کارخانه تولید آستر اپوکسی پلی آمید

تولید کنندگان زیادی در سطح کشور به تولید و فروش آستر اپوکسی پلی آمید باکیفیت در حال فعالیت هستند .و آستر اپوکسی اصل طبیعی را با بهترین و با استانداردهای معتبر و معیار های مشخص شده را وارد بازار می کنند.

امروزه بازار آستر بسیار پر رونق بوده و تولیدکنندگان، تولید خود را چند برابر افزایش داده اند. خرید و فروش و عرضه‌ آستر پلی آمید به صورت عمده و جزئی رایج شده است و با قیمت های مناسبی و جنس و انواع مختلفی در اختیار مشتریان قرار داده اند ، به راحتی می توان خریداری کرد.

کارخانه تولید آستر اپوکسی پلی آمید

انواع مختلف آستر اپوکسی موجود در بازار

انواع مختلف آستر اپوکسی موجود در بازار اولین پوششی که روی سطح اعمال می‌‌گردد آستر نام دارد، آستر از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. هنگام اجرای هر رنگ، با توجه به جنس سطح کار و شرایط آن مانند تازه یا کهنه بودن، سالم یا خورده بودن، میزان رطوبت موجود روی سطح باید یک آستری مناسب انتخاب و استفاده کرد.

علت اصلی اجرای آستری، تقویت چسبندگی قوی بین لایه‌های مختلفی است که بر روی سطح اعمال گردد. از خواص آستر، آستر زینک ریچ اپوکسی پلی آمید ، با توجه به وجود زینک مقاومت سطح فلزی را در برابر زنگ خوردگی افزایش می‌‌دهد.

لایه پرایمر اپوکسی پلی آمیدی مخصوص بتن باعث بسته شدن سوراخ‌ها و حفره های موجود در سطح بتن شده و باعث چسبندگی بین سطح لایه‌ها می شود.

بیشتر بخوانید :  كمك موثر نمایندگی رنگ ترافیکی در تهران به فروش سريع محصولات

آستر معمولاً ضخامت‌ کمتری نسبت به لایه اصلی رنگ دارد. آستر استفاده شده معموماً فاقد رنگ بوده ، اگر از روی در آن بکار برده باشند باعث ایجاد رنگ میشود که فام رنگ‌ نام دارد. آستر اپوکسی پلی آمید بر پایه اپوکسی و سخت کننده پلی آمید طراحی شده است و دارای تأییدیه از پژوهشگاه صنعت مربوطه می‌باشد.

آستر اپوکسی به عنوان اولین لایه بر روی سطوح فلزی بکار رفته و آن را در مقابل خوردگی وساییدگی به خوبی محافظت می‌نماید. می‌توان روی این آستر زینکـ ریچ اپوکسی را با پوشش میانی اپوکسی و یا هر سیستم مناسب و سازگار دیگر پوشش داد.

ویژگی های آستر اپوکسی اصل چیست؟

ویژگی های آستر اپوکسی اصل چیست؟ استرها مقاومت بسیار بالایی در برابر جذب رطوبت دارند. انواع مختلفی از پلی استر در بازار موجود است. از آن برای قالب سازی ، بعنوان اکستروژن برای ماشینکاری طراحی شده اند. انواعد آسترهای تولید شده بر اساس نوع از لحاظ قدرت و سایر ویژگی ها باهم متفاوت بوده اند.

آسترها دارای ویژگی های الکتریکی خوب ، مقاومت در برابر حرارت و پیری ، خزش کم ، حفظ رنگ خوب و مقاومت در برابر سایش و فرسودگی است. پلی استر مایعات چسبناک و کم رنگ هستند که از محلول پلی استر در یک فرمول خاص تشکیل می شود.

قیمت بهترین آستر اپوکسی پلی آمید

قیمت بهترین آستر اپوکسی پلی آمید عرضه کنندگان زیادی در سطح کشور به پخش و توزیع انواع آستر اپوکسی مشغول هستند که توزیع مستقیم را رایج داده است و از طریق مراکز اینترنتی می توان خریداری و ثبت سفارش کرد و به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کرد .

بیشتر بخوانید :  پخش رنگ ساختمانی صنعتی شکیبا

امروزه‌ برای خرید عرضه کنندگان روشی را برای سهولت حال خریداران ارائه داده اند که می توان با استفاده از این روش خرید به راحتی به بقیه کارهای روز مره رسیدگی کرد. علاوه بر این بر کاهش هزینه های حمل ونقل نیز تاثیر زیادی می گذارد و برای خرید بدون واسطه میتوان به آسانی مراجعه کرد.

از همه مهمتر با استفاده از این روش خرید، بر قیمت آستر اپوکسی تاثیر بسیار زیادی دارد و می توان آنها را خریداری کرد. هزینه حمل و نقل این محصول را کاهش می دهد و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از قیمت آستر اپوكسی ارزان و مرغوب آن اطلاع پیدا کرد. و در صورت لزوم این محصول را در کمترین وقت و هزینه در مکان مورد نظر تحویل گرفت. امروزه‌ توزیع کنندگان توانسته اند انواع زینک اپوکسی را به کشورهای خارجی نیز صادر کنند و این امر بر اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار می باشد و صادر این نوع محصول به تمام نقاط جهان‌ امکان پذیر می باشد.

1

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون، لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت محصولات و هزینه ارسال را نیز در سایت قرار دهید تا برای ثبت سفارش راحت تر اقدام کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.