قیمت فروش مستقیم رنگ پلاستیک زیبا

نحوه فروش رنگ پلاستیک زیبا

رنگ پلاستیک زیبا قیمت

رنگ پلاستیک زیبا، یکی از انواع رنگ های ساختمانی می باشد که در میان فروشگاه های رنگ و نقاشان ساختمان جایگاه ویژه ای دارد. این نوع برند رنگ در فروشگاه ترنج به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد.

قیمت فروش مستقیم رنگ پلاستیک زیبا در مجموعه ترنج به صورت عمده و بسیار مناسب می باشد.
این محصول در دبه های 12 کیلویی و به صورت گالن به فروش می رسد. همچنین برای شرایط مختلف آب و هوایی ایران مناسب می باشد.

برای مثال در محیط های مرطوب مانند شمال کشور، عملکرد خوبی دارد.
کیفیت بالای رنگ های برند رنگ پلاستیک زیبا، باعث شده تا روز به روز بر مشتریان این محصول افزوده شود. همچنین مواد اولیه مورد استفاده در این رنگ ها، از کارخانه های معتبر تهیه شده و دارای استانداردهای بین المللی می باشد.

خصوصیات رنگ روغنی سوله ای زیبا

میزان سختی، انعطاف پذیری و چسبندگی رنگ روغنی سوله ای زیبا، در کارخانه های این برند مورد آزمایش قرار می گیرد و همه این ویژگی ها دارای کیفیت مناسب و مطلوبی هستند. بنابراین قیمت فروش مستقیم رنگ روغنی سوله ای زیبا نسبت به خصوصیات خوب این نوع رنگ، بسیار مناسب است.
رنگ روغنی سوله ای برند زیبا بر پایه رزین آلکید که نوعی روغنی است، ساخته شده است. حلال این رنگ ها تینر بوده و بنابراین قدرت پوشش بالایی دارد و بعد از رنگ اپوکسی سوله قوی ترین نوع رنگ ضد خوردگی است. همچنین تولید این رنگ بایستی بنابر استانداردهای موسسه استاندارد ایران باشد.
به دلیل آن که حلال رنگ های روغنی تینر است، بنابراین به صورت صد درصد قابل شستشو نیستند. این عامل باعث می شود تا از این رنگ بیشتر برای فلزات کارخانه و سوله  که بیشتر زنگ می زنند و در دسترس هستند، استفاده شود.
استفاده از رنگ های روغنی براق زیبا برای نقاشی کارخانجات با سرعت زیادی انجام می شود و هزینه اجرای رنگ های روغنی نیز نسبت به سایر رنگ ها کمتر می باشد.

بیشتر بخوانید :  خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

قیمت فروش مستقیم رنگ زیبا

فروش رنگ پلاستیک زیبا

رنگ های پلاستیک به نسبت رنگ های روغنی بهتر موج های موجود روی دیوار و ایرادات و عیب های آن را پوشش می دهد. بنابراین می توان گفت قدرت پوشش دهی رنگ پلاستیک زیبا بسیار بالا می باشد.
ظرف های رنگ های پلاستیک برند زیبا، دارای نشانه گذاری بوده و برچسب روی آن تمیز و خوانا می باشد. همچنین دارای علامت استاندارد بوده و نام و نشان تجاری برند زیبا به صورت کاملا واضح بر روی آن نوشته شده است.
به هنگام خرید این نوع رنگ بایستی به نکات مهم مانند دستور مصرف، تاریخ تولید و انقضا آن، وزن خالص رنگ، شرایط نگهداری، قیمت فروش مستقیم رنگ پلاستیک زیبا و… توجه کرد.
بسته بندی رنگ پلاستیک زیبا به گونه ای است که به هنگام حمل و نقل خود و محتویات داخل آن، دچار آسیب نشده و برای نگهداری رنگ در آن مناسب است.

همچنین در خرید به صورت عمده برای فروشگاه های رنگ، باید دقت شود که دمای نگهداری این رنگ بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد است.

علاوه بر این بسته بندی رنگ بایستی به دور از تابش مستقیم نور خورشید و یخ زدگی قرار گیرند.
قبل اجرای رنگ پلاستیک زیبا بر روی سطوح مختلف، بایستی ابتدا سطح مورد نظر را به خوبی از گرد و غبار و چربی پاک کرد. علاوه بر این برای رسیدن به کیفیت مطلوب در کار نهایی، بهتر است در دو یا چند مرحله کار رنگ آمیزی را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما