فروش عمده رنگ روغنی مات کرج

معرفی رنگ روغنی مات کرج

رنگ روغنی مات کرج

در خصوص رنگ روغنی مات کرج، نکته ی حائز اهمیت این است که در واقع رنگ های مدرن امروزی شکل قدیمی طرح رنگ های روغنی معمولی خانگی هستند، البته در رزینی که برای آنها به کار رفته است از نوعی روغن گیاهی استفاده می شود. عموما از گیاهانی مانند کتان و یا سویا بهره گیری می شود.

رنگ روغنی مات کرج به رنگ های مبنای حلال یا آلکیدی شناخته می شود. در واقع این مدل رنگ نسل جدید رنگهای روغنی قدیمی هستند که در آن ها به جای اینکه از رنگدانه های معلق در روغن استفاده شود از نوعی خاص رزین آلکیدی حل شده در رقیق کننده ها به وجود می آید.

در واقع رنگ آلکید برمبنای رزین آلکیدی یا همان روغن های گرفته شده از گیاهان تولید می شود. البته عموم رنگ هایی که در دسترس ما قرار دارند با رنگدانه پیگمنت که در محلول رزین آلکیدی معلق شده و از یک حلال نفتی گرفته شده اند، تولید می شوند.
برای استفاده از این نوع رنگ ها باید از رقیق کننده هایی که دارای حلال شیمیایی مثل الکل هستند استفاده شود، به این دلیل از این رقیق کننده ها استفاده می شود که در بافت رنگ ها بهبود حاصل شود و همچنین اعمال آنها بسیار راحت تر شود.
به دلیل استفاده بسیار زیاد از ترکیبات ارگانیک فرار که در این رنگ ها موجود می باشد در زمان اعمال آنها روی سطوح حتماً باید درها و پنجره ها باز باشند و یا از تهویه مناسب برای هوای محل کار استفاده شود تا بتوان به راحتی از بوی منتشر شده رنگ در امان بود.

بیشتر بخوانید :  قیمت ارزان رنگ روغنی براق سفید بهترین کیفیت

مزایای رنگ روغنی مات کرج

مزایای رنگ روغنی مات کرج

رنگ روغنی مات کرج بسیار استحکام خوبی دارد و همچنین توان مقاومت آن در برابر آب بسیار قابل توجه می باشد. در رنگ روغنی مات کرج در هنگام اعمال متوجه چسبندگی بسیار بالا نسبت به سایر رنگ ها خواهید شد و همچنین نفوذ سطحی آن بسیار بی نظیر است.
پس از خشک شدن این رنگ به دلیل سطح براق آن این ویژگی را دارد که در برابر لکه های روی سطوح مقاومت قابل توجهی داشته باشد بنابراین پس از اعمال آن و خشک شدن رنگ، به سادگی می توانید سطوح را تمیز کنید.
این امتیاز باعث می شود که این رنگ در گره های چوبی و فلزاتی که در آنها زنگ‌ زدگی وجود دارد و همچنین سطوح لکه دار انتخاب بسیار مناسبی باشد. رنگ روغنی مات کرج دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارد و با گذر زمان هیچ گونه علامتی از سایش و یا آسیب در سطوح رنگ شده نمی توان یافت. بنابراین پوشش بسیار مناسب برای دیوارهای مختلف است، خصوصاً در آشپزخانه که به دلیل پخت و پز دیوارها چربی گرفته می‌شوند.

فروش عمده رنگ روغنی مات کرج

فروش عمده رنگ روغنی مات کرج

با توجه به تقاضای بسیار زیاد رنگ های روغنی و آلکیدی مات ، در شهر کرج ، مراکز پخش رنگ ساختمان ، فروشگاه های معتبر عرضه رنگ روغنی و سایت های اینترنتی فروش عمده رنگ روغنی ، اقدام به عرضه و دریافت سفارش رنگ روغنی مات به صورت عمده در شهر کرج نموده اند.این رنگ را میتوانید از نمایندگی های فروش در شهر کرج بصورت قیمت عمده و ارزان هم تهیه کنید.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ روغنی در بازار تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.