لیست قیمت فروشندگان رنگ زینک کرومات

آیا تا به حال چیزی در مورد رنگ زینک کرومات شنیده اید؟ قیمت رنگ زینک کرومات، بسته به حجم خریداری شده و نوع آن متفاوت تخمین زده میشود. در واقع این رنگ را به وفور، به عنوان آستر یا پوشش، روی ستون های فلزی اسکلت بندی سازه های عمرانی مشاهده کرده اید. این رنگ به دلیل ترکیبات قوی محافظتی، به عنوان پوششی جهت جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی فلزات استفاده میشود. به دلیل بالا بودن توانایی حفاظتی رنگ زینک کرومات، از آن در محیط های شرجی، قلیایی و اسیدی استفاده می کنند.

در دهه شصت شمسی شرکتهای تولید ضد زنگ زینک کرومات فعالیت خود را آغاز کردند. اکنون این شرکت ها در شهرک صنعتی های متعدد واقع شده اند .

شرکت رنگ زینک کرومات

شرکت های تولیدی زینک کرومات تولید کننده انواع رنگ های صنعتی دیگر هم هستند. این شرکت ها دارای آزمایشگاه ها بسیار پیشرفته و مجهز به دستگاه های مختلف جهت کنترل کیفی محصولات می باشد.

از لیست شرکت ها و فروشندگان آستر زینک کرومات آلکیدی و اپوکسی می توان به شرکت های الوان، پارس پامچال، سحر و . . . اشاره نمود که هر کدام فرمولاسیون تولید مختص به خود را دارند.

شرکت رنگ زینک کرومات

لازم به ذکر است که محصولات این شرکت ها بر اساس مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی تولید و عرضه می شود. این شرکت ها سالانه چیزی حدود 5400 تن محصول ضد زنگ صنعتی با کیفیت تولید می کنند.

از جمله محصولات ضد زنگ صنعتی می توان به ضد زنگ زینک کرومات آلکیدی، رنگ روغنی آستری آلکیدی (پوشش رزین)، رنگ زینک کرومات اپوکسی، ضد زنگ زینک فسفات اپوکسی، رنگ های پلی اورتان فلز،  اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :  عرضه رنگ زینک کرومات براق بدون واسطه

ویژگی های ضد زنگ زینک کرومات

زینک کرومات آلکیدی به عنوان پرایمر ضد خوردگی، کاربرد گسترده‌ای برای انواع سازه‌های فلزی را در بر دارد. استفاده از این عنصر بر روی سطوح، مقاومت بالایی را برای سازه‌های متفاوت در برابر عوامل جوی مختلف و همچنین نم و رطوبت به همراه دارد.

استفاده از این پرایمر بر روی سطح کار، باعث نفوذ آن در منافذ سطح مورد نظر می‌شود. در نتیجه این عنصر سبب ایجاد چسبندگی و مقاومت بالا (برای سطح  مورد نظر) در برابر عوامل خورنده خواهد شد. اغلب از این عنصر به عنوان لایه اول یا میانی برای یک آستر مناسب، استفاده می‌کنند.

ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر بفرد در زینک کرومات آلکیدی موجب محبوبیت آن در بازارهای رقابتی شده است. از جمله مزایای بهره برداری از این محصول عبارتند از:

  • ایجاد سطح یکنواخت، صاف و همچنین غیر قابل نفوذ
  • برخورداری از جلوه درخشنده با روشنایی بالا
  • مقاومت بالا در برابر سایش
  • مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید
  • برخورداری از قابلیت خشک شدن سریع
  • برخورداری از قابلیت خود تمیز شوندگی بالا
  • قابلیت چسبندگی منحصر به فرد به سطوحی مانند آسفالت و بتن
  • دوام و ماندگاری بلند مدت
  • قابلیت استفاده با انواع ماشین آلات
  • قابلیت بهره برداری در مناطق جغرافیایی مختلف با شرایط جوی متفاوت

و بسیاری از موارد دیگر. با توجه به مزایای فوق العاده‌ی استفاده از زینک کرومات آلکیدی، شاهد افزایش موارد استفاده از آن در صنایع مختلف خواهیم بود. از این محصول می‌توان بر روی انواع سطوح فلزی، غیر فلزی و … بهره برداری نموده و شاهد تاثیرگذاری بی‌نظیر آنها نیز بود.

