معرفی رنگ نمای سفید ساده

معرفی رنگ نمای سفید ساده

رنگ نمای سفید ساده از ذرات ریز و خشک رزین و همینطور رنگدانه های دلخواه تشکیل شده است. پودر رزین توسط تپانچه پاششی که مثل پیستوله پاشش رنگ مایع است اجرا می شود. تنها فرقه آنها با هم این است که تپانچه پاشش و ذرات رزین دارای نانو ذرات ضد آب هستند.
در زمانی که شما ذرات رزین را به سطحی می پاشید ذرات به آن سطح می چسبند، دلیل این فرایند آن است که سطح کار نمای ساختمان به اگر سیمان باشد ، رنگ نمای سفید ساده به خوبی به ان می چسبد. .

همین امر باعث می شود قطرات رنگ مثل آهنربا به سطح بچسبد. سپس وقتی کار رنگ سطح به اتمام رسید آنها را می گذارند تا خشک شود و حتی برای آبگریز کردن بیشتر می توان از لاک های شفاف آبگریز کننده استفاده نمود.

این لاک های شفاف آبگریز کننده نیز توان بالایی را برای نمای ساختمان در مقابله با رطوبت ایجاد می نمایند و همین طور باعث ضخامت و مقاومت آن نیز می گردد. نتیجه این فرآیند این است که سطح کار بسیار زیبا و براق می شود و سطح نمای سیمانی که با این فرآیند رنگ آمیزی شده باشد می‌تواند به راحتی در برابر مواد شیمیایی، خراش و پوسته پوسته شدن و رطوبت مقاومتی سه برابری نسبت به رنگ های دیگر داشته باشد.
از آنجایی که رنگ نمای سفید ساده با ، حلال آن اب است، به کار می چسبد باعث می شود سطح آن یکدست و باکیفیت باشد و تولید اینچنین رنگی با این فرایند در هر شرایط جوی امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید :  فروش مستقیم رنگ نما اکریلیک

کاربردهای استفاده از رنگ نمای سفید ساده

رنگ نمای سفید ساده
از این رنگ می‌توان بر روی تمام سطوح سیمانی که قابلیت چسبندگی رنگ ضد رطوبت نانو را داشته باشند اعمال کرد، البته نباید در دمای کمتر از ۵ درجه سانتی گراد اعمال شود.

محبوبیت این رنگ به واسطه سازگاری با محیط زیست و همینطور حلال ساده آن (آب) بسیار بیشتر شده است، از این رنگ به عنوان اولین اولویت برای رنگ آمیزی سطوح بیرونی نمای ساختمان، در کل دنیا استفاده می شود.

مطمئناً رنگ نمای سفید ساده استحکام و پایداری بیشتری نسبت به رنگ هایی که مبنای آنها حلال تینری است دارد.
فروش عمده رنگ نمای سفید ساده در نمایندگی های فروش در سراسر کشور به شکل فروش عمده ،صادرات، توزیع بدون واسطه، قیمت عمده و همچنین توزیع مستقیم در اختیار خریداران گرامی قرار می گیرد. خریداران عمده نیز می‌توانند از رنگ نمای سفید ساده با ارائه خدمات ویژه بهره مند شوند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.