فروش مستقیم رنگ اپوکسی دو جزیی ممتاز

رنگ اپوکسی دو جزیی بر اساس رزین های اپوکسی حلال و هاردنرهای پلی آمید با برترین مواد ابتدایی موجود در بازار ساخته و پرداخت شده است. برای تمامی سطوح به ویژه سطح های بتنی و فولادی بسیار به کار می روند. این محصول در صنایع جهت لایه های نهایی کار و در سیستم رنگی بعد از لایه های میانی و پرایمر مورد استفاده های زیادی واقع می شود. مقاومت زیاد و عالی، دوام بسیار زیاد و چسبندگی بسیار بالای آن از این رنگ در مقابل عوامل محیطی و خوردگی ها و رطوبت ها حفاظت می نماید. این محصول با توجه به اسیدهای قلیا و ضعیف که دارد می تواند در صنایع زیادی استفاده شود و کاربرد داشته باشد. فروش مستقیم رنگ اپوکسی دو جزیی ممتاز از طریق فروشندگان معتبر صنایع رنگ به صورت ویژه برای مشتریان انجام می شود.

فروش مستقیم رنگ اپوکسی دو جزیی ممتاز

نکات ایمنی حین استفاده از رنگ اپوکسی دو جزیی

نکات ایمنی حین استفاده از رنگ اپوکسی دو جزییدر زمان استفاده از رنگ دو جزیی اپوکسی باید به تمام نکات ایمنی و محافظتی توجه بسیار نمود. استفاده ی طولانی مدت از این محصول باعث واکنش آلرژی در مصرف کننده می شود که این اتفاق می تواند چندین روز پس از تماس نیز صورت پذیرد.

اپوکسی ها یکی از عوامل مهم در بروز مشکلات تنفسی و آسم در مشاغل به شمار می روند که باید در هنگام کار حتما از ماسک های حفاظتی و دستکش های چند لایه و لباس های محافظ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  برترین تولیدکننده رنگ اپوکسی ضد حریق مرغوب

هنگام مصرف این نوع از محصول نباید از مواد اشتعال زا همچون آتش و سیگار به هیچ وجه استفاده نمود. همچنین ترکیب این محصولات بدون آگاهی در هیچ موردی توصیه نمی شود. می توان از ماسک های فیلتر دار در مواجهه با این رنگ ها استفاده نمود.

لباس های پوشش دهنده مناسبی را برای هنگام کار با این رنگ ها باید استفاده کرد که از هر حیث ایمن و مقاوم باشند.

آخرین قیمت رنگ اپوکسی دو جزیی

آخرین قیمت رنگ اپوکسی دو جزییقیمت رنگ اپوکسی دو جزیی با توجه به حجم و نوع رنگ و مقدار قلیا و کیفیتش می تواند متفاوت باشد. این محصول را می توان از فروشگاه های ارائه دهنده ی عمده ی آن با قیمت های مناسب تری سفارش داد و تهیه نمود.

ارائه و عرضه ی مستقیم این نوع از کالای مصرفی در صنایع رنگ و فلزات توسط متولیان و عرضه کنندگان معتبر موجب گردیده است که حجم بالایی از نیاز مشتریان و بازار مرتفع گردد و به نوعی نیز از دغدغه ی مشتریان در مورد قیمت ها کاسته شود.

سفارش این محصول به صورت غیر حضوری می تواند در کم کردن هزینه های مشتری تاثیرگذار باشد و با صرف جویی در وقت و انرژی این رنگ اپوکسی به دست مصرف کنندگان برسد.

7

  1. رنگ اپکسی دو جزیی نسبت به رنگ اپکسی بدون هاردنر چه ویژگی دارد ؟قیمت اپکسی چند است؟

    • سلام رنگ اپوکسی عموما دو جزئی است و دارای هاردنر می باشد و نسبت اختلاط ان ها باید طبق دستورالعمل کارخانه سازنده انجام شود
      جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی با کارشناسان فروش تماس حاصل بفرمایید

    • سلام اصولا رنگ اپوکسی به صورت دو جزئی می باشد چرا که رزین اپوکسی در کل دو جزئی می باشد. قیمت اپوکسی بر اساس نوسانات قیمت های بازار و به خصوص رزین اپوکسی و هاردنر متغیر می باشد و توصیه می گردد با کارشناسان فنی رنگ ترنج تماس حاصل بفرمایید.

  2. سلام
    رنگ اپوکسی دو جزئی پلی آمید استفاده کردم هم پوشش بالا داشت و هم براقیت قابل توجه
    ممنون

  3. رنگ اپوکسی دو جزئی با کدام نوع بسته بندی و کدام روش اعمال بهترین روش خواهد بود ؟ روش های زیادی برای استفاده از رنگ اپوکسی دو جزئی گفته شده کدام یک بهتر است ؟

    • این رنک ها در بسته بندی فلزی حلب ارائه می گردد و شیوه ایرلس و پیستوله کاربرد بیشتری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.