فروشگاه رنگ اپوکسی فلز تهران

قیمت رنگ اپوکسی فلز به موارد مختلفی مانند کیفیت و … بستگی دارد. به دسته ای از رنگ های صنعتی که مقاوم در برابر رطوبت و مواد شیمیایی هستند اپوکسی گویند. این رنگ ها بر پایه رزین اپوکسی و پیگمنت های مخصوص ساخته می شوند. رنگ های اپوکسی در صنایع ساختمانی، پتروشیمی، پالایشگاهی، نیروگاهی و بسیاری از کارخانه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت این رنگ ها به کیفیت و حجم موردنیاز برای رنگ آمیزی بستگی دارد.

رنگ اپوکسی فلز

رنگ های اپوکسی فلز آبی
رنگ اپوکسی فلز آبی

رنگ های اپوکسی فلز دسته ای از رنگ های صنعتی مقاوم رطوبتی و شیمیایی هستند که بر پایه رزین اپوکسی و پیگمنت های مخصوص ساخته شده و دارای کاربرد بسیار بالایی در صنایع مختلف ساختمانی و پالایشگاهی و نیروگاهی و پتروشیمی و کارخانه های دیگر و دمای بالا و رطوبت می باشند. این رنگ ها به دلیل طراحی

در شرایط رطوبت و خوردگی شیمیایی بالا، پایداری و مقاومت بسیاری داشته و در برابر عوامل مختلف جوی و شیمیایی مخرب ماندگاری خوبی دارند. رنگ اپوکسی فلز در تهران، به عنوان یکی از انواع رنگ های اپوکسی فلز پر کاربرد

و محصولی با کیفیت از شرکت ترنج، دارای قابلیت های بالای عملکردی، از جمله ماندگاری و پایداری خوب در محیط های حاوی مواد شیمیایی و رطوبت بالا بالا بوده و از خوردگی و زنگ زدگی سطوح تجهیزات و سازه ها در معرض رطوبت و نم بالا، و بخار جلوگیری به عمل می آورد.

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی رنگ اپوکسی پلی آمید

امروزه با توسعه تکنولوژی صنایع رنگ سازی و بکارگیری دستگاه های آزمایشی و تولیدی مجهز و پیشرفته، استفاده از نانو فناوری در طراحی رنگ های اپوکسی فلز توسعه داده شده و نانو ذرات مناسب،

جهت بهبود خواص کیفی و عملکردی در ساختار آن ها به کار می رود. یکی از مزایای اصلی رنگ اپوکسی فلز ، طراحی و تولید آن با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه بوده، به طوری که در طول زمان با ماندگاری و پایداری بالا،

قابلیت های خود را نشان داده و باعث صرفه جویی در هزینه های گزاف مربوط به ترمیم یا بازسازی تجهیزات و سازه های رنگ آمیزی شده و از سطوح آن ها در برابر عوامل جوی و شیمیایی مخرب، بخار و رطوبت بالا و نم جلوگیری به عمل می آورد.

مزایای استفاده از رنگ های اپوکسی فلزات

قیمت رنگ اپوکسی برای فلزات وابسته به عوامل مختلفی است. فلزات به دلیل طبیعت خاصی که دارند در مقابل عوامل شیمیایی و رطوبت مقاومت پایینی دارند. با توجه به کاربردهای وسیعی که فلز در زندگی بشر دارد، اکثر تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده بشر از این وسیله کاربردی ساخته می شوند. به دلیل مقاومت پایینی که فلز در مقابل رطوبت و مواد شیمیایی دارد بشر ناگزیر به استفاده از لایه های محافظتی از جمله رنگ می باشد. رنگ های اپوکسی یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ آمیزی فلزات هستند. در ادامه برخی از مزایای رنگ های اپوکسی را مورد بررسی قرار می دهیم.
• پایداری و مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی شیمیایی
• ماندگاری بالا در برابر عوامل شیمیایی مخرب و عوامل مختلف جوی
• ماندگاری و دوام بالا و عدم نیاز به ترمیم در طولانی مدت
• مقاوم در برابر اشعه های مخرب خورشیدی و شوک های حرارتی ناپیوسته
• چسبندگی بسیار قوی در روی سطوح

بیشتر بخوانید :  قیمت عمده رنگ سوله رونق در بازار

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ اپوکسی فلز

رنگ متنوع اپوکسی فلز
1. دارای مقاومت شیمیایی بالا در برابر عوامل مخرب شیمیایی اسیدی و قلیایی
2. پایداری و ماندگاری بالا در برابر حرارت و دماهای کاری بالا
3. بسیار مناسب برای پوشش سطوح تجهیزات و لوازم صنعتی و تولیدی، از جمله ورق شیروانی ها، اسکلت فلزی، سازه زیرسازی نمای فلزی، ورق فلاشینگ نما، قاب پنجره ها، لوله های گاز، مخازن آب، قطعات خودرویی و سایر تجهیزات
4. برخورداری از مقاومت بالا در برابر عوامل جوی ناپایدار و اشعه های مخرب نور خورشید یا سیستم های تولیدی
5. مقاوم در مقابل شوک های حرارتی ناپیوسته و پیوسته
6. دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح
7. دارای قیمت فروش عمده مناسب و پایدار توسط شرکت ترنج در تهران