بیشتر بخوانید :  ضد زنگ زینک کرومات زرد رنگ، یک ضد زنگ قوی

موارد مصرف رنگ کرومات روی

استفاده از رنگ زینک کرومات در سوله ها و ساختمان های فلزی محدود نمیشود. از این رنگ یا پوشش ضد زنگ، در صنعت خودرو سازی نیز استفاده میگردد. جهت اطلاع از قیمت رنگ زینک کرومات باید با مراکز و سایت های فروش تماس بگیرید. زیرا به دلیل نوسانات بازار نمی توان عدد خاصی را به عنوان قیمت اعلام کرد. جهت جلوگیری از زنگ خوردگی درب و پنجره ها نیز میتوان از دو نوع رنگ زینک کرومات اپوکسی و آلکیدی استفاده نمود. اسکله های دریایی و سطوح وسایل نقلیه، ماشین آلات و تمامی تجهیزات صنعتی را میتوان با این رنگ پوشش داد. با رنگ زدن سطوح فلزی نرده ها، ستون ها و درب و پنجره ها، میتوان آنها را در طول زمان، از واکنش های فرسایشی محافظت کرد.

لیست قیمت زینک کرومات آلکیدی

زینک کرومات آلکیدی بر اساس فام رنگی مورد نظر اسکلت سازان و سوله سازان قیمت های متفاوتی دارد. ولی ارزان ترین آن زینک کرومات آلکیدی اخرایی است که نسبت به سایر فام های رنگی زینک کرومات قیمت مناسب تری دارد.

در بازار ساخت و ساز، از رنگ زینک کرومات، با نام دیگر رنگ سوله نیز یاد میشود. از عمده موارد کاربرد این رنگ، استفاده از آن در سوله های صنعتی می باشد. قیمت رنگ زینک کرومات، که به دو صورت آلکیدی و اپوکسی استفاده میشود، متفاوت است. رنگ های پوششی آلکیدی، تک جزیی هستند و جهت جلوگیری از خوردگی و فرسایش بر روی سطوح فلزی استفاده میشوند. عنصر کرومات روی که در این محصول وجود دارد، با تشکیل هیدروکسید کرومات، ما بین فلز و رنگ قرار گرفته و مانع از بروز واکنش های شیمیایی میشود. در صورتی که این آستر روی سطوح فلزی قرار گیرد، واکنش های منجر به زنگ زدگی یا خوردگی رنگ، در مجاورت رطوبت و محیط های قلیایی از بین میرود.
نوع دیگر از رنگ های زینک کرومات را میتوان رنگ های اپوکسی معرفی کرد. تفاوت ویژگی و قیمت رنگ زینک کرومات اپوکسی در مقایسه با کرومات آلکیدی، در میزان چسبندگی آن روی سطوح است. رنگ های اپوکسی به دلیل چسبندگی بالا در دریا، مخازن آب و خطوط لوله استفاده میشوند. دو جزیی هستند و با عوامل سخت کننده یا هاردنر استفاده میشوند. روش عملکرد این رنگ نیز مانند رنگ های آلکیدی میباشد.

بیشتر بخوانید :  تولید ضد زنگ اپوکسی فلزات

لیست قیمت زینک کرومات آلکیدی

با مراجعه به لیست قیمت زینک کرومات آلکیدی هر شرکت تولیدی که توسط کارشناسان فروش آن شرکت ارائه می گردد می توان به قیمت های عمده و پایین تر زینک کرومات آلکیدی آن شرکت دست یافت.

