فروش عمده رنگ اتومبیل صادق کحالی

فروش عمده رنگ اتومبیل صادق کحالی

حدود ۴۰ سال است که رنگ اتومبیل صادق کحالی همراه صنعت خودرو کشور است. این شرکت به مدیریت آقای صادق کحالی در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع تاسیس شد. زمانی که پیکان خودرو بیشترین خودرویی بود که در کشور تردد می کرد، رنگ اتومبیل صادق کحالی یکه تاز تولید عمده رنگ برای آن شد.

ماسکه کردن ماشین و رنگ اتومبیل صادق کحالی

ماسکه کردن ماشین و رنگ اتومبیل صادق کحالی
رنگ اتومبیل صادق کحالی برای خیلی ها نیاز به معرفی ندارد و شما می توانید قیمت مناسب خرید عمده آن را در سایت ترنج پیدا کنید. شرکت رنگ و رزین خوش که به نام صادق کحالی، مدیر آن، معروف است، با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخت، خط تولید و فناوری روز و نیروهای زبده نه تنها رنگ مورد نیاز کشور را تولید می کند، بلکه در حال صادرات آن نیز می باشد. امروزه مساحت زمین این شرکت به پنجاه هزار متر مربع می رسد.
امروزه رنگ اتومبیل صادق کحالی پس از فوت ایشان توسط دو پسرشان تولید می شود. حمید کحالی مدیر عامل و مدیر فروش شرکت و رضا کحالی نایب رئیس آن هستند.

با این که امروزه پدر ایشان فوت کرده است اما شرکت همانچنان طبق اصول ایشان اداره می شود و در آینده نیز به این مسیر و برنامه های بهتر ادامه می دهد. هنوز هم در بازار رنگ اتومبیل شرکت رنگ و رزین خوش را به نام رنگ اتومبیل صادق کحالی می شناسند.

رنگ های صادق کحالی از سطح فلزی ماشین محافظت می کند، چسبندگی بسیار خوبی دارد و انعطاف پذیر و براق است. با وجود بازتاب زیبای آن، در مقابل نور خورشید و اشعه UV آن مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد.

فروش عمده رنگ اتومبیل

فروش عمده رنگ اتومبیل

برای خرید عمده رنگ اتومبیل صادق کحالی از طریق سایت اقدام كرده یا با كارشناسان ترنج هماهنگ کنید. از رنگ می توانید جهت تعمیرات خودرو یا ساخت آن استفاده كرد.

بیشتر بخوانید :  فروش کلی ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.