نمایندگی فروش رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس

معرفی رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس

رنگ های امولسیونی نیپون ماتکس(NIPPON MATEX) بر اساس فرمولاسیون ترکیب مواد ترموپلاستی یا پلیمری عالی ساخته شده و دارای کاربرد بالایی در رنگ آمیزی سطوح گچی، سیمانی داخل ساختمان ها یا محیط های صنعتی می باشد. از مزایای اصلی و مهم رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس، به عنوان محصول مقاوم و با کیفیت شرکت ترنج، می توان به پوشش فوق العاده قوی سطوح، بکارگیری راحت و سریع، عدم بوی تند و مضر، ضد قارچ و پوسیدگی و مقاومت نسبی بالای آن در برابر رطوبت گچی اشاره کرد. این رنگ به صورت مات، نیمه مات، براق و نیمه براق تولید شده و به دلیل مقاومت پایین آن نسبت به آب، از آن می توان در پوشش نهایی محیط های داخلی ساختمان استفاده کرد و برای فضاهای بیرونی در معرض بارش های مکرر و رطوبت مناسب نیست.
قابلیت مهم رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس، در رنگ آمیزی سطوح دیوارها، سقف ها و داخل کمد دیواری های ساختمان ها بوده و با پوشش فوق العاده مناسب، کلیه ناهمواری ها و خشونت های سطحی را برطرف کرده و زیبایی خاصی به فضا و نمای کلی محیط مورد استفاده می دهد. این رنگ محدودیتی برای رنگ آمیزی چند لایه نداشته و دارای بوی ملایمی می باشد که بعد از خشک شدن سریع آن از بین می رود.

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس

شماتیکی از رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس
۱٫ دارای قدرت عالی در پوشش سطوح دیوارها، سقف ها و کمدهای دیواری
۲٫ بسیار مناسب برای رنگ آمیزی محیط های داخلی به دلیل مقاومت پایین نسبی آن در برابر آب و بارندگی
۳٫ دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح و انعطاف پذیری بالا در برابر ترک خوردگی و شکاف
۴٫ دارای قابلیت دریافت مجدد به عنوان پوشش چند لایه ای
۵٫ دارای زمان خشک شدن بسیار سریع
۶٫ بسیار مناسب برای محیط های عاری از تعرق و رطوبت
۷٫ بدون بو و قابل پاکسازی با دستمال مرطوب
۸٫ از بین برنده کلیه ناهمواری ها و ایرادات سطوح خشن
۹٫ دارای قیمت مناسب به صورت عمده، به عنوان محصولی از شرکت ترنج
۱۰٫ مقرون به صرفه نسبت به روش سفید کاری سنتی و تعمیر مجدد
۱۱٫ دارای خاصیت ضد قارچی و پوسیدگی
۱۲٫ زیباسازی و صاف سازی نمای داخلی ساختمان و دارای ماندگاری طولانی مدت

قیمت رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس

قیمت رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس
رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس، به عنوان محصول با کیفیت شرکت ترنج، از یک جهت، دارای قیمت مناسب به صورت ارائه عمده بوده و از جهت دیگر، در رنگ آمیزی نمای داخلی ساختمان ها، نسبت به روش سفیدکاری سنتی، مقرون به صرفه تر بوده و از بروز هزینه های اضافی مربوط به تعمیر یا ترمیم ناشی از پوسیدگی سطوح گچی، سیمانی جلوگیری به عمل می آورد.

نمایندگی فروش رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس

روش های متنوعی برای خرید رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس وجود دارد که موجب گردیده است ، خریداران، سازندگان، نقاشان و پیمانکاران ساختمانی ، دسترسی های گسترده ای به مراکز فروش، بنگاه های پخش رنگ، سایت های اینترنتی خرید و آنلاین داشته باشند. در این میان یکی از مطمئن ترین روش ها برای خرید این محصول برقراری ارتباط با نمایندگی فروش رنگ سفید امولسیونی نیپون ماتکس در تهران و شهرستان ها می باشد.

بیشتر بخوانید :  اطلاعاتی درباره رنگ سازی افشار تهران

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.