مراکز تولیدی رنگ استخری پلی اورتان

مشخصات رنگ استخری پلی اورتان مرغوب

رنگ استخری پلی اورتان

رنگ استخری پلی اورتان از جمله رنگ‌های مرغوبی است که برای رنگ آمیزی استخرها با زیر سازی بتن استفاده می‌شود. استفاده از این رنگ نیاز به زیرسازی دوباره‌ی استخرهای قدیمی ندارد و در استخرهای نو ساز هم نیازی به خشک شدن کامل بتن و سیمان استفاده شده در سازه نیست. در ادامه به معرفی رنگ استخری با نام پلی اورتان می‌پردازیم. از جمله مشخصات رنگ استخری پلی اورتان مرغوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• کیفیت بالا و مقاومت در برابر لایه لایه شدن و گچ زدگی،
• مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد،
• مقاومت در برابر ساییدگی و مواد شیمیایی
• پوشانندگی بالا
• سرعت بالای خشک شدن
• چسبندگی به بتن
• درخشندگی و براقیت بالا

پخش عمده رنگ استخری پلی اورتان


پخش عمده رنگ استخری پلی اورتان
رنگ استخری پلی اورتان دارای کیفیت بالایی است و تمام انتظارات خریداران را از یک رنگ استخری مرغوب برآورده می‌کند. استفاده از این رنگ به سادگی انجام می‌شود و به کمک همه‌ی وسایل رنگ آمیزی از جمله قلمو و پیستوله قابل اجرا است. فروشگاه رنگ ترنج عرضه کننده رنگ استخری در سراسر ایران است. این مجموعه با ارائه‌ی بهترین رنگ‌های استخری از بهترین تولید کنندگان ایرانی و خارجی اقدام به توزیع و پخش این رنگ‌ها به صورت عمده و با مناسب‌ترین قیمت نموده است. متقاضیان این رنگ‌ها عمدتاً فروشگاه داران عرضه کننده‌ی رنگ و مغازه‌های رنگ فروشی هستند.

بیشتر بخوانید :  فروش استثنایی رنگ استخری مشهد


پخش عمده رنگ استخری پلی اورتان

این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود در سراسر ایران و به منظور تسهیل در روند خرید و کاهش هزینه‌های رفت و آمد و حمل نقل، امکان خرید عمده و کارتنی انواع رنگ‌های استخری را ایجاد کرده است. لازم به ذکر است این کار به صورت غیر حضوری و تنها از طریق سامانه‌ی اینترنتی این شرکت امکان پذیر است. برای اطلاع از قیمت‌ها و روند ثبت سفارش کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.