مرکز فروش عمده رنگ نسوز 400 درجه

رنگ نسوز 400 الی 800 درجه

رنگ نسئز 400 درجه فروش
از مواد سیلیکونی مقاوم به حرارت برای تهیه رنگ نسوز 400 الی 800 درجه سانتیگراد استفاده شده است.

رنگ نسوز 400 الی 800 درجه سانتیگراد با استفاده از مواد سیلیکونی مقاوم به حرارت تهیه شده است و دارای رنگدانه های مقاوم در برابر حرارت می باشد. رنگ نسوز 400 الی 800 درجه از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. این رنگ ها دارای در برابر محیط های اسیدی و شیمیایی نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. از مهمترین مشتریان رنگ نسوز 400 الی 800 درجه شرکت های هواپیمایی و مراکز صنعتی هستند. در شرایط آب و هوایی مرطوب باید قبل از استفاده از رنگ نسوز از یک لایه ضد زنگ (اتیل سیلیکات نسوز) جهت جلوگیری از خوردگی سطح باید به عنوان لایه اولیه مورد استفاده قرار گیرد. بعد از استفاده از ضد زنگ می توانید از رنگ نسوز استفاده کنید. بعد از رنگ آمیزی این رنگ به راحتی تا 90 درصد در دمای 25 درجه محیط خشک می شود و با استفاده از حرارت اولیه روی سطح می توانید آن را به طور کامل خشک کنید. از مهمترین ویژگی های رنگ نسوز 400 الی 800 درجه می توان به مقاومت در برابر تنش های حرارتی و چسبندگی بسیار خوب اشاره کرد.
ویژگی های رنگ نسوز 400 الی 800 درجه
 مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی
 مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت پیوسته و ناپیوسته
 مقاومت بالا در برابر شوک های حرارتی
 قابل استفاده روی پرایمر زینک استیل سیلیکات
موارد کاربرد رنگ نسوز 400 الی 800 درجه
رنگ نسوز برای حفاظت از فلزاتی که در معرض دما ها و حرارت های بالا قرار می گیرند و مهمترین موارد کاربرد این رنگ ها در موارد زیر می باشد:
استفاده روی سطوح در معرض حرارت و دماهای بالا در پالایشگاه ها و نیروگاه های حرارتی
مخازن و لوله هایی که حاوی سیالات با حرارت بالا می باشند
در کوره های صنعتی و فضا ها با حرارت بالا

نحوه استفاده از رنگ نسوز 400 الی 800 درجه

در ابتدا قبل از رنگ آمیزی باید سطح مورد نظر را کاملا تمیز کرد و هرگونه آلاینده و چربی را از سطح مورد نظر پاک کرد. بعد از شستشوی سطح باید اجازه دهید سطح کاملا خشک شود و چنانچه سطح مورد نظر صاف نیست و کمی زبر و ناهموار است باید به خوبی توسط سمباده صاف و نرم شود. بعد از آماده کردن سطح مورد نظر بهتر است ابتدا رنگ را به خوبی هم بزنید تا رسوبی در ته ظرف باقی نماند و برای رقیق کردن رنگ از تینر استفاده کنید و خوب رنگ و تینر را مخلوط کنید سپس با قلمو، غلطک و ایرلس رنگ را روی سطح مورد نظر استفاده کنید. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که رنگ های نسوز به دلیل دانسیته بالا از سرعت ته نشینی بسیار بالا برخوردارند و در زمان رنگ آمیزی بهتر است به خوبی و مرتبا بهم زده شوند تا رنگی کاملا یکنواخت داشته باشید.

مرکز فروش عمده رنگ نسوز 400 الی 800 درجه

برای تهیه رنگ نسوز می توانید سفارش خود را از سایت ترنج ثبت کنید و چنانچه هر گونه سوالی در مورد این رنگها داشته باشید در این سایت از همکاران ما بپرسید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.