قیمت رنگ اپوکسی دیوار کاپارول هاویلوکس

کاپارول هاویلوکس جز رنگ های ساختمانی تولید کشور آلمان می باشد. این شرکت بیشتر از ۱۲۰ سال در زمینه تولید انواع مختلف محصولات رنگی فعالیت دارد.

علاوه بر کیفیت فوق العاده رنگ های تولید شده در کاپارول هاویلوکس، این رنگ ها به عنوان محصولات سازگار با محیط زیست نیز شناخته شده اند و در سال ۲۰۱۵ جایزه اول محصولات دوستدار محیط زیست را دریافت کردند.

بیشترین تمرکز رنگ هاویلوکس بر روی رنگ های ساختمانی بوده است و رنگ های صنعتی مانند رنگ اپوکسی دیوار هنوز در سبد محصولات آن قرار نگرفته است و یا می توان گفت هنوز در ایران به صورت جدی واردات رنگ صنعتی اپوکسی دیوار هاویلوکس صورت نمی گیرد.

برند کاپارول هاویلوکس با نماد فیل راه راه شناخته می شود

خرید ارزان رنگ کاپارول هاویلوکس

یکی از انواع رنگ های کاپارول هاویلوکس رنگ مالریت کاپارول است. رنگ مالریت رنگی است که برای رقیق شدن به آب نیاز دارد و از رزین های اکریلیک برای ساخت آن درست شده است و از قدرت پوشش دهی بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت شستشو دارد.

این محصول به این جهت که از آب برای رقیق کردن آن استفاده می شود و نیازی به تینر ندارد، با محیط زیست سازگار است و بوی نامطبوعی را تولید نمی کند.

مالریت جز دسته رنگ هایی است؛ که خیلی زود روی سطح مورد نظر خشک می شود و برای رنگ آمیزی بیمارستان ها، منازل، مدارس، هتل ها و ادارات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ اپوکسی آهن

مالریت w جز دسته رنگ هایی است؛ که به حلال آب نیاز دارد و بدلیل داشتن یون های نقره از خواص ضد باکتریایی برخوردار است.

مالریت w قدرت پوشانندگی خیلی خوبی دارد و با محیط زیست سازگار است.

بدلیل وجود ذرات نانو نقره قابلیت از بین بردن انواع باکتری های هوازی، بی هوازی و قارچ های موجود در محیط زندگی و بیمارستان ها را دارد.
رنگ مورسکو نیز جز دسته رنگ های کاپارول است که به حلال آب نیاز دارد و از رزین های سیلاکریل برای تهیه آن استفاده شده است.

قابلیت استفاده روی سطح های صاف و یا سطوح دارای بافت را دارد.

رنگ مورسکو کاپارول با توجه به خصوصیات بهینه ای که دارد؛ قابلیت محافظت از ساختمان در برابر رطوبت، شرایط مختلف آب و هوایی، مقاومت در برابر گچی شدن و چسبندگی خوب به سطح را دارد.

در هر صورت با توسعه روابط بین المللی و بهبود روابط بین کشور ایران و آلمان انتظار می رود در صورتی که رنگ اپوکسی دیوار پلی آمید هاویلوکس توسط شرکت آلمانی قابل تامین باشد واردات و یا فرمول بندی آن در ایران نیز صورت گیرد تا مصرف کنندگان و نقاشان ایرانی نیز از مزایای بیشتری از این رنگ بهره مند شوند.

قیمت رنگ اپوکسی دیوار پلی آمید

لازم به ذکر است رنگ اپوکسی دیوار عموما رنگ دوجزئی با هاردنر می باشد که اعمال ان نیاز به دقت و تجریه دارد چرا که نسبت های اختلاط رزین و هاردنر رنگ اپوکسی پلی آمید می بایستی به درستی رعایت گردد.

تخمین زده می شود قیمت رنگ اپوکسی دیوار هاویلوکس در صورت موجود بودن در حدود دو برابر رنگ اکریلیک هاویلوکس درج شود.

بیشتر بخوانید :  فروش انواع اپوکسی زینک ریچ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما