قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر

قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر

یکی از محصولاتی که در مجموعه ترنج به صورت عمده و غیر حضوری به فروش می رسد، رنگ بتن اموکالر است. قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر در این فروشگاه، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. رنگ بتن این برند بر پایه رزین امولسیونی اکریلیک بوده و قابل اجرا روی سطوح بتنی، سیمانی، سفال و… می باشد.
قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر، نسبت به قیمت فروش آن به صورت جزئی بسیار مناسب است. این رنگ می تواند به عنوان پوشش در نمای خارجی و یا در داخل ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر و ویژگی های این رنگ

قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر و ویژگی های این رنگ

به دلیل استفاده از ماده سیلیکونی چسبنده در این رنگ، در مقابل آب و رطوبت دارای مقاومت و چسبندگی بالایی است. همچنین به دلیل خاصیت ارتجاعی که رنگ بتنی اموکالر دارد، برای محیط های مرطوب و یا در مقابل بخار موجود در استخرهای سرپوشیده کاربرد مناسبی دارد.
رنگ بتن اموکالر، کاملا قابل شستشو بوده و دارای ویژگی های آب گریزی و ضد غبار است. همچنین از قابلیت حلال بودن در آب نیز برخوردار است.

این رنگ همچنین برای رنگ آمیزی نمای ساختمان های مختلف مانند برج های مسکونی و اداری، ساختمان کارخانه های صنایع غذایی، سالن های ورزشی، پارکینگ ها، سقف استخرها، رنگ آمیزی ایرانیت و اردواز، نمای ویلاها در سواحل دریا و… مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید :  بهترین ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

این رنگ ها به سطح زیر کار، به صورت فوق العاده چسبیده می شوند و خاصیت نفوذ پذیری به سطح زیر کار دارند. همچنین در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و انواع شرایط آب و هوایی مستحکم بوده و به همین جهت برای استفاده در نمای ساختمان مناسب هستند.
رزین به کار برده شده در ساخت رنگ بتنی اموکالر، پایه آب دارد و به دلیل عدم وجود حلال های نفتی در آن، آتش زا نبوده و بدون بو است. به همین دلیل در محیط های سرپوشیده به راحتی قابل اجرا است.

قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر

قیمت سفارش عمده رنگ بتنی اموکالر، با توجه به نوع بسته بندی آن متفاوت خواهد بود. همچنین موضوع دیگری که در قیمت این نوع رنگ موثر است، درجه بندی آن و خرید با تعداد بالا می باشد.
این رنگ بسیار با دوام بوده و می تواند با دفعات زیاد بر روی رنگ تجدید و تکرار شود. همچنین بر روی سطوح رنگ شده قدیمی نیز قابل اجرا است.
برای استفاده از این محصول بر روی سطوح مختلف، بایستی ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز کرد و کلیه آلودگی ها و مواد اضافی را به خصوص از نماهای خارجی ساختمان پاک کرد.

علاوه بر این کلیه ترک ها و درزهای موجود روی نما نیز با بتونه مناسب و یا چسب برطرف شده و سطحی یکنواخت برای رنگ آمیزی آماده کرد.
مقدار و میزان مصرف این رنگ، با توجه به سطوح مختلف، متفاوت است.

برای مثال برای سطوح بتنی و سیمانی برای هر متر مربع ۱۵۰ تا ۴۰۰ گرم رنگ لازم است.

علاوه بر این موارد باید گفت، هنگام به دست آوردن قیمت سفارش عمده رنگ بتن اموکالر و خرید آن با تعداد بالا، بایستی به شرایط نگهداری و انبارداری آن نیز دقت کرد. همچنین به هنگام اجرای عملیات رنگ آمیزی باید به این نکته توجه کرد که دمای محیط مورد نظر از ۱۰ درجه سانتیگراد بالاتر باشد و در محیط های مرطوب و بارانی سطح رنگ شده تا چند ساعت محافظت شود.

بیشتر بخوانید :  ارزان ترین رنگ استخری عایق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.