قیمت رنگ ترافیکی دو جزئی زرد

یکی از تولیدکنندگان انواع رنگ، شرکت الوان می‌باشد که در تولید رنگهای با کیفیت بالا از جمله رنگ ترافیکی سرد، تک جزئی و چند جزئی، سابقه زیادی دارد. قیمت رنگ ترافیکی زرد دو جزئی الوان با توجه به کیفیت قابل توجه آن بسیار مناسب است. برای استعلام قیمت محصولات این شرکت میتوان از طریق مراکز فروش الوان اقدام نمود.

قیمت رنگ ترافیکی دو جزئی زرد الوان

انواع رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز

انواع رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتازرنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز بر پایه رزین اکرلیک است که به محض اضافه کردن جزء دوم به آن سریعاً سفت می‌شود و ماکزیمم ۲ ساعت فرصت داریم تا رنگ را استفاده کنیم.

این رنگ بسیار مستحکم است و برای مکانهای با تردد بالا مانند پیاده‌رو و یا خط عابر پیاده و همچنین مکانهایی که در معرض فرسایش قرار دارند، استفاده می‌گردد.

برای استفاده از این رنگ حتما باید سطحی که قرار است رنگ شود عاری از آلودگی، گرد و غبار و رطوبت باشد. همچنین دمای محیط نیز بسیار موُثر است.

انواع رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز عبارتند از:

  1. رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز (دگوسا)
  2. رنگ ترافیکی زرد دو جزئی ممتاز (ایرانی)

قیمت رنگ ترافیکی زرد دو جزئی

قیمت رنگ ترافیکی زرد دو جزئی

رنگ ترافیکی زرد الوان معمولا به صورت دو جزئی مورد استفاده قرار می گیرد. حتما تاکنون به خط کشی خیابان ها و معابر دقت کرده اید، یکی از رنگ های رایجی که در خط کشی های این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ ترافیکی زرد است.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ ترافیکی تک جزیی روناس

الوان این رنگ را به صورت دو جزئی ارائه می دهد. رنگ دو جزئی زرد الوان از دو جزء رنگ و پایه رزین اکریلیک تشکیل شده است. به محض اضافه کردن جزء دوم به رنگ، سریع سفت شده و حداکثر تا 2 ساعت امکان استفاده از آن وجود دارد.

رنگ ترافیکی دو جزئی از ترکیب دو جزء که شامل رنگ پایه و هاردنر (سخت کننده) می‌باشد، به دست می آید.

رنگ ترافیکی زرد دوجزئی به غیر از کیفیت اجزاء تشکیل دهنده آن، به مقدار و نسبت مخلوط کردن آنها و همچنین مدت زمان مخلوط کردن شان بستگی دارد.

قیمت رنگ دو جزئی هم به قیمت هاردنر که به صورت پودر است و هم به قیمت رنگ به کار رفته بستگی دارد‌.

هرچه قیمت سخت کننده و یا رنگ پایه افزایش پیدا کند در نتیجه قیمت این رنگ نیز افزایش می‌یابد.

کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده رنگ ترافیکی دو جزئی از جمله رزین مورد استفاده در آنها بر قیمت تمام شده رنگ نهایی بسیار تاُثیر دارد و باعث تلورانس در قیمت رنگ میشود.

مرکز فروش رنگ ترافیکی الوان

مرکز فروش رنگ ترافیکی الواننمایندگیهای زیادی با پخش برندهای مختلف در حیطه رنگ در کشور وجود دارند که در بین آنها مرکز فروش رنگ ترافیکی الوان در طی سالهای اخیر جزء برترین مراکزی بوده که با ارائه محصولات با کیفیت، تجربه یک خرید خوب را برای متقاضیان خرید رنگ ترافیکی دو جزئی آسان کرده است.

قیمت رنگ ترافیکی الوان نسبت به کیفیت آن تعیین می گردد و در انواع تک جزئی، چند جزئی و سرد می باشد و محصول شرکت الوان است. جهت تعیین محدوده های خاص تردد و کاهش مخاطرات ناشی از رانندگی از رنگ های ترافیکی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  انواع رنگ ترافیکی سفید در تهران

این رنگ ها باید به گونه ای باشند که به راحتی برای افراد قابل دیدن باشند، تغییری در فام و درخشش آن ها در طول شبانه روز ایجاد نشود و حدود راه را به خوبی مشخص کنند.

یکی از رنگ های ترافیکی بسیار خوب الوان رنگ ترافیکی زرد است. به دلیل اهمیتی که این رنگ در رنگ آمیزی خیابان ها و معابر دارد، در ادامه خصوصیات این رنگ و قیمت آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت رنگ ترافیکی الوان تابع کیفیت خود رنگ و هاردنر آن است. به دلیل استحکامی که رنگ زرد الوان دارد، در مکان های پرتردد مانند پیاده روها و مکان هایی که در معرض فرسایش شدید هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

باید محلی که این رنگ در آن استفاده می شود عاری از گرد، غبار و آلودگی باشد، لذا قبل از استفاده از این رنگ سطح مورد نظر را کاملا تمیز کنید. مورد دیگر دمای محیط است که در زمان رنگ آمیزی حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

قیمت اساسی ترین مورد در زمان خرید رنگ است. کیفیت و حجم رنگ مورد نیاز جهت رنگ آمیزی پارامترهای اساسی در تعیین قیمت رنگ هستند. رنگ زرد دو جزئی الوان از دو جزء پایه و سخت کننده تشکیل شده است.

به غیر از کیفیت رنگ قیمت سخت کننده مورد استفاده هم در تعیین قیمت نهایی اثرگذار است. نمایندگی های بسیاری در سطح کشور در کار پخش و فروش رنگ هستند. مجموعه ترنج با ارائه رنگ های با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته اعتماد مشتریان خویش را به میزان زیادی جلب کند.

بیشتر بخوانید :  كمك موثر نمایندگی رنگ ترافیکی در تهران به فروش سريع محصولات

شرکت رنگ الوان (شركت تعاونی رنگ و رزين الوان) با فعالیتهای مستمر خود در جهت تولید محصولات با کیفیت و همچنین نیروی انسانی متعهد توانسته اعتماد مشتریان را در سطح بالایی به خود جلب کند.

مراکز فروش رنگ الوان، خریدار  تا یکماه پس از فروش محصول تا در صورت نارضایتی می‌تواند جنس خریده شده را عودت دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.