مرکز توزیع رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی معمولاً به گروهی از رنگ ها گفته می شود که در دو قسمت استفاده می شوند. در واقع دو جزء این رنگ ها رزین و سخت کننده هستند. انواع مختلف رنگ اپوکسی وجود دارد. بیشترین کاربرد این رنگها رنگ کف اپوکسی و همچنین رنگ اپوکسی مناسب برای فلزات است. از این رو شرکت ما که مرکز توزیع رنگ اپوکسی پلی آمید را بر عهده دارد این نوع رنگ اپوکسی اصل را با قیمت مناسبی به بازار توزیع می کند.

مرکز توزیع رنگ اپوکسی پلی آمید

موارد استفاده از رنگ اپوکسی

موارد استفاده از رنگ اپوکسی رنگ اپوکسی در فلز همانطور که می دانید سازه های فلزی مورد استفاده در زمینه های صنعتی باید مقاومت خوبی در برابر شرایط مختلف محیطی و کارگاهی داشته باشند. به ویژه مکان هایی که در معرض مواد شیمیایی و خوردگی هستند نسبت به این مشکل حساس تر هستند. بنابراین، یک پوشش محافظ مناسب می تواند قطعات را از آسیب محافظت کند. رنگ اپوکسی فلزی یک پوشش محافظ عالی برای سازه ها و قطعات فلزی است. توصیه می شود در سه مرحله رنگ اپوکسی را روی سطوح بمالید.

این سه مرحله شامل آغازگر، لایه میانی و آخرین لایه یا سطح است. هر یک از رنگ های مورد استفاده در سه مرحله دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نهایت یک پوشش عالی و بادوام روی سطح ایجاد می کند. اولین لایه اپوکسی که روی سطح اعمال می شود، پرایمر یا پرایمر اپوکسی است. این آغازگر به عنوان لایه شروع روی سطوح فلزی استفاده می شود. رنگ آغازگر اپوکسی دارای درصد بالایی از پودر روی است.

بیشتر بخوانید :  فروشندگان رنگ اپوکسی پلی آمید ممتاز

در نتیجه، از طریق فرایند حفاظت کاتدی سطوح را از خوردگی محافظت می کند. ضخامت توصیه شده برای این لایه 60 میکرون است این نوع رنگ به عنوان یک لایه میانی برای سطوح و سازه های فلزی استفاده می شود و بر اساس رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید ساخته می شود. استفاده از این رنگ روی فونداسیون باعث افزایش مقاومت سازه در برابر مواد خورنده و شرایط نامساعد جوی می شود. این رنگ به عنوان آخرین لایه روی سطح اعمال می شود.

پوشش اپوکسی، پس از خشک شدن کامل، سطحی براق، یکدست و مقاوم در برابر سایش، خراش و مواد شیمیایی ایجاد می کند. این رنگ به تنهایی می تواند روی سطوح نیز استفاده شود. با این حال، برای افزایش عمر سازه، توصیه می شود لایه های آغازگر و میانی را اعمال کنید. رنگ اپوکسی پلی آمید در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم است و همچنین مقاومت بالایی در برابر سطوح دارد چسبیده به فلز، سنگ و بتن. این رنگ دارای طیف رنگی متفاوتی است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

رنگ اپوکسی کیلویی از ترکیب رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید تولید می شود. این رنگ به عنوان یک پوشش عایق محافظ استفاده می شود که باید شسته شود و همچنین پس از خشک شدن قابل انعطاف باشد. این رنگ در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. نمایندگی فروش رنگ اپوکسی پلی آمید این محصول را در کشور به فروش می رساند که برای خرید آن می توانید به نمایندگی های مجاز نیز مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :  قیمت نهایی رنگ اپوکسی دریایی ایرانی

رنگ اپوکسی اصل چه مشخصاتی دارد؟

رنگ اپوکسی اصل چه مشخصاتی دارد؟ فروش بهترین رنگ اپوکسی زرد اصلی به روش های مختلف انجام می شود که کاربردی ترین آنها فروش آنلاین است. رنگ اپوکسی یکی از با کیفیت ترین رنگ های ساختمانی است که از مواد پلیمری ساخته شده است. این نوع رنگ دارای غلظت عالی است و عمر مفید این محصول بسیار طولانی خواهد بود. مدلهای مختلفی برای رنگ ساختمان وجود دارد، مفیدترین آنها رنگ اپوکسی و رنگ اکریلیک است.

این دو رنگ ویژگی های خاص خود را دارند که از بین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد: با مقایسه رنگ اپوکسی زرد با رنگ اکریلیک زرد می توان به میزان چسبندگی این دو محصول اشاره کرد. رنگ اپوکسی در مقایسه با رنگ اکریلیک چسبندگی بسیار بالایی دارد. تفاوت دیگر این دو محصول در قابلیت شستشو می باشد. رنگ با کیفیت اپوکسی قابل شستشو است و با انواع مواد شیمیایی قابل تمیز شدن است.

رنگ اپوکسی چند لایه از دیگر مواردی است که این محصول را با رنگ اکریلیک متمایز می کند. رنگ اپوکسی درجه یک از چندین لایه تشکیل شده و دارای ضخامت عالی می باشد. با مقایسه رنگ اپوکسی زرد با رنگ اکریلیک می توان به مقاومت رنگ اپوکسی در برابر حرارت اشاره کرد. این نوع رنگ هنگام آتش سوزی تغییر نمی کند. بادوام: اپوکسی یک انتخاب کف مقاوم است. در برابر ضربه شدید، گرما، مواد شیمیایی و آب مقاوم است.

قیمت خرید رنگ اپوکسی پلی آمید

قیمت خرید رنگ اپوکسی پلی آمید برای خرید رنگ اپوکسی بهتر است به مرکز فروش مراجعه کنید. خرید از مرکز فروش مزایایی دارد، از جمله این که واسطه ها کوتاهتر هستند و قیمت آنها بسیار ارزانتر از سایر فروشگاهها است. مراکز فروش معتبر سعی می کنند با فروش رنگ اپوکسی با کیفیت بالا و قیمت های استاندارد و مناسب، رضایت مشتریان را جلب کنند. و مصرف کنندگان باید با اطمینان خریدهای رضایت بخشی انجام دهند. از سوی دیگر، مراکز فروش نیز فروش حضوری دارند و خدمات خود را از طریق وب سایت های طراحی شده ارائه می دهند. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت خرید رنگ اپوکسی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :  فروش انواع رنگ اپوکسی ضدزنگ با کیفیت
1

  1. سلام و درود فراوان نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمتشون چطوره؟ کاش لیست و تعداد موجودی ها را در سایت قرار دهید تا به راحتی بتوانیم خرید کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.