خرید رنگ نمای ساختمان ضد آب نانو

خرید رنگ نمای ساختمان ضد آب نانو را به روش های ساده ای می توان انجام داد. البته چگونگی تهیه کالا، به موضوع حجم خرید نیز ربط دارد. مشتریانی که قصد دارند، عمده این نوع از رنگ ها را به دست آورند، باید به مرجعی که به این شیوه به عرضه محصول می پردازد، سر بزنند. به هر حال، رنگ ساختمان ضد آب کاربرد زیادی دارد که ما به معرفی این فرآورده و همچنین شیوه های خرید آن در ادامه خواهیم پرداخت.خرید رنگ نمای ساختمان ضد آب نانو

بهترین نوع رنگ نمای ساختمان را بشناسید

بهترین نوع رنگ نمای ساختمان را بشناسید

  • رنگ اکرلیک: این نوع رنگ از محبوب ترین رنگ های نما است این رنگ به دلیل مقاومت بالا و دوام بالای آن، درخشندگی، و انعطاف پذیری، آن محبوبیت زیادی دارد.  
  • رنگ نمای نانو: این نوع رنگ ضد آب آجر، ضد شوره، و مقاومت بالای در برابر عوامل جوی دارد. به همین دلیل گزینه خوبی برای رنگ نمای ساختمان است.

با توجه به گزینه های بالا به طور کلی یک رنگ نمای خوب باید ضد آب، ضد شوره، و مقاومت بالای هم در برابر گرما و سرما، داشته باشد و بتواند سالیان سال بدون این که رنگ آن تغییر کند روی نما باقی بماند.

انواع متفاوتی از رنگ نمای ساختمان وجود دارد که توسط برترین شرکت ها ساخته می شوند. همانطور که بهترین نوع آن را در این بخش معرفی نمودیم، خوب است تا در حین تهیه کالا، به برند هم دقت کنید. به این شکل است که راحت قادر به تهیه کالایی بی عیب خواهید بود.

رنگ هایی که از نظر کیفی درجه یک محسوب می شوند، با ترکیب مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده اند. از طرفی، کار ترکیب نیز به وسیله دستگاه های پیشرفته انجام می شود. به این صورت، همه مواد به خوبی با هم مخلوط می گردند که حاصل آن فرآورده ای بی نظیر است.

شرکت های بزرگ به استانداردها توجه خاصی دارند و بهترین رنگ نیز بر همین اساس تولید شده و در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد. اما اینکه چطور فروش رنگ نمای ساختمان انجام می شود، ما در بخش زیر به این موضوع اشاره می کنیم.

خرید بهترین رنگ نمای ساختمان با قیمت مناسب

خرید بهترین رنگ نمای ساختمان با قیمت مناسب علاوه بر این ما می توانیم به فروشندگانی که محصول را مستقیم و بدون واسطه خرید می کنند. مراجعه و محصول را با قیمت تولیدی خرید کنیم مانند نمایندگی، مرکز پخش، شرکت های بازرگانی، ما می توانیم برای خرید رنگ ضد آب، رنگ سفید نمای ساختمان به این فروشندگان مراجعه کنیم.

برای این که ما بهترین رنگ را خرید کنیم باید برند های معتبر را شناسایی کنیم. چون این برند ها محصولات آن ها با کیفیت هستند و ما مطمئن می شویم که یک محصول مرغوب و با کیفیت را خرید کرده ایم.

در هنگام خرید بهترین رنگ نمای ساختمان با قیمت مناسب، به مرجعی که پخش کننده اصلی می باشد، سر بزنید. باز هم بازگو می نماییم که این موضوع بیشتر ربط به این دارد که شما به چه اندازه ای می خواهید، رنگ ها را به دست آورید. طبعاً خریداران کلی می توانند خیلی سریع به هدف خود دست یافته و رنگ های عالی را ارزان تهیه کند.