همچنین تینر روغنی تولیدی به عنوان حلال و رقیق کننده زینک کرومات آلکیدی استفاده می شود که معمولا به صورت حلب و بشکه عرضه می گردد و قیمت های عمده آن مناسب تر است.

افزایش موارد استفاده از این محصول، سبب افزایش میزان خرید و فروش آنها در بازارهای رقابتی شده است.

اما درصد بالایی از خریداران به دنبال خرید مقرون به صرفه و مناسب این نوع از محصولات هستند. لذا انتخاب یک مرکز خرید ایده‌آل، بسیار ضروری خواهد بود.

شرکت ترنج با ارائه‌ی این محصولات با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، پاسخگوی بسیاری از نیازهای اصلی مشتریان، است.

15

  1. سلام
    رنگ سوله مدل زینک کرومات بهتر است یا مدل ساده ؟چه فرقی با هم دارند ؟ رنگ ترافیکی از شما گرفتیم راضی بودیم

    • قطعا رنگ زینک کرومات کیفیت های بالاتری ارائه می دهد چون زینک به تنهایی تاثیر قابل توجهی در ایجاد چسبندگی و افزایش ویژگی های ضد خوردگی محصول دارد.

  2. همچنین تینر روغنی تولیدی به عنوان حلال و رقیق کننده زینک کرومات آلکیدی استفاده می شود که معمولا به صورت حلب و بشکه عرضه می گردد و قیمت های عمده آن مناسب تر است.
    در خصوص تینر که راهنمایی کردین تینر چند لیتری قیمتش چند هست ؟

    • تینر های سه لیتری و چهار لیتری هم موجود است و جهت دریافت قیمت لطفا تماس حاصل بفرمایید.

  3. لیست قیمت زینک کرومات آلکیدی
    زینک کرومات آلکیدی بر اساس فام رنگی مورد نظر اسکلت سازان و سوله سازان قیمت های متفاوتی دارد. ولی ارزان ترین آن زینک کرومات آلکیدی اخرایی است که نسبت به سایر فام های رنگی زینک کرومات قیمت مناسب تری دارد.
    اینجا گفتین لیست قیمت ولی لیست قیمتی ارائه نکردین

    • با توجه به نوسانات قیمتی دلار امکان درج لیت قطعی میسر نشد و به دلیل قیمت های متفاوت مواد اولیه لطفا جهت دریافت قیمت لحظه ای با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

  4. لیست قیمت زینک کرومات آلکیدی
    با مراجعه به لیست قیمت زینک کرومات آلکیدی هر شرکت تولیدی که توسط کارشناسان فروش آن شرکت ارائه می گردد می توان به قیمت های عمده و پایین تر زینک کرومات آلکیدی آن شرکت دست یافت
    در این جای متن شما لیست قیمتی ارايه ندادید انتظار داشتیم لیست قیمت ببینیم

    • سلام به دلیل نوسانات قیمت دلار و همچنین مواد اولیه امکان درج لیست قیمت تثبیت شده میسر نشد لطفا جهت دریافت قیمت لحظه ای با همکاران رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

  5. زینک کرومات الکیدی نسبت به زینک کرومات اپوکسی چه قدر تفاوت قیمت دارد ؟

    • به طور معمول تفاوت قیمتی بین زینک کرومات الکیدی و زینک کرومات اپوکسی بین 2 تا 3 برابر آن می باشد.

  6. استفاده از رنگ زینک کرومات در سوله ها و ساختمان های فلزی محدود نمیشود. از این رنگ یا پوشش ضد زنگ، در صنعت خودرو سازی نیز استفاده میگردد. ….در صنعت خودرو سازی در کدام بخش ها از زینک کرومات الکیدی استفاده می گردد ؟

    • در همه بخش هایی که فلز به کار می رود بسته به نظر طراح سیستم رنگ آمیزی می توان از این استر قوی با درصد های زینک دار آن استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما