مواقعی که روی ماشین خش می افتد می توان با یک قلم خش گیری سطح رنگ را ترمیم کرد اما برای آسیب های بیشتر از آن باید به نمایندگی ها یا مراکز مخصوص به این کار مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :  ارائه کننده رنگ اپوکسی استخر

آن ها رنگ مورد نیاز ماشین شما را از عمده فروش رنگ اتومبیلی می خرند اما با وجود با کیفیت و ارزان بودن این رنگ اگر مرکز درستی را برای مراجعه انتخاب نکرده باشید امکان چروکیده شدن و صیقلی نشدن رنگ وجود دارد.
سری دیگری از رنگ ها نیز وجود دارند که حتی اگر آن ها را از عمده فروش رنگ اتومبیلی بخرید قیمت بالاتری داشته و برای اتومبیل های گران تر استفاده می شود.

در این رنگ ها جلوه مات تری دارند برای پوشش نهایی از اپوکسی و روکشی از PVC استفاده می کنند. نگهداری از این رنگ توجه بیشتری می خواهد. نباید از هر تمیز کننده و پولیش استفاده کنید و در صورت خرابی رنگ برای ترمیم آن کار سختی را پیش رو دارید تا خودرو شما به شکل اول بشود.

برای نگهداری از این رنگ می توانید به توضیحاتی که توسط کارخانه برای جنس های عمده فروش رنگ اتومبیلی داده می شود توجه داشته باشید. با عمده فروش رنگ اتومبیلی، رنگ های با کیفیت را ارزان تر می توان خرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.