قیمت عمده رنگ سوله رونق در بازار

در مورد رنگ سوله رونق ابتدا باید رنگ سوله را تعریف کنیم

در مورد رنگ سوله رونق ابتدا باید رنگ سوله را تعریف کنیم

در تعریف رنگ سوله می توان گفت این رنگ پوششی، نوع آن هوا خشک است و برمبنای رزین آکلید ساخته شده است. همچنین این نوع رنگ حاوی پیگمنت های زینک کرومات و زینک فسفات و دیگر پیگمنت های ضد خورندگی ساخته شده است. یکی از بهترین رنگهای سوله، رنگ سوله رونق است که شما می توانید آن را به صورت خرید عمده و یا از طریق نمایندگی فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.
خصوصیات این رنگ که در بالا به آن اشاره شد باعث می شود وقتی روی پوشش های بیرونی سازه ها اعمال می شود در برابر تابش نور آفتاب و بارش های باران کاملاً مقاومت می کند و به راحتی می توان از آن برای سازه های فولادی مثل پل ها، سوله ها، تاسیسات، اسکلت فلزی و غیره استفاده کرد. همچنین در فضاهای معمولی و نیمه صنعتی نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

کاربرد رنگ سوله رونق

رنگ سوله رونق
رنگ سوله رونق به دلیل اینکه از فناوری داخلی برای ساخت آن بهره برده اند به راحتی می تواند در شرایط آب و هوایی کشور چه گرم و خشک باشد و چه مرطوب و بارانی مقاومت کند. این یک ویژگی منحصر به فرد است که در این محصول گنجانده شده است. یک امتیاز دیگر این رنگ سوله چسب بسیار قوی است که در آن به کار رفته است و به راحتی به این رنگ قابلیت چسبندگی روی سطوح فلزی و غیره را می دهد. البته اینها در کنار قدرت مقابله با خورندگی باعث شده است که رنگ سوله رونق بسیار محبوب باشد.

این رنگ سوله به راحتی می‌تواند در فضاهای رطوبتی، اسیدی، قلیایی و بطور کلی شیمیایی استحکام بسیار قابل توجهی داشته باشند. به دلیل وجود رنگدانه های ضد خورندگی کرومات روی، که در ساختار این رنگ استفاده شده است می تواند مقاومت خوبی در برابر عواملی که باعث به وجود آمدن خورندگی می شوند، کند.

اگر بتوان در سطوح مختلف از قلمو برای اعمال این رنگ استفاده کرد، آن پوشش این ویژگی را خواهد داشت که نفوذ بهتر رنگ را در بستر خود داشته باشد. این امر باعث افزایش چسبندگی می شود و ماحصل آن کیفیت اجرا خواهد بود.
استفاده در فضاهایی که دارای گاز سولفور هستند از رنگ سوله رونق، بسیار بهتر از سایر آستر ها و رنگ ها می باشد.

بیشتر بخوانید :  فروش ضد زنگ آهن 20 کیلویی

قیمت عمده رنگ سوله رونق در بازار

قیمت عمده رنگ سوله رونق در بازار
در بازار فروش رنگ صنعتی در ایران و در تهران همواره قیمت عمده خرید رنگ سوله در مارک های مختلف معروف از الوان گرفته تا سحر و هادی رنگ ، قیمت عمده رنگ سوله رونق نیز با تخفیف های بسیار مناسب تری مواجه می گردد. در این مواقع هزینه های حمل و نقل و باربری نیز با توجه به حجم ریالی کلی معامله بسیار ناچیز بوده و در خیلی مواقع تاثیر چندانی در کل معامله ندارد.

به عنوان مطلب آخر

به عنوان مطلب آخر
در خصوص رنگ سوله رونق باید گفت که ای محصول دارای نمایندگی فروش، توزیع مستقیم، فروش عمده و حتی توزیع بدون واسطه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.