قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش در بازار

قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش در بازار

قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش در بازار

قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش از مهم ترین گزینه هایی است که در هنگام خرید رنگ اتومبیل علاوه بر زیبایی و جلوه ای که یک رنگ اتومبیل برای ماشین آلات صنعتی به همراه دارد، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. رنگ اتومبیلی که انتخاب می کنید باید جزئی ترین موارد را بر روی سطوح فلزی و یا غیر فلزی به طور کامل پوشانده و همواره درخشندگی را به همراه داشته باشد. این ویژگی ها می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت یک رنگ اتومبیل داشته باشد. قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش نیز بر این اساس تعیین شده است.
سری رنگ های ۹۰۰۵ روغنی کحالی از سری ۱۱ در دسته محصولات رنگ و رزین خوش محسوب می گردد در واقع رنگ های روغنی مشکی ۹۰۰۵ کحالی از نوع پوشرنگ روغنی محسوب می شوند که به دلیل نوع رزین که در آن ها به کار رفته از کیفیت بالاتری نسبت به رنگ روغنی معمولی برخوردار هستند. به همین دلیل قیمت رنگ روغنی کحالی از قیمت رنگ روغنی مشکی براق ساختمانی بیشتر است.
طبق رال رنگ جهانی کد ۹۰۰۵ به عنوان کد فام رنگی مشکی شناخته می شود که به دلیل آن که رنگ های روغنی اتومبیلی عموما براق هستند فام لین رنگ مشکی براق می باشد.
عرضه این محصول به جهت آن که قابلیت دسترسی و عرضه آن برای فروشگاه های اتومبیل به مصرف کننده به سهولت انجام گیرد در قوطی های فلزی یک کیلوگرمی و با حجم ۹۴۶ سی سی انجام پذیرفته است که فروشگاه ها جهت خرید عمده این محصول به صورت خرید عمده کارتن اقدام می کنند که در هر کارتن به طور معمول ۱۲ عدد قوطی یک کیلوگرمی قرار دارد.

البته لازم به ذکر است به غیر از موارد استفاده این رنگ در ترمیم رنگ و یا رنگ آمیزی بدنه خودروها به دلیل چسبندگی مناسب این رنگ به انواع فلزات علاوه بر استفاده در صنایع اتومبیل در صنایع دیگری از قبیل صنعت ساختمان و به خصوص مصالح مربوط به نمای ساختمان از قبیل لوور و شیدر و یا ورق های فلاشینگ آب بندی پشت بام و پنجره و رنگ آمیزی درب و پنجره و نرده فلزی در دیزاین دکوراسیون داخلی و محوطه بیرونی استفاده می گردد.

به طور معمول رنگ های روغنی کحالی کد ۹۰۰۵ با تینر ۲۰۰۰۰ و یا بنزین رقیق می شوند و درصورت استفاده از سایر حلال ها ممکن است نتیجه مطلوب و دلخواه اعمال کننده رنگ بدست نیاید.

بیشتر بخوانید :  رنگ زیرخط آبخور بدنه کشتی

مزیت های رنگ اتومبیل کحالی – خوش مشکی ۹۰۰۵

قیمت رنگ اتومبیل 9005 کحالی خوش

همانطور که با رنگ های این برند آشنایی دارید، پس می توانید حدس بزنید که استفاده از رنگ های خوش کحالی چه در خرید عمده رنگ اپوکسی آن و چه در خرید عمده رنگ اتومبیل دارای چه مزایای است. در ادامه به مزایای تاثیرگذار بر روی قیمت رنگ اتومبیل بیشتر صحبت خواهیم کرد. قطعا از مهم ترین فاکتورهای خرید یک رنگ اتومبیلی، میزان براقیت و مواد به کار رفته در رنگ آن است.
پایه و اساس ترکیب رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش رزین آلکیدی است که همین باعث شده تا به عنوان یک آستر پوششی مقاوم عمل کرده و می تواند در برابر انواع شرایط آب و هوایی از اتومبیل شما محافظت کند. اما مزایای خرید رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش:
• اجرای این رنگ بر روی سطوح بسیار آسان است
• خیلی زود خشک می شود
• در برابر انواع اشعه به خصوص اشعه UV بسیار مقاوم است
• به دلیل ثابت شدن زود هنگام به هیچ وجه اجازه نمی دهد تا ذرات خارجی بر روی سطح ماشین آلات نفوذ کند.

قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش و نکاتی که باید در هنگام مصرف بدانید

قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش و نکاتی که باید در هنگام مصرف بدانید

در تیتر قبلی از مزایا و همچنین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول صحبت کردیم. اما اجرای درست و اصولی نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام استفاده از رنگ آن را به خاطر داشته باشید. زیرا برخی از مشتریان ممکن است که در هنگام خرید رنگ اتومبیل از این نکات مطلع نباشند و در نتیجه از رنگ و کیفیت رضایت مطلوب را به دست نیاورند:
۱٫ سطح مورد نظر به طور کامل تمیز کنید به طوری که عاری از هرگونه روغن، گرد و غبار و دیگر ذرات باشد
۲٫ رنگ را با تینر مخلوط کنید تا یک ترکیب رقیق به دست آید
۳٫ بهترین دما برای نتیجه مطلوب ۲۵ درجه سانتی گراد می باشد
با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها می توانید قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش را در بازار ارزیابی کنید و نتیجه ای مطلوب را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :  با خرید ارزان و عمده بتونه درزگیر کناف ایران، محصول بيش تري خريداري كنيد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.