قیمت رنگ اپوکسی فلز در تهران

شماتیکی از رنگ اپوکسی فلزرنگ های اپوکسی دارای مزایای بسیاری هستند، این رنگ ها از مواد پایه ای مختلفی ساخته می شوند. شرکت های بسیاری در داخل کشور در کار تامین و فروش رنگ های اپوکسی هستند، هر کدام عوامل مختلفی را در قیمت گذاری خود مد نظر قرار می دهند. شرکت ترنج یک شرکت داخلی در تامین رنگ های اپوکسی است. این شرکت رنگ های باکیفیت اپوکسی خود را با قیمت بسیار مناسب و منصفانه ای به مشتریان خود ارائه می دهد. محصولات شرکت ترنج با اینکه قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایرین دارند، در مقابل رطوبت و عوامل شیمیایی از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.
خرید عمده رنگ اپوکسی فلز ، به عنوان یکی از انواع رنگ های اپوکسی فلز و محصولی با کیفیت و مقاوم از شرکت ترنج در تهران، دارای قیمت مناسب بوده و در مقایسه با قیمت گذاری های شرکت های دیگر

بیشتر بخوانید :  عرضه کلی رنگ اپوکسی فلز

خیلی پایین می باشد. ولی در مقابل این نرخ پایین قیمت فروش عمده، از ماندگاری و پایداری خوبی در برابر عوامل جوی و شیمیایی مخرب برخوردار بوده و برای محیط هایی با رطوبت کاری بالا قابل استفاده می باشد.

24

    • سلام اپکسی فلز در برابر اشعه آفتاب تغییر فام رنگی خواهد داشت به خصوص رنگ های روشن ، در این شرایط رنگ پلی اورتان مورد استفاده می باشدتا در برابر اشعه آفتاب مقاومت کاقی داشته باشد.

    • سلام
      خیر اپوکسی برای سطوحی که آفتاب به آن ها می خورد دچار تغییر فام رنگی می گردد به خصوص درباره رنگ اپوکسی روشن و توصیه شده است در این شرایط از رنگ پلی اورتان استفاده گردد.

  1. یک نعداد دریچه فلزی می خواهیم سه لایه رنگ بخورد لایه اول زینک ریچ اپوکسی هفتاد درصد و لایه دوم رنگ میانی اپوکسی ۱۳۰ میکرون و لایه سوم رنگ اپوکسی فلز رویه رال ۵۰۱۵ حدود ۱۰۰ میکرون انجام میدین ؟

    • رنگ اپوکسی آهن معمولا قیمت های بیشتر ی نسبت به رنگ اپوکسی آهن دارد درصد های اختلاط آن با هاردنر نیز متفاوت است.

  2. خرید عمده رنگ اپوکسی فلز ، به عنوان یکی از انواع رنگ های اپوکسی فلز و محصولی با کیفیت و مقاوم از شرکت ترنج در تهران، دارای قیمت مناسب بوده و در مقایسه با قیمت گذاری های شرکت های دیگر خیلی پایین می باشد.

    اینجا که گفتید عمده باشه خرید منظور چند کیلو خرید بشه عمده میشه و قیمتش چند میشه

    • خرید های عمده معمولا کمتر از 100 کیلو نمی باشند و برای دریافت قیمت لحظه ای رنگ اپوکسی فلز با همکاران رنگ سنعتی ترنج تماس بگیرید.

    • بله رنگ اپوکسی فلز آبی هم قابل تولید است رال رنگ های 5015 و 5013 و . . . و حداقل خرید 100 کیلو می باشد.

  3. پایداری و ماندگاری بالا در برابر حرارت و دماهای کاری بالا
    سلام این جا که گفتین پایداری در برابر حرارت داره مثلا تا دمای ۲۰۰ درجه پایداری در برابر گرما داره ؟

    • سلام خیر برای دمای بالا باید از رنگ های نسوز و یا زینک ریچ اتیل سیلیکات اپوکسی استفاده گردد.

  4. پایداری و ماندگاری بالا در برابر حرارت و دماهای کاری بالا
    سلام این جا که گفتین پایداری در برابر حرارت داره مثلا تا دمای ۲۰۰ درجه پایداری در برابر گرما داره ؟

    • سلام خیر در دمای 200 درجه باید از رنگ های نسوز و یا ضد حرارت یا اتیل سیلیکات اپوکسی استفاده بشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما