پخش رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا

رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا تولید کننده انواع رنگ ها و پوشش های صنعتی

شرکت رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا در حدود 25 سال قبل به منظور تولید انواع رنگ ها و پوشش های صنعتی تاسیس آغاز به کار کرد. از جمله محصولات تولید شده در این شرکت شامل انواع رنگ های صنعتی پلی استر، پلی اورتان، وینیلی و رنگ های مقاوم در برابر حرارت می باشد. این رنگ ها جهت رنگ آمیزی تاسیسات صنعتی و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان استفاده از محصولات این شرکت باید ایمنی کامل را رعایت کرد چون این محصولات قابل اشتعال اند و در زمان کار با آن ها نباید در محیط حرارت و گرما زیاد وجود داشته باشد.

معرفی برخی محصولات رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا

روغنی مات

یکی از محصولات تولید شده در شرکت رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا رنگ روغنی مات می باشد که این رنگ بر پایه رزین های آلکیدی می باشد. از جدیدترین فرمولاسیون به کار رفته در زمینه رنگسازی برای تولید این محصول به کار گرفته شده است. این محصول با شرایط آب و هوایی مختلف کاملا سازگار است. 100 درصد قابل شستشو است و از قدرت پوشش دهی بسیار خوبی برخوردار است. برای کلیه سطوح فلزی، گچی، چوبی، آجری و سیمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید :  پایین ترین قیمت عمده رنگ های صنعتی در ایران

آستری زینک ریچ اتیل سیلیکات

این محصول شرکت رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا جز دسته پوشش های حفاظتی ر پایه رزین اتیل سیلیکات می باشد. سخت و مقاوم شدن این محصول تحت تاثیر میزان رطوبت محیط قرار دارد. از آنجائیکه از درصد بالایی فلز روی برخوردار است می تواند روی سطوح فلزی محافظت کاتدی ایجاد کند.

با استفاده از این محصول سطح مورد نظر را در برابر عوامل مختلف محیطی مانند (اشعه ماورا بنفش، آب و نمکهای خنثی، الکل و نفت خام)محافظت می کند. برای پوشش دهی سطوح خارجی تانکر ها، سازه های فولادی موجود در پل ها، پالایشگاه ها، مخازن سوخت و تاسیسات دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.

آستر کوره ای الکید ملامین: این آستر تولید شده در شرکت رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا بر پایه رزین الکید و ملامین فرمالدئید می باشد. این رنگ جهت رنگ کوره ای استفاده می شود و دمای سخت کوره را تحمل می کند. از مهمترین خواص آن می توان به سختی بالا، مقاومت در برابر سایش، مقاومت عالی در برابر زرد شدن اشاره کرد.

رنگ روغنی براق شکیبا

رنگ روغنی براق تولید شده رد شرکت رنگ ساختمانی و صنعتی شکیبا نیز از دوام و چسبندگی خوبی برخوردار است و برا سطوح مختلف (فلزی، چوبی، گچی و…) مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول کاملا قابل شستشو و مقاوم در برابر سایش و نور ماورإ بنفش می باشد.

ضد زنگ آلکیدی شکیبا

این ضد زنگ از بهتری مواد تهیه شده است و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. ضد زنگ آلکیدی بر پایه آلکید رزین است و روی سطوح فلزی و مشابه فلز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از پایداری و چسبندگی مناسبی نیز برخوردار است.
ترنج به عنوان پخش رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا فعالیت می کند و شما می توانید محصول مورد نظر خود را در این سایت سفارش دهید.

بیشتر بخوانید :  ماندگاری بالای رنگ با رنگ اکریلیک مات کرومات

همچنین کارخانجات تولیدی رنگ های صنعتی محصولات دیگری را از قبیل لاک پلی اورتان، اپوکسی مخصوص کف ، و سایر آستر اپوکسی و ضد زنگ اپوکسی را به سبد محصولات تولیدی خود افزوده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.