وارد کننده مرغوب‌ترین رنگ استخری پایه حلال

خصوصیات انواع رنگ استخری پایه حلال

رنگ استخری پایه حلال
یکی دیگر از رنگ‌های بسیار کاربرد برای رنگ‌آمیزی استخر، رنگ استخری پایه حلال است. این رنگ را می‌توان با اضافه کردن مقداری تینر استفاده کرد. استفاده از تینر برای رنگ‌های پایه حلال به آن‌ها قابلیت نفوذپذیری زیادی می‌دهد و همچنین زودتر خشک می‌شود. این نوع رنگ‌ها بر پایه پلی اورتان تشکیل می‌شوند به همین دلیل استحکام خوبی به رنگ می‌دهد.

دیگر ویژگی رنگ استخری بر پایه حلال، قابلیت به کارگیری همه ابزارهای رنگ‌آمیزی برای رنگ کردن است. همچنین میزان مصرف این رنگ به ازای هر یک متر مکعب بسیار کم است. 

از جمله خصوصیات این رنگ‌ها می‌توان به مقاومت درباره فشارهای بالا، طیف رنگ گسترده، افزایش ضخامت در صورت زدن چند لایه رنگ، امکان استفاده بر روی فلزات و …. اشاره کرد. شما می‌توانید همین الان سفارش رنگ خود را از طریق مجموعه رنگ ترنج به صورت آنلاین ثبت کنید و آن را در حداکثر زمان درب منزل تحویل بگیرید.

واردات انواع رنگ استخری پایه حلال


واردات انواع رنگ استخری پایه حلال
رنگ‌های بسیاری در مدل و انواع مختلفی به کشور وارد می‌شوند و بعد از آن در بین فروشگاه‌های رنگ کشور توزیع می‌شوند. یکی از مهم‌ترین رنگ‌های وارداتی رنگ استخری پایه حلال است. این رنگ توسط مجموعه رنگ ترنج به ایران وارد می‌شود و با بهترین قیمت به فروش می‌رسد.

رنگ استخری پایه حلال

برای خرید رنگ استخری به صورت عمده می‌توانید از شرکت‌های وارد کننده مانند کارخانه ترنج کمک بگیرید. این کارخانه نه تنها در زمینه واردات به خوبی عمل کرده است بلکه یکی از بهترین‌های صادرات رنگ‌های صنعتی، ساختمانی و استخری در ایران است. برای خرید انواع رنگ‌های استخری می‌توانید با مشاوران و کارشناسان فروش این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید. همچنین مشاوران این مجموعه شما را در خرید بهترین رنگ با تعداد مناسب راهنمایی می کنند. از دیگر روش‌های خرید رنگ از شرکت ترنج می‌توان به خرید آنلاین رنگ اشاره کرد. با مراجعه به سایت و ثبت اینترنتی سفارش خود را درب فروشگاه تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید :  خرید مستقیم رنگ استخری نانو ضدجلبک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.