فروش مستقیم رنگ نما اکریلیک

نکاتی مهم حین خرید رنگ نما اکریلیک

نکاتی مهم حین خرید رنگ نما اکریلیک

رنگ های نما، دسته ای از رنگ های صنعتی مهم و پرکاربرد جهت پوشش سطوح نمای سازه های چوبی، فلزی و بتنی در برابر عوامل جوی و شیمیایی مخرب می باشند. بهترین رنگ نما اکریلیک، به عنوان یکی از محصولات رنگی با کیفیت و عالی شرکت ترنج، دارای فواید بسیاری، از جمله قیمت فروش عمده مناسب و ماندگاری و پایداری بالا می باشد.
این رنگ به صورت های براق و مات جهت کاربردهای متنوع تولید شده و برای رنگ آمیزی بخش های داخلی و بیرونی ساختمان ها به کار می رود. فروش رنگ نما به صورت انبوه، دقت در انتخاب نوع رنگ نما اکریلیک با توجه به محیط کاری (نمای داخلی یا بیرونی)، براق یا مات بودن، درج مواد اولیه سازنده روی آن، ثبت علامت استاندارد ملی روی آن، قیمت خرید عمده مناسب با ثبات بالا و کیفیت خوب از جمله نکات مهم در حین خرید این رنگ می باشند.

مزایای رنگ نما اکریلیک

مزایای رنگ نما اکریلیک
در ادامه به تعدادی از مزایای بسیار شاخص رنگ نما اکریلیک که باعث محبوبیت این نوع رنگ که پایه آب نیز می باشد ؛ اشاره می گردد ، که همین مزایا موجب محبوبیت روز افزون رنگ نما اکریلیک در بازار رنگ های ساختمانی وپوشش های نمای بیرونی گردیده است.
۱٫ دارای تنوع تولیدی و کاربردی بالا
۲٫ دارای زمان خشک شدن سریع نسبت به رنگ های روغنی
۳٫ دارای سازگاری بالا با محیط زیست و تغییرات جوی نامناسب
۴٫ مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه های مخرب آن مانند فرابنفش
۵٫ دارای چسبندگی فوق العاده و انعطاف پذیری بالا
۶٫ دارای قیمت فروش عمده مناسب با ثبات بالا توسط شرکت ترنج
۷٫ دارای مقاومت مکانیکی بالا در مقابل ضربه، سایش و خراش

بیشتر بخوانید :  سفارش رنگ روغنی مات سحر

عوامل مؤثر بر قیمت رنگ نما اکریلیک

عوامل مؤثر بر قیمت رنگ نما اکریلیک
رنگ نما اکریلیک، به عنوان یکی از محصولات رنگی مقاوم و عالی شرکت ترنج، بر اساس کیفیت و نوع مواد اولیه سازنده و در نتیجه، ماندگاری و مقاومت بالای رنگ تعیین می شود.
شرکت ترنج با ارائه این محصول رنگی با کیفیت و ساخته شده با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی های پیشرفته، به صورت عمده با قیمت مناسب، باعث صرفه جویی در هزینه های گزاف مربوط به خرید رنگ های بی کیفیت شده است.

عوامل مؤثر بر قیمت رنگ نما اکریلیک
در ضمن، قیمت رنگ اکریلیک شرکت ترنج در مقایسه با هم نوع خود از شرکت های دیگر، بسیار مناسب و کیفیت آن بالا می باشد. در خرید های عمده رنگ نما اکریلیک نیز ، قیمت های بسیار ارزان تر و اقتصادی تری داشته و به همین دلیل سازندگان ساختمانی، آرشیتکت ها ، معماران و نقاشان و پیمانکاران ساختمانی نیز با صرفه اقتصادی بیشتری می توانند خرید های خود را به صورت یک جا انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما