لیست قیمت تینر بیات

تینر بیات

شرکت تینر بیات در سال 1364 کار خود را در زمینه تولید انواع رنگ و تینر فوری و صنعتی آغاز کرده است. این شرکت با بکارگیری آزمایشگاه های مجهز به وسایل و تجهیزات پیشرفته، کارشناسان با تجربه توانسته است محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کند. این شرکت دارای واحد های رنگ سازی و تینر سازی واحد حلال سازی را نیز افتتاح نموده است و نیازمندی های صنایع مختلف رنگ سازی، داروسازی، تینر سازی و خودروسازی را تامین می کند. کلیه کارکنان شرکت به طور جد و با ظرفیت تولید انبوه در تلاش برای تولید رنگ، تینر و حلال مورد نیاز صنایع مختلف هستند.

واحد تولید کننده تینر بیات

قیمت تینر بیات در بازار

واحد تولید کننده تینر بیات دارای چهار خط تولید و بسته بندی جداگانه (لیتر، گالن و بشکه) در حال فعالیت است. دستگاههای کاملا مکانیزه در خط تولید، بارگیری و بسته بندی آن مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تینر بیات سعی کرده محصولات خود را با توجه به تنوع اقلیمی و شرایط آب و هوایی مختلف در کشور فرموله کند تا نیاز مشتریان در نقاط مختلف کشور را برآورده کند.

لیست قیمت تینر بیات

در جدول زیر لیست قیمت تینر بیات در بهمن سال 1398 ارائه شده است و در سال 1399 این قیمت ها احتمالا تا 25 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

لیست قیمت تینر بیات

موارد کاربرد انواع مختلف تینر بیات

تینر روی خاصیت و عملکرد رنگ تاثیر زیادی دارد، به همین جهت لازم است بدانیم برای رنگ مورد نظرمان باید از چه تینری استفاده کنیم. چنانچه تینری از قدرت حلالیت بالاتری برخوردار باشد لازم است مقدار متری از آن را برای رقیق کردن رنگ استفاده کنید.
تینر فوری: برای رقیق کردن رنگ های نیتروسلولزی، سیلر، کیلر و رنگ های فوری از تینر فوری استفاده کنید. تینر فوری دارای بوی بسیار تند و بی رنگ است. از سرعت تبخیر بسیار بالایی برخوردار است. برای یک کیلو کیلر از 5/1 لیتر تینر استفاده کنید. تینر فوری حلال چربی است و در زمان استفاده مراقب پوست دست خود باشید.
تینر روغنی (آلکیدی): تینر روغنی برای رقیق کردن انواع مختلف رنگ روغنی مورد استفاده قرار می گیرد. تینر روغنی در مقایسه با تینر سلولزی دیرتر خشک می شود. برای یک کیلو رنگ روغنی باید نیم لیتر تینر آلکیدی به کار ببرید.
در زمان استفاده از انواع تینر باید از ماسک فیلتر دار استفاده کنید و تینر را به هیچ وجه بو نکنید. در زمان کار با تینر تهویه را روشن کنید.

بیشتر بخوانید :  خرید اینترنتی رنگ میانی اپوکسی پلی آمید های بیلد

تینر اپوکسی : تینر مخصوص اپوکسی برای رقیق کردن رنگ اپوکسی پلی آمید به کار می رود و در بسته بندی چهار کیلویی و بیست کیلویی عرضه می گردد. باید دقیت شود که از تینر فوری و یا تینر روغنی برای رقیق کردن رنگ اپوکسی استفاده نشود چون رنگ دچار واکنش می شود و فام آن تغییر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما