فروش کلی ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

عوامل مؤثر بر کیفیت ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

عوامل مؤثر بر کیفیت ضد زنگ اپوکسی دو جزئی
پرکاربردترین و رایج ترین رنگ پلیمری مورد استفاده در پوشش و رنگ آمیزی سازه ها و تجهیزات صنعتی محیط های تولیدی و پتروشیمی در درجه اول، ضد زنگ اپوکسی دو جزئی با کیفیت بسته به نوع محیط کاری به عنوان لایه عایق زیرین، میانی یا رویه می باشد.

برای نمونه در اطراف سواحل و مناطق دریایی و جزایر مرطوب می توان از این نوع رنگ برای پوشش رویه بدنه کشتی ها و ماشین آلات و اسکله ها استفاده کرد.

امروزه بسیاری از شرکت ها یا کارخانجات تولید کننده محصولات رنگی، با عرضه ضد زنگ های اپوکسی تقلبی بجای اصل در صدد فروش عمده و گران این رنگ ها هستند.

در حالی که شرکت معتبر ترنج با بکارگیری مواد اولیه اصل مانند کروم، زینک، فسفات، اکسید آهن، رزین اپوکسی درجه یک و نانو مواد ویژه اقدام به تولید ضد زنگ های اپوکسی ممتاز نموده و به عنوان صادر کننده ضد زنگ در سطح کشور و بین المللی فعالیت می کند.

ضد زنگ اپوکسی در صورت کمبود برخی مواد سازنده و ساخته نشده بر اساس استاندارد جهانی رنگ، دارای کیفیت پایین بوده و چسبندگی خوبی روی سطوح سازه های فلزی نداشته و در نتیجه، باعث از بین رفتن و خوردگی آن ها به مرور زمان می شود. همچنین، این نوع ضد زنگ نباید همراه با رنگ های آلکیدی به کار رود و قبل از رنگ همواره سطح سازه یا وسیله فلزی را بایستی به طور کامل سند بلاست نمود.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ اکریلیک وستا 75 میل

صادر کننده ضد زنگ اپوکسی دو جزئی

شماتیکی از کاربرد ضد زنگ اپوکسی دو جزئی
شرکت ترنج به دلیل برخورداری از محصولات رنگی با کیفیت و درجه یک، دارای فروش ضد زنگ به صورت انبوه و صادرات آن به کشورهای خارجی بوده که با خرید عمده از این مرکز هم می توان از طرح های فروش ویژه آن بهره برد و هم با دریافت این ضد زنگ های اپوکسی اصل، به سود بالایی به عنوان فروشنده رنگ یا مصرف کننده عمده آن دست یافت.

در ضمن، توزیع عمده این ضد زنگ در سال 1400 با وجود برخورداری از کیفیت بالا توسط این مرکز با نرخ قیمت گذاری پایین در اکثر شهرهای کشور صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.