مراکز عرضه رنگ کرومات روی در تهران

کرومات روی (ZnCrO4) یک ترکیب شیمیایی غیر آلی است که در صنعت و ساخت رنگها به عنوان ماده ضد زنگ ساخته شده از وینیل آلکید رزین و اکسید آهن استفاده می شود. این محصول همچنین دارای سمیت بالایی است و از نظر سرطان زایی و جهش زایی محسوب می شود. مراکز عرضه رنگ کرومات تهران ما این رنگ ها را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کنند.

مراکز عرضه رنگ کرومات در تهران

موارد استفاده از رنگ کرومات روی

موارد استفاده از رنگ کرومات این ماده شیمیایی برای محافظت از سطوح فلزی در معرض محیط مرطوب بدون شوری استفاده می شود. این خاصیت ضد خوردگی، چسبندگی زیاد و سازگاری با مواد اپوکسی، مینا و پلی اورتان ها است.  این یک آغازگر ضد خوردگی آلکیدی، رنگی با کرومات روی، برای سطوح داخلی و خارجی است که با بالاترین کیفیت تولید شده است. دارای کیفیت بازدارندگی در برابر خوردگی و نفوذ بسیار خوب در سطوح آهنی است. به عنوان زمینه یا پایگاه در زمینه های صنعتی، دریایی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت نفوذ پذیری زیادی دارد که باعث می شود آن به ویژه برای سطوح آماده دستی یا مکانیکی مناسب باشد.

آماده سازی سطح:

با سنباده زدن یا تراشیدن با کفگیر تمام لایه های رنگ شل یا آسیب دیده را بردارید.

در صورت سپری شدن مدت زمان طولانی قبل از استفاده از پوشش دوم، سطح پوشش باید به طور کامل از انواع آلاینده ها تمیز شود و بنابراین از مشکلات چسبندگی بین لایه ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید :  تامین کننده ضد زنگ اپوکسی

حفاظت:

محصول قابل اشتعال، از هر منبع احتراق دور نگه دارید. پس از استفاده در ظرف اصلی خود را کاملاً محکم نگه دارید.

اجزای اصلی:

رنگ را بر اساس رزین های آلکیدی، رنگ آمیزی و رنگدانه های بی اثر، حلال های آلی آلیفاتیک و یا معطر کاهش دهید.

امنیت

این محصول توسط NIOSH به عنوان یک پتانسیل سرطانزا تایید شده در انسان در نظر گرفته می شود، همچنین دارای اثرات جهش زایی بر سلامتی است، بنابراین کنترل آن در صنعت و جلوگیری از اثرات آن بر سلامتی ضروری است. دور از دسترس کودکان نگه دارید. مصرف نکنید از استنشاق بخارات خودداری کنید. از تماس با چشم خودداری شود. برای استفاده از آن مهم است که از تجهیزات محافظتی اساسی مانند: ماسک، دستکش، عینک و دستگاه تنفس استفاده کنید. در مناطق با تهویه مناسب یا فن های خروجی استفاده کنید. از کپسول های آتش نشانی شیمیایی خشک یا کف استفاده کنید. این مواد یا بقایای آن را در دریاها، رودخانه ها یا دریاچه ها نریزید.

قیمت عمده رنگ زینک کرومات در تهران

قیمت عمده رنگ کرومات در تهران مجموعه ما عرضه کننده عمده رنگ زینک کرومات در تهران و کل کشور می باشد. برای استفاده روی سطوح فلزی باید اطمینان حاصل کنید که در آنها زنگ زدگی، چربی، رطوبت یا گرد و غبار وجود ندارد. ماسه یا برس را تمیز کنید تا تمام لایه سطحی زنگ زدگی از بین برود و چربی و گرد و غبار را با یک حلال مناسب تمیز کنید. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت رنگ کرومات روی عمده در تهران با ما تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید :  تولید ضد زنگ اپوکسی فلزات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.