معرفی رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست

معرفی رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست

رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست
در خصوص رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست که برمبنای رزین اکریلیک ترموپلاست تولید شده است و نسبت به اوضاع محیطی کشور فرمولاسیون آن پایه ریزی شده است. چسبندگی بسیار زیاد این محصول و همینطور توانایی سایشی و سرعت بالا در خشک شدن، این محصول را بسیار خاص کرده است. رنگ ترافیک آکریلیک ترموپلاست به راحتی می تواند برای سطوحی مانند سیمان و آسفالت قابل اعمال باشد. همچنین این رنگ حاوی رنگدانه هایی است که این رنگدانه ها به همراه پرکننده هایی که در آن وجود دارد بازتاب نور را در حد ایده آلی انجام میدهند، در نتیجه از این محصول فوق العاده میتوان در خط کشی جاده ها، پارکینگ ها، باندهای هواپیما و به طور گسترده در تمامی جاده های پُر تردد استفاده کرد. به خاطر قابلیت منعکس کردن نور این رنگ در شب می تواند به افراد در حال تردد کمک شایانی کند.

خصوصیات رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست

خصوصیات رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست
در این رنگ، تعداد اعضا یک جزئی است و براقیت آن مات می باشد. دانستنی است این رنگ ۳ :gr/cm 3/0 ± ۵/۱ می باشد. ساندرین رنگ بدون محدودیت می باشد و مکانیزم خشک شدن آن از نوع تبخیر حلال است. درصد جامد حجمی آن ۳ ± ۴۸ است، ضخامت این رنگ در هنگام خشک شدن ۴۰۰ میکرون است، پوشش تئوری آن m2/Lit : 2/1 است. این رنگ می تواند در عرض ۲۴ ساعت کاملا خشک شود، البته خشک شدن سطحی آن ۳۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد و خشک شدن عمقی آن ۳ ساعت میباشد. توان دمای سطحی آن ۲۵ درجه سانتیگراد، این رنگ حدود یک سال در انبار می تواند دوام بیاورد و همچنین این محصول هرگز ژله مانند نخواهد شد. نقطه اشتعال این رنگ ۲۷ درجه سانتی گراد می باشد.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ صنعتی مخصوص فلز سحر

بستر سازی سطح

بستر سازی سطح

عموما سطح هایی که می‌توان از رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست بر روی آن ها استفاده کرد روی سطوحی مانند آسفالت و بتن میباشد، ابتدا باید این سطوح را از آلودگی پاک کرد.

برای انجام این کار میتوان از رویه هایی مثل اعمال فشار باد، شوینده های مختلف و تینر ها استفاده کرد. اگر می‌خواهید چسبندگی بر روی این سطوح بسیار زیادتر شود خصوصاً سطح هایی مثل آسفالت و سیمان می بایست این سطح ها را از خرده سنگها، گرد و خاک، تیکه های سیمان و آسفالت های خرد شده پاک کرد، سپس سطح پاک شده آماده اعمال رنگ است.
بعنوان مطلب آخر رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست بهترین انتخاب برای سطوح سیمانی و جاده ای می باشد و تمام انتظارات از یک رنگ را در چنین محیط هایی برآورده می سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما