قیمت بهترین رنگ نمای خارجی شیروانی

رنگ نمای خارجی شیروانی

رنگ شیروانی نمای بیرونی
رنگ نمای خارجی شیروانی

به دلیل بارندگی های فراوان در مناطق شمالی کشور از سطوح شیروانی استفاده می شود. در گذشته های دور از روی چوب های سطح شیروانی را با ورق های گالوانیزه می پوشاندند ولی به تدریج استفاده از سفال روی سطوح شیبدار متداول شد.

اما امروزه برای رنگ آمیزی سطوح شیروانی از رنگ اکریلیک پایه آب به عنوان رنگ نمای خارجی شیروانی استفاده می شود اما قبل از استفاده از رنگ روغنی یا اکریلیک لازم است از واش پرایمر روی سطح مورد نظر استفاده شود.
رنگ نمای خارجی شیروانی و ساختمان نقش بسزایی در روحیه ساکنین ساختمان و زیبایی محیط اطراف دارد.

رنگ نمای خارجی شیروانی و ساختمان شامل انواع رنگ های مولتی کالر، رنگ استخری، سان کالر، رنگ نانو، رنگ پلاستیک و اکریلیک می باشد. از آنجائیکه شیروانی و نمای خارجی ساختمان در معرض نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی مانند سرما، گرما، برف و باران قرار دارد و به تدریج کیفیت خود را از دست می دهد و لازم است دوباره ترمیم شود. رنگ نما خارجی شیروانی در شمال کشور از سطح شیروانی در برابر عوامل مختلف جوی محافظت می کند.

بهترین رنگ نمای خارجی شیروانی

رنگ جوتن یکی از بهترین انواع رنگ نمای خارجی شیروانی هستند که این رنگ ها هم برای نمای داخلی و هم برای نمای خارجی ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرند.

این رنگ نما از پوشش دهی بسیار مناسب و ضخامت بسیار خوبی برخوردارند و چنانچه روی لایه های زیرین ترک وجود داشته باشد آن ترک ها را به خوبی پوشش می دهند. رنگ نمای جوتن می تواند به حفاظت سطح شیروانی در برابر رطوبت و سایر تغییرات جوی کمک شایانی کند.

بیشتر بخوانید :  مزاياي پخش عمده رنگ ساختمانی متین تهران براي مشتريان و خريداران

از ویژگی های این رنگ می توان به مقاومت در برابر مواد مختلف شیمیایی، خواص ضد قارچ و ضد باکتریایی اشاره کرد. این رنگ ها به دو دسته پایه تینر و پایه آب تقسیم می شوند.

رنگ جوتن محصولی از کشور نروژ است و جز بهترین رنگ های موجود در ایران و جهان محسوب می شود در کنار جوتن رنگ هایی نیز در داخل کشور تولید می شوند که از کیفیت بالایی برخوردارند. این رنگ ها شامل رنگ ریف ایران، تهران کنیتکس، رنگ سحر، جهان کنیتکس، نیوکالر ایران و روناس ایران می باشد. کلیه رنگ های داخلی بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.