گفتنی است که در حین تهیه به مشخصات رنگ ساختمان می بایست دقت کنید. آن محصولی را تهیه نمایید که مطابق با خواست شما بوده و در عین حال، به وسیله برترین شرکت تولید شده باشد. به استانداردها، تاریخ تولید و انقضاء، فضای نگهداری و غیره موارد دیگر هم توجه شود.

رنگ های مرغوب را برای این می گوییم که از مرجعی با صلاحیت بخرید که کیفیت مناسبی دارند و در همین حال، زود اجراء شده و هیچ آسیبی به آنان به مرور زمان نمی رسد. روی هم رفته، از بهترین عرضه کننده امکان به دست آوردن رنگ نانو نما ساختمان هم وجود داشته که ما در ادامه به معرفی همه جانبه این محصول خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید :  با نمایندگی فروش رنگ جوتن ساختمانی در تهران و شهرستان ها مشكلي در خريد احساس نخواهيد كرد

لیست قیمت انواع رنگ نمای ساختمان

لیست قیمت انواع رنگ نمای ساختمان

  • مراجعه به شرکت تولیدی 
  • تماس با دفتر فروش شرکت 
  • مراجعه به نمایندگی یا مرکز فروش رنگ  نانو نمای ساختمان   
  • مراجعه به فروشگاه های سطح شهر 
  • مراجعه به شرکت های بازرگانی 
  • جستجو در سایت های اینترنتی، قیمت رنگ نمای ساختمان در این سایت ها با توجه به شرایط و نوسانات بازار به روز رسانی می شود.

علاوه بر این ها نوع خرید، و این که خرید را از کدام فروشنده، انجام داده ایم روی قیمت موثر است.

از راه هایی که در اینجا ذکر شده، می توان به آسانی لیست قیمت انواع رنگ نمای ساختمان را به دست آورد. البته، مسائل مهمی در خصوص تعیین نرخ وجود دارد که باعث می شود تا شاهد گوناگونی در این حوزه باشیم. بی تردید شما هم در بازار قیمت های مختلفی را مشاهده کرده اید.

عموماً کارخانه ها فاکتورهای متعددی را در نظر گرفته و سپس به ارائه محصولات خود اقدام می کنند. مهمترین بحث، کیفیت مواد اولیه است و بدون شک، مرغوبیت هر چه بیشتر باشد، به همان شکل نیز شاهد بالا بودن نرخ ها خواهیم بود.

جدای از این موضوع، موضوع چگونگی ارائه هم اهمیت دارد. همانطور که ما در بخش های بالا به آن اشاره کردیم، مشتریان عمده رنگ ها راحت و بدون دردسر می توانند بهترین محصولات را با قیمت های ارزان تهیه کنند، چون روند بازار به همین روال است.

برندها نیز خود تاثیر مستقیمی بر این عرصه می گذارند. تردید نداشته باشید که شرکت های معتبر به علت با ‌کیفیت بودن و تضمین شدن محصولات شان، با قیمت های بالاتری به عرضه رنگ های می پردازند. موضوع روش بسته بندی و وزن آن را هم از یاد نبرید. اصولاً آنها را در قوطی های فلزی، سطل و گالن های پلاستیکی و بشکه می فروشند.

اینها فاکتورهای بسیار مهمی اند که همه تولیدی ها در هنگام آماده سازی و ارزش گذاری دقت می کنند. اما در بحث عرضه، شاید نرخ های متفاوت اعلام گر‌دند که بیشتر به مسافت و خود فروشنده ربط دارد. روی هم رفته، خرید با قیمت های مناسب راحت انجام پذیر است. در ادامه به این مسئله بیشتر خواهیم پرداخت و همچنان همراه ما باشید.

رنگ نمای ساختمان چیست؟

رنگ نمای ساختمان چیست؟ می خواهیم بحث مان را با این پرسش ادامه دهیم که رنگ نمای ساختمان چیست؟ در واقع این محصول، نوع پوشش به شمار می رود که بهترین فرآورده، از مقاومت بالایی برخوردار است و در کنار این، ویژگی های زیاد دیگری هم دارد. اصولاً از آن در پهلوی مقاوم نمودن سازه، جهت زیبا سازی هم استفاده می کنند.

برای ساختمان های اداری، مسکونی، کارخانه ها، تجاری و غیره به کار می رود. بر روی هرگونه سطحی نیز بر اساس نوعی که دارد، قابل اجراء بوده و این یکی از خصوصیات بارز آنها است. از سوی دیگر، به شیوه ای ساخته می شوند که ضد آب باشند و به این شکل، دیگر مصرف کننده نگران باران و برف نخواهد بود و حتی می تواند نما را شستشو دهد.

همچنین موضوع دیگر، عمر طولانی بخشیدن به سنگ یا هر نوع مصالحی می باشد که در نما به کار رفته و در کل باعث جلوگیری از فرسایش ساختمان می گردد. این رنگ ها طبق فرمولاسیون خاصی به وسیله کارخانه جات مختلفی تولید می شوند و به گونه ای هستند که متناسب با اقلیم های گوناگونی عرضه می گردند.

البته باید توضیح داد که رنگ نمای ساختمان، انواع متنوعی دارد و ما در این خصوص شرح کاملی در ادامه بحث مان خواهیم داد.

معرفی انواع رنگ نمای ساختمان

ما می کوشیم تا در این بخش به معرفی انواع رنگ نمای ساختمان از نظر جنس خود نما بپردازیم. در بیشتر شهرها از سیمان برای این منظور بهره می برند. این مصالح با گذشت زمان حالت فرسایشی پیدا می کنند و برای همین مالکان سعی می نمایند تا جهت پیشگیری از این قضیه، از رنگ ها کار بگیرند.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ پلی اورتان آر اس پی با بهترین کیفیت

رنگ هایی که مخصوص سیمان ها هستند، طوری آماده سازی می شوند که امکان تنفس به لایه زیرین سیمان را بدهند. اینگونه رنگ به مرور نمی پوسد و کیفیت خود را از دست نمی دهد. در عین حال، باعث مقاوم شدن سیمان هم می شود. آنچه که در این زمینه اهمیت دارد، خشک شدن کامل است تا رنگ به اصطلاح طبله نکند.

در مناطق شمالی کشورمان، سقف ها به دلیل باران های شدید حالت شیب دار دارند که در اصطلاح به شیروانی معروف هستند. رنگ های خاصی نیز برای آنان وجود دارد که هم زیبا هستند و نیز تنوع بسیار بالایی در این حوزه دیده می شود. این محصولات هم باعث جلوگیری از پوسیدگی و همچنین رسوخ رطوبت به درون سازه می گردد.

به علت مختلف بودن سقف های شیروانی (سفالی و فلزی) از رنگ های متفاوتی می توان بهره برد که با بهترین کیفیت تولید می گردند و به نوعی عایق رطوبتی نیز محسوب می شوند. مصرف کننده به سادگی قادر است تا فام های مورد نظر خود را به دست آورد.

یکی از زیباترین نماها که قدمت زیادی در کشورمان دارد، آجری می باشد. ولی امروزه به علت اینکه سریع زیبایی خود را از دست می دهد، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای این نیز راهکاری سنجیده شده که تولید رنگ های مخصوص آجر نمای ساختمان است.

استفاده از چنین رنگ ها‌یی نه تنها باعث عدم ایجاد فرسودگی و شوره زدگی می شود، بلکه در برابر رطوبت هم سازه را مقاوم می کند. آنها مناسب برای دیوارهای داخلی حیاط نیز هستند و جلای خاصی دارند. اصولاً در آجرهای نسوز از رزین سنگ بیشتر کار می گیرند.

اما سازه هایی که نمای بتنی دارند، رنگ ها‌یی برای آنان مناسب است که پایه رزین آکر‌یلیکی داشته باشند. این محصولات علاوه بر این که جلوی فرسایش و پوسیدگی را می گیرد، امکان تنفس لایه زیر بتن را فراهم می کند و باعث طول عمر بیشتر مصالح می گردد.

آشنایی بیشتر با رنگ نمای ساختمان ضد آب

آشنایی بیشتر با رنگ نمای ساختمان ضد آب نکاتی را در این بخش عنوان خواهیم کرد تا آشنایی بیشتری با رنگ نمای ساختمان ضد آب پیدا کنید. اصولاً چنین فرآورده هایی طبق شرایط جوی مناطق مختلفی فرموله می گردند؛ ولی در کل اغلب آنها این ویژگی بارز را دارند که در بالا هم به آن پرداختیم. اما قصد داریم تا چند نمونه از این محصولات را برای شما در زیر معرفی کنیم:

  • رنگ نمای اکریلیک که دوستدار محیط زیست است و جایگزینی مناسب برای رنگ های روغنی می باشد.
  • رنگ مینرال که ترکیب شده از سنگ های کوارتز، گرانیت و مرمر می باشد نیز یکی دیگر از رنگ های سبک و بسیار مقاوم به شمار می رود.
  • اگر از نمای سمنت یور‌د استفاده می کنید، رنگ مخصوصی در این زمینه تولید شده که از لایه های زیرین در برابر رطوبت به خوبی محافظت می کند.
  • کنیتکس هم از جمله رنگ های واتر پروف محسوب می شود و افزون بر این، سبک و با دوام است.
  • رنگ نمای فول الاسبک‌ هم وجود دارد که پایه اصلی آن آب بوده و همچون عایق رطوبتی عمل می کند. بر روی هر سطح از فلز و سیمان گرفته تا چوب، قابل اجراء است.

ویژگی رنگ ساختمان ضد آب

در خصوص ویژگی رنگ ساختمان ضد آب باید گفت، این چنین محصولی طبعاً برای این تولید شده تا از نشت رطوبت به درون سازه جلوگیری نماید. ما بطور کامل، پیرامون این موضوع در این مقاله بحث کردیم و انواع متفاوتی از آنها را معرفی نمودیم.

این رنگ ها مناسب برای مناطق پر بر برف و باران هستند؛ اگرچه امکان استفاده از آنان در مناطق دیگر کشورمان نیز وجود دارد. در هر حال آن را به طوری از مواد مختلف اولیه ترکیب می کنند که کاملاً آبگریز است و حتی برای تمیز کردن، می شود، شستشو هم داد. هرچند بیشتر چنین رنگ هایی غبار را به خود نمی گیرند.

به هر حال، این رنگ ها کارایی بالایی داشته و اگر می خواهید برای زیبایی و همچنین عایق کردن نمای ساختمان خود، فرآورده ای کم هزینه و با کیفیت را تهیه کنید، چنین محصولی را از یاد نبرید.

بیشتر بخوانید :  مژده به خریداران رنگ روغنی کرم براق هیوا

مشخصات رنگ نانو نمای ساختمان

مشخصات رنگ نانو نمای ساختمان از مشخصات رنگ نانو نمای ساختمان چه می دانید؟ این فرآورده که با جدیدترین روش ها ساخته می شود، کیفیت منحصر به فردی داشته و در حال حاضر، یکی از پرمصرف ترین محصولات در حوزه خود به شمار می رود. برای آشنایی بهتر با خصوصیات آن، چند ویژگی بارز محصول را در زیر عنوان می نماییم:

