معرفی کامل رنگ اپوکسی سالونت فری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با استفاده از رنگ اپوکسی سالونت فری می توانید به سطح حیاط منزل درخشش بدهید و یا اینکه گاراژ، زیر زمین یا ایوان خود را با رنگ پوشش دهید و کف گاراژ یا حیاط  خود را در برابر رد تایر، لکه های نفتی، نشت و پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی محافظ کنید.رنگ اپوکسی یکی از محصولات معروف و پر مصرف در صنعت رنگ سازی می باشد همچنین دوام و مقاومت بالای این محصول و استفاده از مواد اولیه باکبفبت در ترکیب آن سبب شده؛ که از آن برای پوشش دهی محیط های خاصی نظیر مخازن آب آشامیدنی و لوله های آب استفاده شود.

معرفی رنگ اپوکسی سالونت فری

فروش رنگ اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی

رنگ اپوکسی سالونت فری یک محصول دو جزیی و بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین بهداشتی تولید می شود. این محصول قابلیت پوشش دهی انواع سطوح آهنی و بتونی را دارد و در برابر عوامل خورنده و اسیدهای ضعیف و قلیایی و همچنین بسیاری از حلال ها  مقاومت زیادی دارد. حلال رنگ سالونت فری آب است و میزان آب بستگی به درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد. در حالت کلی این رنگ به دلیل دوام بالا در محیط های صنعتی کاربد زیادی دارد. قبل از انجام و اعمال رنگ اپوکسی حتما باید سطح مورد نظر آماده شود و میزان غلظت رنگ با توجه به سطح مورد نظر باید آماده شود.

بیشتر بخوانید :  فروش بهترین رنگ اپوکسی زرد اصل

قیمت رنگ اپوکسی سالونت فری

فروش رنگ اپوکسی مخصوص آب آشامیدنی

با توجه به مقدار رزین مورد استفاده در رنگ اپوکسی سالونت فری، قیمت آن نیز تعیین می شود. این رنگ در مقایسه با کف پوشش  های دیگر هزینه ی کمتری دارد و با حجم کم می توان فضای زیادی را پوشش داد. قیمت این رنگ نسبت به رنگ های آکریلیک و روغنی تا حدودی زیاد است و بدلیل سرعت خشک شوندگی بالای آن باید توسط افراد متخصص اعمال شود.

آیا رنگ اپوکسی سالونت فری مقاوم در برابر خوردگی و خش است؟

رنگ اپوکسی سالونت فری یکی از رنگ‌های محبوب برای کف‌های صنعتی و تجاری است که از مواد شیمیایی مختلف تشکیل شده است.

این رنگ با توجه به ویژگی‌های خود، می‌تواند مقاوم در برابر خوردگی و خش باشد.

رنگ اپوکسی سالونت فری دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر ضربه، خوردگی و خش است. همچنین، این رنگ دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و شعله نیز می‌باشد.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود که رنگ اپوکسی سالونت فری برای کاربردهای صنعتی و تجاری مناسب باشد.به علاوه، رنگ اپوکسی سالونت فری دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی مختلف مانند روغن، آب، اسید و قلیایی است.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود که رنگ اپوکسی سالونت فری برای کاربردهای صنعتی و تجاری که با مواد شیمیایی در ارتباط هستند، مناسب باشد.بنابراین، می‌توان گفت که رنگ اپوکسی سالونت فری مقاوم در برابر خوردگی و خش است و برای کاربردهای صنعتی و تجاری مناسب است. با این حال، برای حفظ ویژگی‌های این رنگ، نیاز به نگهداری و تعمیرات مناسب دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.