فروشنده بزرگ آستر اپوکسی زینک ریچ

زینک ریچ در واقع نوعی پوشش ایجاد می کند ، برای آهن هایی که دچار خوردگی شده اند ، آستر اپوکسی زینک ریچ نوعی آستر ضد خوردگی است ، چون در صنایع زیاد استفاده شده است ، استفاده از آنها بسیار راحت است جزئی از وسایل مرغوب به شمار می رود، که در صنایع مختلف کاربرد دارند ، در واقع چسبندگی که روی فلز ایجاد می کند باعث می شود از آنها محافظت بکند در برابر زنگ زدگی ، در آهن ، فلز ، استیل باعث می شود که طول عمری بیشتری داشته باشند ، و وسیله ها برای ما کار بیشتری انجام بدهند و به صرفه هستند.

فروشنده بزرگ آستر اپوکسی زینک ریچ

مشخصات انواع آستر اپوکسی زینک

مشخصات انواع آستر اپوکسی زینک

آستر اپوکسی زینک در واقع مواد اولیه تولید آنها مقدار زیادی روی است . و همین باعث محافظت از فلز می شود ، در واقع در بزرگراه ها و زیر ساخت ها هم کاربرد زیادی دارند ، بخاطر روی به فلزات خاصیت ضد خوردگی می دهد ، آستر اپوکسی زینک در واقع برای فلزاتی که در شرایط آب و هوایی بدی هستند و دائم در معرض خوردگی هستند ، بهترین گزینه هستند . از انواع آستر اپوکسی می توان یکی ارگانیک و دیگری غیر ارگانیک را نام برد .

آستر اپوکسی زینک غیر ارگانیک در واقع آستر روی ، روی سطح فلز به صورت مستقیم اسپری می شود و یک لایه پوششی ایجاد می کند ، که نسبت به ارگانیک آنها بهتر عمل می کند ، و با واکنش شیمیایی روی فلز می چسبند ‌. روش های ارگانیک معمولا با برس یا اسپری انجام می شود ، مانند روش غیر ارگانیک روی سطح نمی چسبد ، و همین باعث می شود ، روش غیر ارگانیک بهتر عمل کند ، در واقع عملکرد این دو روش کاملا متفاوت است ، آستر اپوکسی زینک غیر ارگانیک ها ورقه ورقه، پوسته پوسته نمی شوند و به راحتی می چسبند .

بیشتر بخوانید :  سفارش حضوری رنگ اپوکسی تهران با کیفیت عالی

طریقه استفاده صحیح از آستر اپوکسی

طریقه استفاده صحیح از آستر اپوکسی

این نوع مواد را می توان به صورت اسپری یا با برس استفاده کرد ، به طوری که محل مورد نظر باید بسیار تمیز باشد ، و از گرد و غبار رنگ های دیگر کاملا پاک شود ، بعد آستر اپوکسی باید با مواد شیمیایی دیگری ترکیب شود ، و حالت چسبندگی مناسبی به خود بگیرد . بعد با استفاده از برس یا اسپری در محل مورد نظر استفاده کرد ، در آب و هوایی ملایم از آستر اپوکسی برای روکش استفاده می شود ، ولی درآب وهوای بد برای رویه فلز استفاده می شود.

از این آستر اپوکسی در صنایع زیاد استفاده می شود به دلیل ، خوردگی بالای این نوع مواد ، چسبندگی بالا بر روی سطوح فلز و فولاد ، در سخت ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد را دارد ، با دیگر مواد شیمیایی راحت ترکیب می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند ، این نوع آستر نباید در محیط های اسیدی و قلیایی مورد استفاده قرار بگیرد . این نوع آستر در پل ها ، لوله های فلزی ، تأسیسات گازها ، مخازن نگهداری ، تاسیسات دریایی ، لوله های انتقال مورد استفاده قرار می گیرد ، که افراد باید روش استفاده از آنها را یاد بگیرند .

تولید کننده آستر اپوکسی زینک ریچ

تولید کننده آستر اپوکسی زینک ریچ

تولید کننده آستر اپوکسی در تولید این نوع مواد از بهترین مواد شیمیایی استفاده می کند ، و چسبندگی آنها را بسیار پر اهمیت می داند ‌. این نوع مواد در اندازه های مختلف تولید می شود ، در قوطی های پلمپ ساخته می شوند ، چندین بار می توان از آنها استفاده کرد ، در شرکت های بزرگ تولید دارند و در سایت های معتبر فروش دارند ، و تولید خود را به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسانند .

بیشتر بخوانید :  خرید مستقیم زینک فسفات اپوکسی رنگین زره

تولید کنندگان فروش خود را به صورت عمده و جزئی انجام می دهند که آستر اپوکسی کیلویی هم فروش دارند ، که در قوطی های کیلویی تولید می شوند ، بستگی به نیاز مصرف کنندگان دارد ، و سفارش هر مشتری تولید می شوند ، به سهولت در شرکت ها موجود هستند ، بخاطر کاربرد زیاد آنها مشتریان زیادی هم دارند ، استفاده از آنها بسیار راحت است . این نوع مواد در بهترین کیفیت تولید می شوند .

1

  1. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد؟ خیلی بهتر میشد که در مقالات به این موضوعات هم اشاره کنید و همه ی جوانب را مطرح کنید تا ما به راحتی برای ثبت سفارش اقدام کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.