فروشگاه انواع اپوکسی پلی امید

فروشگاه با عرضه انواع اپوکسی پلی امید به صورت آنلاین توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. اپوکسی پلی امید از جمله محصولات صنعتی بوده که در دسته رنگ های اپوکسی قرار می گیرد و در صنایع مختلفی کاربرد دارد. اپوکسی پلی آمید امروزه به عنوان پرفروش ترین انواع کفپوش ها به خصوص برای مکان های صنعتی و حتی نیمه صنعتی تبدیل گردیده است. تنوع در سایز و دوام بالا از مهمترین عوامل فروش محسوب می شوند.
فروشگاه انواع اپوکسی پلی امید

مقایسه اپوکسی پلی امید مات با براق

مقایسه اپوکسی پلی امید مات با براق انواع رنگ های صنعتی مانند اپوکسی پلی آمید از نظر ویژگی های فیزیکی و ظاهری با یکدیگر تفاوت هایی دارند. از نظر ظاهری آنها به دو دسته پلی امید براق و پلی امید مات قابل تقسیم بندی هستند.
اپوکسی پلی امید مات از ترکیب رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید تولید می شوند. از مهمترین ویژگی های آن می توان به چسبندگی بالا، مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی و حلال ها، آب و رطوبت اشاره نمود.
همچنین پلی آمید مات در برابر ضربه و سایش هم دوام بسیار خوبی از خود نشان داده است. اما به علت آنکه در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت چندانی ندارد برای فضاهای باز و مکان هایی که تحت تاثیر مستقیم آفتاب هستند، استفاده از آنها توصیه نمی شود.
در تولید پلی آمیدهای براق تقریبا از همان مواد اولیه ای که در تولید انواع اپوکسی های مات به کار می رود، استفاده می شود. زمان خشک شدن آنها سریعتر از انواع پلی آمید مات بوده و دمای سطحی بالاتری را می توانند تحمل کنند. ضمن آنکه نقطه اشتعال بالاتری نیز دارند. در فرمولاسیون آن از رنگدانه های سفید استفاده می شود که به دلیل آنکه سمی نبوده تاثیری بر بو و مزه آب نمی گذارند. به همین دلیل در پوشش رنگ کف و کناره های استخرها از این نوع رنگ بیشتر استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  رنگ آمیزی روی فلز (3 روش اصلی کوتینگ روی فلزات)

خرید کلی انواع اپوکسی پلی امید

خرید کلی انواع اپوکسی پلی امید

خرید اپوکسی پلی امید را می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت ما انجام دهید. امکان خرید به صورت کلی و عمده هم وجود دارد و مشتری می تواند جهت سفارش محصول یا از طریق ایمیل یا تماس تلفنی اقدام نماید. عرضه انواع اپوکسی پلی آمید به صورت مستقیم انجام می شود تا مشتری با خاطری آسوده خریدی مطمئن را انجام دهد. چون فروش بدون واسطه است، قیمت های اعلامی به خریدار نیز زیر نرخ بازار آزاد می باشد.

این امکان برای خریدار فراهم است که بدون محدودیت زمانی و در هر ساعت از شبانه روز که زمان در اختیار داشت، جهت خرید اقدام نماید. همچنین امکان انتخاب انواع رنگ پلی آمید با مشورت مشاوران آنلاین در سایت امکانپذیر است. به این ترتیب شما بهترین انتخاب را با صرف کمترین هزینه خواهید داشت.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.