قیمت خرید رنگ مخصوص استخر

موارد استفاده رنگ مخصوص استخر

رنگ مخصوص استخر
رنگ مخصوص استخر بدون شک دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی است که باعث تمایز آن نسب به رنگ‌های دیگر شده است. از رنگ‌های استخری می‌توان استفاده‌های زیادی کرد.

این رنگ‌ها علاوه بر جلوه و زیبایی که به استخرها می‌دهند دارای پوشش مناسبی نیز هستند و از رشد جلبک‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کنند.

استفاده از رنگ استخر اصل نیز شرایط مخصوصی دارد. از جمله این شرایط می‌توان به خم پذیری، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر مواد پاک کننده، سازش با رقیق کننده‌ها و عدم ترک خوردن سطح رنگ اشاره کرد.

این نوع رنگ‌ها انواع مختلفی دارند اما اینکه کدام یک از آن‌ها مناسب شما است، به نیاز شما بر می‌گردد رنگ‌های استخری شامل رنگ استخری اکریلیک، پلیمری، ضد جلبک، اپوکسی، پایه آب و … می‌شوند.

برای خرید این رنگ کافی است از مجموعه رنگ ترنج بهترین رنگ را با قیمت مناسب تهیه کنید.

فروشگاه انواع رنگ مخصوص استخر

فروشگاه انواع رنگ مخصوص استخر
رنگ مخصوص استخر همانطور که گفتیم جز رنگ‌های مهم در حوزه رنگ‌سازی است به همین دلیل استفاده از این رنگ بسیار زیاد است و به طبع فروش آن نیز رو به افزایش است.

اما نکته‌ای که در هنگام خرید این نوع رنگ برای فروشندگان اهمیت زیادی دارد در کنار کیفیت رنگ‌ها، قیمت محصولات است.

مجموعه رنگ ترنج سال‌ها است در توزیع رنگ استخر فعالیت می‌کند. این مجموعه بهترین رنگ‌ها را به صورت عمده به سراسر کشور و بازارهای خارجی ارسال می‌کند. قیمت این رنگ‌ها ارتباط مستقیمی با مقدار رزین و پیگمنتی که در رنگ استفاده شده است دارد.

برای خرید بهترین رنگ‌های استخری کافی است سفارشات خود را به صورت آنلاین در سایت مجموعه ترنج ثبت کنید یا به صورت تلفنی با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید و خرید عمده رنگ‌های مورد نظر خود را ثبت کنید. تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را درب محل کار تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید :  ارزان ترین رنگ استخری عایق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما