قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی زینک ریچ (اپدیت 1402)

آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ یکی از مهم ترین بخش های یک سیستم رنگی ضد خوردگی است. مهم ترین اهداف مورد نیاز از آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ به قرار زیر است:

چسبندگی : پیوند قوی با سطح سازه

پیوستگی : پیوستگی قوی داخلی بین اجزای خود آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ

خنثی بودن : مقاومت بالای شیمیایی و خوردگی

پیوند قوی بین لایه ای : قابلیت ایجاد پیوند قوی با لایه میانی

انعطاف پذیری مناسب

آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ به عنوان پایه سیستم رنگی باید چسبندگی بسیار خوبی به سطح زیر لایه مانند فولاد داشته باشد. اگر سیستم بازدارنده خوردگی باشد، باید پیگمنت های موجود در رنگ اپوکسی زینک ریچ بتوانند سطح فلز غیر فعال کرده و میزان تمایل به خوردگی را به حداقل برساند. آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ فعال به وسیله حفاظت کاتدی از خوردگی جلوگیری می کند،پوشش با سطح فلز پیوند برقرار کرده و چسبندگی قوی و بالایی ایجاد می کند.

رنگ های صنعتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند و یکی از کاربردی ترین آنها رنگ اپوکسی زینک ریچ است که به علت کاربرد فراوان و کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی در بخش های مختلف صنعت می باشد. قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی زینک ریچ به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، هزینه های تولید آن و … بر قیمت این رنگ تأثیر گذار می باشند.

بیشتر بخوانید :  سفارش ویژه زینک ریچ اپوکسی

مشخصات رنگ زینک ریچ اپوکسی

رنگ زینک ریچ اپوکسی دارای چه مشخصات و ویژگی های می باشد؟ از مشخصات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول در انواع سازه ها و سطوح فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و از چسبندگی و دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده بوده و نسبت به تغییرات و نوسانات جوی پایداری قابل قبولی دارد.
  • این محصول دارای خاصیت ضد خوردگی و ضد پوسیدگی می باشد و در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم است.
  • لایه سختی را بر روی سطح مورد نظر ایجاد می کند و از پوشش دهی بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • رنگ زینک ریچ اپوکسی خیلی سریع خشک می شود و ماندگاری بالایی دارد.
  • مشخصات رنگ زینک ریچ اپوکسی

از این رنگ به دلیل ویژگی های مثبت فراوان در پالایشگاه ها و نیروگاه ها،  محیط های صنعتی، پتروشیمی، صنایع دریایی، تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب استفاده زیادی می شود و برای رنگ آمیزی انواع مخازن و لوله های نفت و گاز، بدنه کشتی، سازه های فلزی مختلف و … مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول دارای بسته بندی متنوعی  بوده و بسیاری از صنایع نام برده از خریداران عمده این محصول می باشند و آن را در حجم بالا و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

مشخصات رنگ زینک ریچ اپوکسی

قیمت عرضه رنگ زینک ریچ اپوکسی

قیمت اپوکسی زینک ریچ در خرید و فروش های عمده و یا مستقیم بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و امروزه اغلب مشتریان از این نوع خرید به دلیل مزیت های زیاد استقبال خوبی می کنند. یکی از بزرگترین مراکز عرضه زینک ریچ اپوکسی با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

بیشتر بخوانید :  عرضه انواع زينك ريچ اپوكسی

آیا قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی در صنایع مختلف متفاوت است؟

قیمت رنگ زینک ریچ اپوکسی در صنایع مختلف متفاوت است. این قیمت ممکن است به دلیل تفاوت در میزان تقاضا و عرضه، میزان تولید، کیفیت مواد اولیه و هزینه های تولید در هر صنعت متفاوت باشد. همچنین، هر شرکت تولید کننده ممکن است قیمت خود را بر اساس سیاست های خود و رقابت با سایر شرکت ها تعیین کند. بنابراین، برای خرید رنگ زینک ریچ اپوکسی در هر صنعت، بهتر است با شرکت های تولید کننده و فروشندگان مختلف تماس بگیرید و قیمت های آنها را مقایسه کنید.

قیمت هر کیلو اپوکسی زینک ریچ اپدیت 1402

با توجه به گران شدن قیمت زینک – روی به عنوان اصلی ترین استراکچر محصول اپوکسی زینک ریچ در سال 1402 بالطبع ان قیمت اپوکسی زینک ریچ نیز که از اصلی ترین استری های مورد استفاده اسکلت سازی و صنایع مختلف نفت و گاز و خطوط لوله می باشد نیز افزایش یافته است.

این افزایش قیمت اپوکسی زینک ریچ در برخی موارد  90تا 150 درصد قیمت سال قبل نیز مشاهده شده است که بستگی زیادی به فرمول تولید کارخانه رنگ سازی نیز دارد. به طور مثال کارخانه ای که سال 1401 اپوکسی زینک ریچ را در هر کیلو 125000 تومان عرضه می کرده است به دلیل بالا رفتن قیمت زینک که اکثرا وارداتی است و باید به صورت ارزی خریداری شود در سال 1402 قیمت اپوکسی زینک ریچ خود را 225000 تومان اعلام نموده است.

قیمت هر کیلو اپوکسی زینک ریچ اپدیت 1402

پیشنهاد می کنیم جهت کسب قیمت های دقیق تر با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.
در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در کشور در زمینه تولید و فروش انواع رنگ صنعتی به ویژه اپوکسی در حال فعالیت می باشند. این تولید کننده ها با استفاده از پیشرفته ترین فرمولاسیون و مطابق با استانداردهای لازم و توسط تکنولوژی روز دنیا این محصول را با کارایی مطلوب تولید و در بسته بندی های استاندارد و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می کنند.

بیشتر بخوانید :  مرکز خرید آستر اپوکسی زینک ریچ + راهنمای بهترین انتخاب آستر
51

  1. سلاماستر اپوکسی زینک ریچ یا همان ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی برای سازه فلزی داخل استخر جواب میده؟

  2. زینک ریچ اپوکسی کلا چه فرقی با اپوکسی معمولی داره و قیمتش ایا بیشتر از اپوکسی معمولیه ؟

    • زینک ریچ اپوکسی مانند ضد زنگ اپوکسی معمولی دو جزئی است علاوه بر ان دارای درصد مشخص زینک و یا روی می باشد که کارایی ان را روی فلز سندبلاست شده چندین برابر می کند و بالطبع قیمت بیشتری هم دارد

    • سلام زینک ریچ اپوکسی همان طور که از نام آن مشخص است دارای درصد مشخص استانداردی زینک یا روی می باشد که در نتیجه قیمت تمام شده آن را نیز افزایش می دهد.

    • سلام برای مقاومت در برابر حرارت 200 درجه استفاده از زنگ های نسوز و ضد حرارت مورد استفاده می باشد در تعداد زیادی از موارد رنگ اپوکسی حداکثر در برخی برند ها تا 100 درجه را در بهترین حالت ممکن است بتواند تحمل نماید.

    • سلام زینک ریچ اپوکسی عموما حداکثر برای دمای جداکثر 100 درجه ادر برخی برند ها که روی دیتا شیت آن ها عنوان شده باشد ستفاده می گردد و برای سطوح با دمای 200 درجه رنگ نسوز باید استفاده گردد.

  3. سلام قیمت هر کیلو زینک ریچ اپوکسی برای ۳۰ کیلو چه قدر میشه اگر ۷۰ کیلو بخواهیم کمتر در نمیاد ؟

    • جهت دریافت قیمت لجظه ای رنگ اپوکسی زینک ریچ با همکاران واحد فنی رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید. برای خرید های بالای 100 کیلو نیز تخفیف اعمال می گردد.

      • با توجه به قیمت افزایشی زینک ریچ به نظرم برای خریدهای کمتر از صد کیلو هم تخفیف بگذارین تا برای اوضاع مالی خریداران در این شرایط اقتصادی کمک حالی باشد

        • در دوره های زمانی از سال و تخفیفات ویژه چنین موضوعی امکان پذیر است که در زمان خودش حتما اطلاع رسانی می گردد.

    • کمترین درصد که در آیین نامه های کشور های مختلف ذکر گردیده است 60 درصد می باشد البته برای مصارفی نیز می توان از زینک ریچ اپوکسی 30 درصد هم استفاده نمود.

  4. سلام اسکلت فلزی پنج طبقه را میخواهیم زینک ریچ اپوکسی بزنیم در محل هم میشه زد یا باید بفرستیم کارگاه ؟

    • در هر دو مورد امکان این موضوع وجود دارد و برای اجرای زینک ریچ اپوکسی می توان به هر دو روش اقدام نمود.

      • اگر بفرستیم کارگاه رنگ امیزی که قبل از ورود به کارگاه ساختمانی رنگ بشه چه طور بفهمیم که استاندارد ها رعایت شده و ضخامت هایی که دستگاه نظارت می خواد داره روی آهن اجرا شده ؟

  5. سلام و خسته نباشید.
    من هفته قبل از شما زینک ریچ خریدم و از کیفیت خیلی راضی هستم. فقط یک سوال داشتم. من حلب بیست کیلویی خریدم. اگه مقدار بیشتر بخواهم چقدر تخفیف می‌دهید؟

    • بسته به شرایط بازار و میزان دسترسی به مواد اولیه در خرید های با حجم زیاد امکان تخفیف تا درصد عرف مشخصی توسط واحد مالی اعمال می گردد.

      • ما شرکتی هستیم که در زمینه ساخت تجهیزات و اسکلت فلزی سازه های پالایشگاهی فعالیت داریم این اسکلت ها در فضای پالایشگاه مدام در معرض بخارات و گرما و رطوبت هستند آیا ضد زنگ زینک ریچ شما پاسخگوی پوشش سطوح فلزی کار ما است ؟

        • بله ضد زنگ زینک ریچ با درصد بندی که دارد در فضاهای مختلف و با شرایط محیطی متفاوت می توان فرمولاسیون سامانه های پوششی را برای آن تعریف کرد تا کاربردهای گوناگونی را پاسخگو باشد.

  6. رنگ های صنعتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند و یکی از کاربردی ترین آنها رنگ اپوکسی زینک ریچ است که به علت کاربرد فراوان و کیفیت بالا دارای متقاضیان زیادی در بخش های مختلف صنعت می باشد.
    اپوکسی زینک ریچ بالاخره رنگ هست یا ضد زنگ هست ؟

    • در واقع اپوکسی زینک ریچ نوعی رنگ آستر محسوب می گردد که به خاطر خاصیت ضد خوردگی آن از اصطلاح ضد زنگ نیز برای ان استفاده می گردد.

    • بله این محصول به شدت بر روی سازه آهن خام و یا سندبلاست شده می چسبد و دوامی طولانی در محافظت از آهن خواد داشت.

      • اق ما وال پست ها مون را با ورق اهن دو میل سفارش دادیم ساختن داره میاد سر پروژه مون با توجه به این که این وال پست ها در دیوار ها گم میشن و دیگه افتاب بهشون نمیخوره از این زینک ریچ اپوکسی استفاده کنیم مناسبه ؟

        • بله برای وال پست ها و سازه های فلزی که در بنای ساختمان گم می شوند می توان از زینک ریچ اپوکسی و یا سایر ضد زنگ های اپوکسی استفاده نمود.

  7. در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در کشور در زمینه تولید و فروش انواع رنگ صنعتی به ویژه اپوکسی در حال فعالیت می باشند.
    ممنون میشم یک تعداد از این شرکت ها را عنوان کنید

  8. آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ به عنوان پایه سیستم رنگی باید چسبندگی بسیار خوبی به سطح زیر لایه مانند فولاد داشته باشد. اگر سیستم بازدارنده خوردگی باشد، باید پیگمنت های موجود در رنگ اپوکسی زینک ریچ بتوانند سطح فلز غیر فعال کرده و میزان تمایل به خوردگی را به حداقل برساند. آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ فعال به وسیله حفاظت کاتدی از خوردگی جلوگیری می کند،پوشش با سطح فلز پیوند برقرار کرده و چسبندگی قوی و بالایی ایجاد می کند. آیا به غیر از چسبندگی مقاومت لازم در مقابل رطوبت و…را نیز موجب میشود؟سپاس از راهنمایی شما

  9. این محصول دارای بسته بندی متنوعی بوده و بسیاری از صنایع نام برده از خریداران عمده این محصول می باشند و آن را در حجم بالا و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.
    انواع دسته بندی برای حلب ها چند کیلویی است ؟هاردنر چند کیلویی است

    • انواع بسته بندی ها از 20 تا 30 کیلویی و هاردنر ها از 4 تا 5 کیلویی تولید و بر اساس فرمولاسیون هر کارخانه ارائه می گردد.

  10. رنگ های صنعتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند و یکی از کاربردی ترین آنها رنگ اپوکسی زینک ریچ است
    نسبت به سایر رنگ های صنعتی زینک ریچ چه قیمت دارد ؟

    • قیمت زینک ریچ در مقایسه با سایر رنگ های صنعتی افزایش و یا کاهش قابل ملاحظه ای ندارد و درصد روی موجود در آن در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

  11. ۵ کیلو زینک ریچ اپوکسی برای سنندج ارسال دارین ؟یک سیلو فلزی را می خوایم استر بزنیم افتاب هم بهش نمیخوره تینر هم باشه

  12. سلام زینک ریچ اپوکسی برای قوطی کشی زیرسازی فلزی نما سرامیک پروژه ۱۸ طبقه در شمال چند درصد مناسب هست ؟ هر یک کیلد چند متر پوشش میده ؟قیمت چند است

  13. من از آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ بسیار راضی هستم. یکی از ویژگی هایی که بسیار دوست داشتم، چسبندگی بسیار خوب آن به سطح زیر لایه مانند فولاد بود. این ویژگی بسیار مهم است زیرا به من کمک می کند اطمینان داشته باشم که رنگ به خوبی روی سطح فلز چسبیده است و ماندگاری آن بالا خواهد بود.همچنین، سیستم بازدارنده خوردگی این رنگ بسیار عالی است. پیگمنت های موجود در آن می توانند سطح فلز را غیر فعال کنند و میزان تمایل به خوردگی را به حداقل برسانند. این ویژگی بسیار مهم است زیرا به من اطمینان می دهد که سطح فلز در برابر خوردگی و آسیب های دیگر محافظت می شود.در کل، من با آستری رنگ اپوکسی زینک ریچ بسیار راضی هستم و به همه توصیه می کنم که از آن استفاده کنند. این رنگ با کیفیت بالا، دوام طولانی مدت و ویژگی های محافظتی عالی را به شما ارائه می دهد.

  14. تجربه من با زینک ریچ اپوکسی رنگین زره عرضه شده توسط این شرکت واقعاً عالی بود! من این رنگ را برای پروژه‌ای استفاده کردم که به دنبال یک پوشش محافظ برای قطعات فلزی بودم. این محصول واقعاً تمام انتظاراتم را برآورده کرد.

    اولین چیزی که منو واقعاً تحت تأثیر قرار داد، بسته‌بندی بسیار خوب این محصول بود. هر چیزی که برای استفاده در پروژه‌های مشابه نیاز دارید، درون یک ظرف فلزی خوب و محکم قرار دارد. همچنین، همراه بسته‌بندی، یک قوطی هاردنر (سخت کننده) نیز وجود دارد که واقعاً خوب است. این قوطی کوچک به شما امکان می‌دهد هاردنر را به راحتی به رنگ اصلی اضافه کنید و پوششی قوی و محکم برای قطعات فلزی خود ایجاد کنید.

    از نظر کیفیت، زینک ریچ اپوکسی رنگین زره واقعاً عالی است. رنگ اصلی به طور یکنواخت روی سطح قرار می‌گیرد و پس از خشک شدن، یک پوشش محافظ قوی و مقاوم ایجاد می‌کند. من این رنگ را بر روی قطعات فلزی استفاده کردم و تا به حال هیچ گونه خراش یا آسیبی در آنها مشاهده نشده است. همچنین، رنگ اپوکسی بسیار خوبی دارد و بعد از خشک شدن، براق و جذاب به نظر می‌رسد.

    استفاده از زینک ریچ اپوکسی رنگین زره نیز بسیار آسان است. راهنمای استفاده کامل و جامعی به همراه محصول ارائه شده است و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین، زمان خشک شدن این رنگ نیز بسیار کوتاه است، بنابراین شما می‌توانید پروژه‌های خود را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانید.

    در کل، من بسیار راضی از زینک ریچ اپوکسی رنگین زره هستم. این محصول واقعاً عالی است و تمام انتظاراتم را برآورده کرده است. اگر به دنبال یک رنگ محافظ برای قطعات فلزی خود هستید، به شدت توصیه می‌کنم این محصول را امتحان کنید. من مطمئن هستم که شما هم مانند من از آن لذت خواهید برد.

  15. استفاده از زینک ریچ اپوکسی با هاردنر روی فلزات و آهن‌آلات زنگ‌زده، یک تجربه فوق‌العاده برای من بوده است.البته زنگ زدایی با برس برقی انجام دادم و بعد زینک ریچ اپوکسی زدم. این محصول بسیار کارآمد و قابل اعتماد است و به راحتی می‌تواند به هر نوع سطح فلزی چسبیده و آن را محافظت کند.یکی از ویژگی‌هایی که به طور ویژه از این محصول خوشم آمد، مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی بود. با استفاده از این محصول، توانستم به راحتی فلزات زنگ‌زده را ترمیم و آن‌ها را به حالت اولیه خود بازگردانم. همچنین، پوشش زینک ریچ اپوکسی باعث می‌شود که فلزات در برابر خوردگی و خراش‌های روزمره مقاومت بیشتری داشته باشند.از دیگر ویژگی‌هایی که در این محصول دوستش داشتم، آسانی استفاده و اعمال آن بود. فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی روی سطح فلزی چسبیده و پخش شود. همچنین، زمان خشک شدن مناسبی دارد که به من امکان می‌دهد تا به آرامی و بدون استرس، محصول را به سطح فلزی اعمال کنم.در کل، استفاده از زینک ریچ اپوکسی با هاردنر روی فلزات و آهن‌آلات زنگ‌زده برای من تجربه‌ای بسیار مثبت بوده است. این محصول باعث شده تا فلزات زنگ‌زده خود را به راحتی ترمیم کنم و آن‌ها را در برابر خوردگی و خراش‌های روزمره محافظت کنم. همچنین، آسانی استفاده و اعمال این محصول، به من امکان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان کامل، آن را به سطح فلزی اعمال کنم.

  16. من به طور کلی از تجربه خرید زینک ریچ اپوکسی در تهران راضی بودم. اما برخی از محله ها به نظرم بهتر بودند. به نظرم محله هایی مانند ونک، شهرک غرب و محله های اطراف آن، شهرری و محله های شمالی تهران مکان های مناسبی برای خرید این محصول بودند. در این محله ها، فروشگاه ها و مراکز خرید زینک ریچ اپوکسی با انواع متنوعی وجود داشتند و قیمت های مناسبی نیز داشتند. به علاوه، این محله ها به راحتی قابل دسترسی بودند و امکانات خدماتی مانند پارکینگ و حمل و نقل عمومی نیز در دسترس بودند. به طور کلی، اگر به دنبال خرید زینک ریچ اپوکسی در تهران هستید، توصیه می کنم به این محله ها مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما