کارخانه انواع رنگ آکریلیک الوان

آشنایی با انواع رنگ آکریلیک الوان

آشنایی با انواع رنگ آکریلیک الوان
اگر به دنبال این هستید تا جلوه ای متفاوت به ساختمان خود ببخشید و در عین حال به روز باشید، استفاده از رنگ آکریلیک الوان می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری نماید.
رنگ آکریلیک الوان قابل استفاده در سطوح متفاوت بوده و همین امر، باعث شده تا این رنگ طرفداران زیادی پیدا کند. رنگ آکریلیک مات و رنگ اکریلیک فاساد و رنگ آکریلیک نیمه براق، سایر انواع رنگ آکریلیک الوان هستند.

رنگ های آکریلیک اگر برای نمای ساختمان استفاده شوند باید دارای مقاومت بیشتری نسبت به نمونه های معمولی باشند. چرا که نمای ساختمان در مجاورت باران های اسیدی، اشعه ی مستقیم خورشید، برف، طوفان و… قرار دارد. رنگ آکریلیک سیلیکونی و رنگ آکریلیک فول سیلیکونی که بدون نیاز به شست و شو هستند، برای استفاده در نمای ساختمان، انتخاب مناسبی به شمار می روند.

رنگ آکریلیک الوان

رنگ آکریلیک الوان

رنگ آکریلیک الوان مبتنی بر آب ساخته می شود و به صورت های مختلف (براق، مات، نیمه براق) مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت این رنگ بر خلاف رنگ های دیگر، رنگ دوست دار طبیعت شناخته می شود. رنگ های آکریلیک از خصوصیاتی برخوردار هستند که آن ها را به رنگ هایی خاص و دلنشین تبدیل کرده است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-غیر سمی بودن رنگ آکریلیک
-ایجاد پوشانندگی مناسب برای سطوح
-استفاده ی راحت و آسان
-قابل شست و شو بودن
-خشک شدن سریع و بدون دردسر
-غیر قابل اشتعال
-نداشتن بوی بد
و..

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ نمای ساختمان ضد آب نانو

عرضه رنگ آکریلیک الوان با کیفیت

عرضه رنگ آکریلیک الوان با کیفیت
رنگ آکریلیک الوان با کیفیت مناسبی که دارد در کد های زیر عرضه گردیده است. رنگ آکریلیک لاتکس مات با کد ۳۱۰۹ ، رنگ اکریلیک لاتکس مات۳۳۳ با کد ۳۱۵۳، رنگ آکریلیک لاتکس نیمه براق با کد ۳۱۱۵ ، رنگ آکریلیک لاتکس نیمه براق ۳۳۳ با کد ۳۱۵۴ و رنگ اکریلیک لاتکس براق با کد ۳۱۱۶ که در واقع تفاوت اصلی کد های ۳۳۳ با سایر رنگ اکریلیک این است که فقط در ظرف های دو و نیم گالنی عرضه می گردند ظرف های کوارت و گالن ندارند.
کارخانه ی الوان به عنوان یک کارخانه انواع رنگ، به دنبال تولید محصولات با کیفیت می باشد. چنانچه قصد تهیه ی این محصول را دارید، فروشگاه ترنج امکان خرید عمده ی محصولات را برای مغازه داران رنگ فروش و فروشگاه داران رنگ، فراهم نموده و به عرضه رنگ های متفاوت و با کیفیت برند الوان می پردازد. انواع رنگ های آکریلیک از این فروشگاه قابل تهیه میباشند و شما می توانید با خیالی آسوده به خریدی امن بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.