قلم پلاستیک پنگوئن

ویژگی ها و کاربرد های قلم پلاستیک پنگوئن

قلم پلاستیک برند پنگوئن، جهت رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های پلاستیک به کار می رود و در کلیه سطوح داخلی و خارجی خانه، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قلم پلاستیک برند پنگوئن ، با نام مقلاویز هم در بازار شناخته می شود. این محصول در بازار به صورت 48 عددی عرضه می شود. در ادامه قصد داریم کمی از مزایای استفاده از قلمو در نقاشی ساختمان صحبت نماییم.

مزایای استفاده از قلمو یا قلم پلاستیک برند پنگوئن در نقاشی ساختمان

قلم پلاستیک پنگوئن

ندازه های مختلف قلمو در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اندازه های کوچک قلمو برای رنگ کردن خطوط بسیار ظریف، کارهای بسیار باریک با گوشه های دور از دسترس  مورد استفاده قرار می گیرند. چنانچه نوک قلمو زاویه دار بریده شود ، از آن برای رنگ کردن قاب پنجره و زهواره استفاده می شود. و همچنین این قلمو ها برای رنگ کردن خطوط بسیار ظریف و یا همان خطوط مستقیم بسیار مناسبند.

قلمو هایی که دارای موهای کوتاه و بلند هستند؛ سبب می شوند، رنگ خیلی بهتر در قلمو نگهداری شود و در زمان کاربرد کار با آن آسانتر و روانتر باشد.

موهای قلمو روی یک پایه فلزی نصب شده اند؛ که علت وجود این پایه فلزی محکم نگهداشتن موها می باشد.

بیشتر بخوانید :  معرفی رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست

در این حالت موها شل نمی شوند ، ثابت هستند و همچنین معمول موها با گره های چوبی با استفاده از چسب اپوکسی در داخل پایه محکم می شود.

موهای قلم پلاستیک پنگوئن جز مرغوبترین جنس مو ها هستند و از بالاترین کیفیت برخوردارند و قابلیت شستشو دارند.

چنانچه بخواهید قلمو با موهای کم کیفیت که با موهای مصنوعی تهیه شده اند؛ را براحتی تشخیص دهید باید بگوییم که وقتی الیاف یا مو های روی قلمو را با دست باز کنید می بینید که نوک الیاف مانند پایه موها ضخیم هستند.

این ضخامت سبب می شود تا قلمو رنگ را به خوبی در خود نگه ندارد و در حین رنگ کردن این امر سبب ایجاد رگه رگه روی سطح مورد نظر می شود.

تهیه قلم پلاستیک برند پنگوئن از سایت مولتی پینت

خرید ارزان قلم پنگوئن

برای تهیه قلم پلاستیک پنگوئن ؛می توانید سفارش خود را در سایت مولتی پینت ثبت کنید تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را دریافت کنید.

در این سایت انواع قلم پلاستیک برند پنگوئن با ابعاد 5 × 15، 4× 14 و 3 × 12 جهت فروش وجود دارد.

اندازه های بزرگ قلم پلاستیک برند پنگوئن با تعداد الیاف بیشتر برای رنگ آمیزی روی سطح های عریضی چون دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کوچکتر این قلم مو برای اجرای رنگ روغنی روی سطوح باریک تر مانند چهار چوب در و پنجره و نرده های مورد استفاده قرار می گیرد.

در بازار ممکن است شما محصولات تقلبی با نام قلم پلاستیک برند پنگوئن تهیه کنید؛ اما می توانید با خرید از سایت مولتی پینت از اصل بودن و کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است چنانچه محصول تقلبی باشد موهای آن به صورت دسته ای ریزش می کند؛ اما ریزش موها به صورت تکی امری کاملا طبیعی است.

بیشتر بخوانید :  چگونگی خرید کوره پخت رنگ پودری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.