معرفی حلب رنگ روغنی سفید براق (20 کیلویی)

رنگ روغنی سفید براق 20 کیلویی زمان خشک شدن مناسب، قدرت پوشش‌دهی بالا و درصد براقی زیاد دارد.
رنگ روغنی 20 کیلویی روی فلز، روی گچ و سیمان و در نمای داخلی ساختمان کاربرد دارد. رنگ کردن موارد نام برده شده نیز به وسیله قلمو ، غلطک و پیستوله انجام می‌شود.
همچنین رنگ روغنی سفید که شفاف و درخشان است برای رنگ‌ کردن فضاهایی مانند نرده، در و پنجره و… نیز کاربرد دارد.
برای روان کردن رنگ روغنی سفید باید از تینر روغنی با کیفیت استفاده کرد. همینطور قبل از شروع رنگ‌کاری رنگ و تینر را به صورت یکدست ترکیب کنید و سطح زیرین را از گرد و غبار پاک کنید.

معرفی حلب رنگ روغنی سفید براق

شرکت ترنج یکی از شرکت های دارای مجوز ایزو در صنعت تولید رنگ روغنی براق است. این شرکت رنگ های روغنی متفاوت با کاربردهای متنوع تولید می کند.

یکی از محصولاتی که توسط این شرکت تولید می شود، رنگ سفید براق است. حلب رنگ روغنی براق بوده و می توان از آن برای رنگ آمیزی بخش های مختلفی مانند چوب، فلز، سیمان، انواع پلاستیک، سفال و شیشه استفاده کرد.

درمورد رنگ های روغنی نیز مدت ها است که برای تغییر ظاهر ساختمان در جنبه دکوراتیو و یا نما از رنگ های روغنی استفاده می شود. رنگ روغنی سفید براق گل پخش نیز با توجه به برق و جلای خاص خود می تواند جلوه ای زیبا به وسایل دکوراتیو یا حتی دیوار پوش ها و … بدهد. در ادامه به معرفی حلب رنگ روغنی سفید براق 20 کیلویی می پردازیم.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگهای روغنی نیم براق سحر

حلب رنگ روغنی سفید براق 20 کیلویی

سال هاست که از انواع مختلف رنگ های روغنی برای ساختمان استفاده می شود. یکی از مواردی که سبب کاهش تمایل برای استفاده از این رنگ ها وجود دارد، حلال این رنگ ها است.

در مورد رنگ های روغنی باید از نفت به عنوان حلال استفاده کرد. اما در حلب رنگ روغنی سفید براق گل پخش این مورد نیز برطرف شده است. شما در استفاده از حلب رنگ روغنی سفید براق گل پخش نیازی به استفاده مفرط از

حلال های نفتی ندارید. به همین دلیل می توانید به آسانی و با سرعت بالاتر رنگ دلخواه را بدست بیاورید.

رنگ روغنی سفید براق گل پخش به شما یک سطح براق، زیبا و نفوذ ناپذیر می دهد. علاوه بر این در فرمولاسیون این اسپری از موادی استفاده شده که شما به آسانی می توانید این رنگ را بر روی وسایل با جنس های مختلف بتونی، چوبی، پلاستیکی و

شیشه ای استفاده کنید. حلب 20 کیلویی رنگ روغنی سفید براق گل پخش سازگاری بالایی با انواع مواد دارد. استفاده از این رنگ تغییری در ظاهر وسایل ایجاد نمی کند. به همین دلیل می توانید در مورد وسایل تزئینی ساخت دست خود نیز به راحتی از این اسپری استفاده کنید.

ویژگی‌های مثبت رنگ‌های روغنی

 رنگ‌های روغنی سفید بادوام هستند و استحکام زیادی در مقابل رطوبت دارند.
 میزان پوشش‌دهی بالایی دارند.
 کار و رنگ‌آمیزی با رنگ روغنی آسان است و برای رنگ کردن فضاهای مختلف می‌توان از وسایلی همچون قلمو، غلطک رنگ و… استفاده کرد.
 قابلیت شست و شو دارند.
 بیشتر رنگ‌های روغنی در برابر کپک مقاوم هستند، بنابراین استفاده از آن‌ها برای محیط‌های مستعد رشد کپک کاربردی است.
 رنگ‌های روغنی سطح یکدستی را ایجاد می‌کنند.
 امکان انعکاس نور و روشن کردن فضاهایی که نور کمی در آنجا وجود دارد یکی از ویژگی‌های مثبت رنگ روغنی سفید است.

بیشتر بخوانید :  فروش به قیمت درب کارخانه رنگ های امولسیونی لتو

انواع رنگ های روغنی براق

شما با استفاده از رنگ روغنی سفید براق  می توانید رنگ اغلب وسایل دکوراتیو خود را برای همخوانی با نمای ساختمان تغییر دهید. این رنگ ها قابل شستشو هستند.

در نتیجه، شما نگرانی از بابت نظافت وسایل یا سطوح رنگ آمیزی شده با رنگ روغنی سفید براق  ندارید. نکته مهمی که شما با استفاده از رنگ روغنی سفید براق  از آن بهره مند خواهید شد، خاصیت ضد خورندگی است.

این مورد به این معنی است که شما با استفاده از این رنگ می توانید سطوح فلزی را در برابر خوردگی محافظت کنید. با استفاده از این رنگ شما شاهد حالت اکسایش در فلزات خود نخواهید بود. در نتیجه، استفاده از این حلب رنگ 20 کیلویی علاوه بر ظاهری زیبا، دوام و طول عمر وسایل شما را نیز تضمین می کند.

قیمت رنگ سفید روغنی براق به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت رنگ سفید روغنی براق بسته به سطح کیفیتی که دارد می‌تواند متفاوت باشد. همچنین برندهای باکیفیت و شناخته شده، هزینه‌ی بیشتری بابت فروش رنگ می‌گیرند و رنگ‌های گران‌تری دارند. برندهای مختلف رنگ سفید روغنی براق را با کیفیت‌های متفاوت تولید می‌کنند، بنابراین با توجه به خواست خود می‌توانید اقدام به خرید بکنید.
یک عامل دیگر در تعیین هزینه، قیمت دلار و ارز است و با نوساناتی که در این دو حوزه به وجود می‌آید، قیمت نیز متغیر می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.