  • رنگ ها را طوری تولید کرده اند که به هیچ عنوان مانع تنفس مصالح روکار ساختمان نمی شود.
  • در برابر اشعه یو وی مقاوم است و به این ترتیب، به مرور رنگ خود را از دست نداده و پوسته پوسته هم نمی شود.
  • این رنگ ها به گونه آماده شده اند که خود شستشو می باشند. پس نگرانی در زمینه کثیف شدن ‌شان وجود ندارد.
  • در خصوص اجرای آنها باید گفت، نیازی به افراد متخصص نیست، با استفاده از ابتدایی ترین وسایل نیز می شود از رنگ های نانو استفاده کرد.
  • پس از اجراء عملکرد بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند، زیرا که سطح را به خوبی پوشش داده و آب بندی به خوبی انجام می پذیرد.
  • از نظر الاستیسیته و انعطاف در کیفیت بی نظیری ساخته می شود و پوشش دهی بسیار بالایی دارد.
  • در برابر اسیدها، مواد شوینده، خز، جلبک و غیره مسائل دیگر هم مقاوم می باشد.

مزیت استفاده از رنگ نانو در ساختمان

درباره مزیت استفاده از رنگ نانو در ساختمان همانگونه که گفتیم، خصوصیات زیاد داشته و برای همین به یک رنگ به اصطلاح همه چیز تمام تبدیل شده است. این محصول را هم می شود درون سازه و نیز بیرون به کار گرفت. همچنین بر روی سطوح سیمانی، بتنی، گچی، فلزی، چوبی و غیره هم راحت قابلیت اجراء را دارند.

کار با آنها هم بسیار ساده است و حتی توسط قلم مو می شود رنگ آمیزی را انجام داد. سوای از این مباحث، زیبایی خیره کننده ای دارند و رنگ لعاب دیگری به ساختمان می بخشند. برخی از آن آنتی باکتریال هم هستند که مناسب مراکز خاص از آزمایشگاه ها گرفته تا بیمارستان و درمانگاه ها می باشند.

تاثیرات مخربی بر محیط زیست ندارند و در برابر تاثیرات محیطی هم مقاوم اند. نفوذپذیری بخار خوبی داشته و جذب آب بسیار اندکی دارند. آنها را به راحتی بدون نیاز به حلال های شیمیایی، می توان در آب حل کرد و آماده استفاده نمود. به همین جهت، از آن به عنوان رنگ دوستدار محیط زیست هم یاد می کنند.

علی رغم این که خاصیت خود شستشو را دارند، می شود با هر نوع مایع شوینده و حتی ساده ترین ‌شان یعنی آب صابون نیز به تمیز کردن سطوح رنگ آمیزی شده پرداخت. اینها مزیت های اصلی چنین محصولاتی است که در این بخش خدمت شما ارائه گردید؛ البته با احتساب دیگر خصوصیاتی که در قبلاً اشاره نمودیم.

فروش فوق العاده رنگ نانو نمای ساختمان

فروش فوق العاده رنگ نانو نمای ساختمان آیا به دنبال مرکز فروش فوق العاده رنگ نانو نمای ساختمان هستید؟ در اینجا سعی می کنیم تا بهترین عرضه کننده در این عرصه را برای شما معرفی کرده تا به راحتی انواع فا‌م های متنوع را بتوانید به دست آورید. از طرفی امکان خرید عمده رنگ نانو که بهترین تولیدی ها آنها را آماده کرده اند، داشته و تهیه به سادگی انجام پذیر است.

این سایت به طور تخصصی در زمینه فروش رنگ های نمای ساختمانی فعالیت می کند. از جانبی، زمینه را به شکل فراهم آورده که مشتری احتیاجی به طی مسیرهای طولانی و حضور در مرکز عرضه ندارد. از همان منطقه و شهری که ساکن است، راحت می تواند اقدام به خرید کرده و سفارش را نیز در اسرع زمان هم به دست آورد.

در کنار این، تهیه رنگ ها از برندهای مشهور که به صورت تضمین شده ارائه می گردند و در عین حال، کیفیت درجه یکی دارند، راحت انجام شدنی است. جهت ثبت درخواست نیز با شماره هایی که در زیر درج شده اند و مشتری را مستقیم به واحد فروش وصل می کند، می شود تماس بگیرند و با کارشناسان مجموعه، مشورت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.