لیست قیمت رنگ رونق

شرکت رنگ رونق

رنگ روغنی رونق

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرکت تولید کننده رنگ رونق در تهران شهرک صنعتی شمس آباد واقع شده است و این شرکت از سال 1367 اقدام به تولید رنگ نموده است. در ابتدا شرکت رنگ رونق تنها با ده کارگر در شرکتی با 1300 متر مربع آغاز به فعالیت کرد اما به تدریج توانست سطح کارخانه و تولیدات خود را توسعه دهد و در حال حاضر این شرکت در بهترین و بزرگترین شهرک صنعتی ایران واقع شده است.

وسعت شرکت به 15000 متر مربع رسیده است و بیشتر از 430 نوع پوشش ساختمانی و صنعتی تولید می کند که چیزی معادل 3500 تن در سال است. محصولات تولید شده در این شرکت شامل انواع رنگ اکریلیک، براق، نیمه جامد، آمیخته، رنگ پلاستیک و غیره است.

رنگ پلاستیک فروش عمده

رنگ های پلاستیک و نیمه پلاستیک تولید شده در رنگ رونق از جایگاه ویژه ای برخوردارند و از آن جائی که این رنگ ها نیاز به حلال روغنی ندارند و با استفاده از آب رقیق می شوند آلودگی برای محیط زیست ندارند.

قیمت این رنگ ها نیز بسیار مقرون به صرفه است. ضمن این که این رنگ ها از کیفیت، دوام و تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوح مختلفی چون سقف های کاذب و کناف و … مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر ویژگی های محصولات رنگ رونق می توان به سهل الاجرا بودن و زود خشک شدن آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :  خرید ویژه ضد آّب کننده نانو ساختمانی

لیست قیمت محصولات رنگ رونق

در ادامه جداول ارائه شده قیمت های رنگ رونق در حوزه های مختلف قیمت رنگ آلکیدی و قیمت رنگ های پلاستیک ارائه شده است که آگاهی از قیمت ها کمک بزرگی برای خریداران عمده رنگ رونق و همچنین نقاشان محترمی خواهد بود که می خواهند با خیال راحت این رنگ را به کارفرمایان خود پیشنهاد دهند . همچنین فروشگاه داران رنگ و ابزار نیز می توانند با آگاهی از لیست قیمت های متفاوت انواع رنگ در مسیر خرید و فروش رنگ های ساختمانی و صنعتی قدم های موثر تری به نفع خریداران بردارند.

لیست قیمت رنگ رونق

لیست قیمت رنگ روغنی الکیدی رونق

رنگ اکریلیک رونق خرید

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.