قیمت کیلویی رنگ اتومبیلی مخصوص فلاشینگ نما در تهران

قیمت رنگ اتومبیل مخصوص فلاشینگ نما در تهران به دلیل ثابت نبودن قیمت ارز کشور و نوسانات موجود در بازار، مقدار ثابتی نمی باشد. برای  خرید این محصول، باید رنگ مورد نظر خود را از شرکت با برند معروف تهیه کنید. قیمت رنگ اتومبیل مخصوص فلاشینگ نما با توجه به عوامل مختلف در مراکز فروش انواع رنگ به ویژه رنگ اتومبیل، متفاوت می باشد. شما می توانید برای خرید رنگ موردنظر خود به کارخانه های تولید و فروش انواع رنگ  بروید. در این مراکز متخصصان با تجربه هستند که با راهنمایی های مناسب به شما در خرید کالا مورد نظرتان کمک بسیاری می کنند. با این کار هم از جنس و کیفیت رنگ خریداری شده اطمینان  دارید و هم اغلب با خرید کالا از کارخانه تولیدی، از لحاظ قیمت مناسب تر (فروش به قیمت عمده ) و ارزان تر می باشد.

معرفی رنگ اتومبیلی فلاشینگ نما

معرفی رنگ اتومبیلی فلاشینگ نما
رنگ اتومبیلی فلاشینگ نما، با توجه به متریال به کار رفته در آن می‌تواند از ورود نم و رطوبت به سازه جلوگیری کند و سازه را از آسیب‌های احتمالی محافظت کند. رطوبت می‌تواند به رنگ اتومبیل آسیب وارد کند برای برطرف کردن این مشکل از مواد متفاوتی استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها فلاشینگ نما است.
فلاشینگ چیست؟ فلاشینگ را می‌توان نوعی از حفاظ فلزی دانست که از دیواره‌های بیرونی (ساختمان) در برابر تغییرات آب و هوایی و محیطی حافظت می‌کند.
فلاشینگ‌ها مواد پراستفاده‌ای هستند که موجب مقاومت و دوام سازه می‌شوند. این نوع مواد با به کارگیری ورق روغنی تهیه می‌شوند که با رنگ‌های مخصوصی پوشش داده می‌شوند و از ساییدگی و زنگ زدگی سازه ممانعت به عمل می‌آورند.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ اتومبیل ۹۰۰۵ کحالی خوش در بازار

رنگ اتومبیل یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی اتومبیل است. رنگ‌های خودرو یا اتومبیل از سه متریال اساسی و مهم به نام‌های پیگمان، حلال و رزین تشکیل شده یا به وجود آمده است.
رزین یک ماده مهم است که پیگمان‌ها را در شکل معلق در کنار یکدیگر حفظ می‌کند و موجب می‌شود رنگ چسبندگی بیشتری به سطح مورد نظر داشته باشد. پیگمان پودری همانند یا شبیه بتون است، حلال نیز فاکتور یا عاملی است که در سیالیت رنگ نقش دارد.

رنگ ساده: یک لایه رنگ ساده و معمولی هستند که با یک روکش بدون رنگ پوشانده می‌شوند. این پوشش بدون رنگ، ظاهر براق و درخشنده‌ای به اتومبیل می‌دهد و همچنین از به وجود آمدن آسیب به رنگ اتومبیل از طرف عوامل بیرونی جلوگیری می‌کند.
رنگ مات: این رنگ اتومبیل از همه مدل‌های دیگر قیمت بیشتری دارد و عمدتا برای رنگ‌آمیزی خودروهای خاص و گران قیمت استفاده می‌شود.
بیشتر تولیدکنندگان این رنگ اتومبیل به وسیله پوشاندن رنگ ساده و معمولی با حفاظی از اپوکسی و همچنین روکشی از پی وی سی شکل مات و عاری از درخشش به رنگ می‌دهند.

ارزانترین قیمت خرید قسطی رنگ

ارزانترین قیمت خرید قسطی رنگ

هنگام خرید رنگ اتومبیلی فلاشینگ نما باید به نکاتی توجه کرد. اولین مورد اینکه، برای خرید این رنگ نیاز به مشورت و کمک گرفتن از یک متخصص است. مثلا می‌توان از نقاشان خودرو کمک گرفت. مسئله‌ی بعدی توجه به تاریخ انقضا یا از بین رفتن رنگ است. در صورتی که تاریخ انقضای رنگ گذشته باشد، می‌تواند باعث فاسد شدن رنگ شود و دیگر کاربردی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اتومبیل صادق کحالی

برای پیدا کردن ارزانترین قیمت خرید قسطی رنگ اتومبیل فلاشینگ نما ، می توانید به سایت کارخانه های تولید رنگ سر بزنید. برای خرید اینترنتی رنگ اتومبیل در صورت تمایل با انتخاب رنگ مورد نظر، آن را سفارش دهید و خریداری کنید.

در صورت سفارش یک محصول از این سایت ها، یک شماره پیگیری برای مشخص شدن وضعیت کالای خریداری شده به شما داده می شود تا هنگام رسیدن محصول به دست شما ، از وضعیت آن کاملا مطلع باشید. این نوع خرید کالا برای آسانتر شدن کار خرید و راحتی مشتریان در نظر گرفته شده است.

اولین مرکز فروش رنگ اتومبیل فلاشینگ نما در تهران

اولین مرکز فروش رنگ اتومبیل فلاشینگ نما در تهران

اولین مرکز فروش رنگ اتومبیل در تهران را، می توان بعنوان یکی از با سابقه ترین، باتجربه و قابل اعتماد ترین مراکز فروش رنگ اتومبیل دانست. پیشنهاد می شود افراد برای خرید رنگ مورد نظر خود به سراغ چنین مراکز فروش معتبر بروند. این مراکز فروش رنگ خودرو مد نظر شما را با بهترین و مرغوب ترین کیفیت به شما ارائه می دهد. بیشتر اوقات در این مراکز فروش، قیمت رنگ ماشین کیلویی، از نظر اقتصادی نبست به دیگر مراکز فروش مقرون به صرفه تر می باشد.

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ زینک ریچ می توانید به سایت شرکت ترنج مراجعه نمایید.

قیمت هر کیلو رنگ اتومبیل فلاشینگ نما چقدر است؟

برای پاسخ به این سئوال نمی توان جواب دقیقی بیان کرد. بدلیل متفاوت بودن قیمت محصول به ویژه رنگ اتومبیل، نمی توان قیمت دقیقی را برای خرید آن در نظر گرفت. هر کیلو رنگ اتومبیل با توجه به شرکت تولید کننده، نوع اتومبیل ، جنس و کیفیت رنگ تولیدی و …. (حتی برای بهترین مارک رنگ اتومبیل) در مراکز فروش مختلف، متفاوت می باشد. افراد می توانند برای خرید رنگ مورد نظر خود می توانند خرید خود را به صورت حضوری و مستقیم و همچنین به صورت غیر حضوری( با خرید اینترنتی و آنلاین) انجام دهند.

بیشتر بخوانید :  شرایط قیمت آستر فوری کحالی ۳۰۰۰ در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما