قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی متناسب با چه عواملی تعيين می شود؟

قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی براساس عواملي تعيين مي شود و اين عوامل هميشه و در همه حال هرگز فراموش نمي شوند. رنگ کف همه کارخانه های تولیدی صنعتي نسبت به میزان وزن که روی کف می آید باربری متفاوتی دارا است و به همين دليل است كه باید رنگ خط کشی کف این واحد های تولیدی صنعتی مقاومت مکانیکی بالایی داشته باشد . قیمت خريد و فروش رنگ اپوکسی خط کشی متناسب با ظرفي كه اين رنگ در آن قرار دارد متفاوت است و مشتري مي تواند هر ظرفي كه متناسب با نيازهاي او است انتخاب كند.

هر سطحی به رنگ مخصوص خود نیاز دارد تا بتواند روی آن سطح، به خوبی مقاومت کرده و دوام داشته باشد. رنگ اپوکسی از جمله رنگ هایی است که برای خطوط ترافیکی استفاده میشود. قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی، طبق قیمت روز بازار و مواد اولیه ساخت آن تعیین میشود. این رنگ دو جزیی بوده و از یک بخش پرکننده و بخش دیگر سخت کننده ساخته میشود. مجموعه رزین، پر کننده، دانه های شیشه ای و پیگمنت ها، نسبت به عامل پخت یا سخت کننده مقدار متغیری دارند. رنگ های اپوکسی که برای اینکار در نظر گرفته شده اند، به دلیل مقاومت بالایشان در برابر سایش استفاده میشوند. قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی متناسب با ترکیبات و حجم دانه های شیشه ای درون آن تعیین میگردد.

بیشتر بخوانید :  فروش انواع رنگ اپوکسی ضدزنگ با کیفیت

مزاياي رنگ اپوکسی خط کشی

قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی متناسب با عواملي تعيين مي شود .مقاومت عالي نسبت به وزن بالا، و اكسيده شدن و مواد شيميايي وحلال ها و از مهم ترين مشخصات اين نوع رنگ محسوب مي شود. قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی متناسب با حجم ماده مورد استفاده برای فروش مشخص مي شود و رنگ های اپوکسی خط کشی بسته به ضخامت مورد استفاده متغير است. رنگ اپوکسی خط کشی يكی از پوشش هاي مهم صنعتی است و می تواند وزن بيش تر از 4 تن را تحمل كند.

مزاياي رنگ اپوکسی خط کشی و قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی

رنگ اپوکسی خط کشی براي کف محوطه و کف کارگاه صنعتی تولیدی تهيه و توليد مي شود و البته مزاياي اين رنگ در کف پارکینگ های ساختمان های مسکونی و تجاری بيش تر مشخص است و از آن جايي كه کف کارخانه های صنعتي با وزن بسيار بالا روبرو مي می شوند، لازم است كه رنگ اپوکسی خط کشی كاملا با ضخامت بوده و بتواند در برابر وزن بسيار بالا از خود مقاومت نشان دهد. کف پارکینگ رستوران ها، تالار ها  مجتمع مسکونی و تجاری، از مهم ترين مشتريان اين نوع رنگ محسوب مي شوند و می توان انتظار داشت كه از اين رنگ به مقادير بسيار بالا استفاده كنند.

میزان دوام و قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی

میزان دوام و قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی

قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی نسبت به هزینه خط کشی با رنگ های سرد، بسیار بیشتر است. در مقایسه با هزینه خط کشی های گرم، هزینه ای برابر یا مقداری بیشتر از این نوع خط کشی دارد. به دلیل اینکه رنگ های اپوکسی به خوبی با روسازی پیوند برقرار کرده و ایجاد چسبندگی می کند، از آن برای مناطق بسیار سرد استفاده میشود. به طور کلی رنگ های اپوکسی نسبت به رنگ های گرم کمتر حساس بوده و در مناطق بسیار سرد چیزی تا حدود دو درجه زیر صفر نیز اجرا می شوند.
زمانی که سطح جاده مرطوب هم باشد، رنگ اپوکسی اجرا شده و قابلیت چسبندگی بالایی با سطح جاده دارد. از مزیت های رنگ اپوکسی خط کشی، عدم نیاز آن به لایه های آستر میباشد. البته رنگ های اپوکسی مشکلاتی هم دارند که از جمله آنها عدم ثبات در فام رنگی شان میباشد. در برابر اشعه uv حالتی گچی پیدا کرده و کمرنگ میشوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این رنگها و قیمت آنها، بهتر است به مراکز فروش مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :  خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

روش استفاده از رنگ اپوکسی در خط کشی ترافیکی

هر چه زمان پخت رنگ های اپوکسی ترافیکی کمتر شود، قیمت آن بیشتر میشود. برای مثال قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی که دارای زمان پخت 30 ثانیه ای میباشد گرانتر از رنگ های دیگر است. هر چه زمان پخت بیشتر باشد، از آن، برای رنگ قسمت های حاشیه ای استفاده میشود. روش اجرای کار با توجه به حجم دانه های شیشه ای درون رنگ، می تواند سریع یا کند صورت گیرد. برای ایجاد چسبندگی بالا بین آسفالت و رنگ اپوکسی، لازم است سطح به خوبی تمیز شده و به وسیله اسپری آب شسته شود. به دلیل اینکه این دست رنگ ها، دو جزیی هستند برای اجرای آنها لازم است از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه خط کشی استفاده شود.

 عوامل تاثيرگذار بر قیمت

هميشه عواملي در تعيين قيمت رنگ کف کارخانه و کف پارکینگ موثر بوده اند كه بخش بازرگاني با توجه به اين عوامل، قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی را تعيين مي كند. شرايط بالاسري، قيمت مواد اوليه ، ظرف هاي توليدي، استهلاك تجهيزات و دستگاه ها از مهم ترين عوامل تعيين كننده در قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی هستند كه البته در هر شرايطي وجود دارند و براساس همين عوامل است كه قیمت فروش راپوکسی خط کشی تعيين مي شود.

قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی و عوامل تاثيرگذار بر قیمت

رنگ اپوکسی خط کشی از رنگ هاي صنعتی بسيار مقاوم

برخي رنگ هاي صنعتي مي توانند 4 تا 8 تن وزن در متر مربع را تحمل كرده و به همين دليل براي كارهاي سنگين با وزن بسيار بالا مناسب هستند و می توان انتظار داشت كه بتوان از اين رنگ ها در کف کارخانه های پر تردد با احجام سنگین استفاده كرد. امروزه کف هاي یتنی و سیمانی مجتمع های مسکونی و تجاری نیز  در اندازه هاي بزرگ و با مقاومت بسيار بالايي ساخته می شوند كه بتوان محصولات بزرگ تر و به تعداد بيش تری را در آن ها قرار داد.

بیشتر بخوانید :  رنگ اپوکسی فنولیک عایقی مناسب برای اسید و مواد شیمیایی

نتيجه گيری

قیمت فروش رنگ اپوکسی خط کشی متناسب با عواملی تعيين مي شود و از اين عوامل مي توان به قيمت بالاسری، استهلاك دستگاه ها و تجهيزات، ظرف هاي توليدی، قيمت مواد اوليه را نام برد كه هميشه و در همه حال موثر بوده و هرگز فراموش نمی شوند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.