کارخانه تولید رنگ اپوکسی فلز

کارخانه تولید رنگ اپوکسی فلز

کارخانه تولید رنگ اپوکسی فلز
امروزه برای جلوگیری از آسیب فلزات مختلف در صنایع و معادن و سازه های گوناگون، از رنگی به نام رنگ اپوکسی فلز استفاده می نمایند.

این رنگ های اپوکسی در واقع با ترکیب دو نوع ماده به نام های پلی آمید و رزین تولید می شوند. رنگ های اپوکسی مخصوص فلزات قادر هستند روی فلزات گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند.

از این رو صنایعی که به استفاده از این رنگ می پردازند روز به روز در حال گسترش یافتن می باشند.

زیرا به کار گیری رنگ اپوکسی فلز می تواند از آسیب فلزات به طور کامل جلوگیری نماید. البته برای ایجاد محافظت از فلزات باید از رنگ اپوکسی مرغوب و با کیفیتی استفاده شود. یکی از این رنگ ها رنگ اپوکسی فلز شرکت ترنج می باشد.

رنگ اپوکسی فلز که عموما از رنگ های اپوکسی پلی امید می باشد هم به صورت استری های اپوکسی زینک فسفات سبز رنگ و اپوکسی زینک فسفات اخرایی رنگ در بازار موجود است و هم با سایر سیتم های اپوکسی ترکیب شونده با روی که برای داخل مخازن که مواد شیمیایی هم داخل آن ها باشد استفاده دارد.

مثل اپوکسی زینک زیچ شصت درصد و اپوکسی زینک ریچ هشتاد درصد و اپوکسی زینک کرومات که بر اساس رال رنگ مورد نظر کارفرما قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

البته چون این اپوکسی های زینک دار به عنوان آستری استفاده می شوند و رنگ لایه نهایی ممکن است خودش تیره باشد رال رنگ این اپوکسی زینک دار استری چندان تاثیری نخواهد داشت و میتوان بر اساس رال رنگ ارزان ترین رنگ اپوکسی استری پلی امید زینک دار را انتخاب نمود.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ روغنی صنعتی اپوکسی

زیرا از مواد اولیه خارجی و مرغوب استفاده می نماید و حتی توانسته است به غیر از تولید رنگ اپوکسی به صادر کردن یا پخش رنگ اپوکسی در خارج از کشور نیز بپردازد.

بررسی شرایط نگهداری از رنگ اپوکسی فلز

بررسی شرایط نگهداری از رنگ اپوکسی فلز
همانطور که گفته شد رنگ های اپوکسی فلزات قادر هستند از فلزات مختلف در برابر بسیاری از آسیب های احتمالی شامل خوردگی توسط گاز های مختلف، آسیب به وسیله اسید و باز ها، آسیب با مواد غذایی و شیمیایی مختلف، آب، رطوبت، باد، باران و… جلوگیری نمایند. البته برای اینکه رنگ اپوکسی فلز به درستی عمل نماید.

باید آن را اجرا کرده و در نهایت به درستی آن را نگهداری نمود. در این خصوص باید گفت نحوه اجرا و پس از اجرا از روش های نگهداری رنگ های اپوکسی فلزات محسوب می شوند.

صاف و صیقلی کردن سطح مورد نظر، استفاده درست از پرایمر و ترکیب اندازه با رنگ اپوکسی، رنگ آمیزی در دمای ۱۰ تا ۴۵ درجه، مهلت زمانی یک الی دو روزه برای خشک شدن سطوح زیرین و… از شرایط نگهداری می باشد. حتی پس از رنگ آمیزی بهتر است حدودا ۲۴ روز هیچگونه تماس فرد یا جسمی با سطوح رنگی صورت نگیرد.

پخش کننده عمده رنگ اپوکسی فلز

پخش کننده عمده رنگ اپوکسی فلز
شرکت ترنج به دلیل میزان تقاضای بالا از سمت خریداران، خود علاوه بر تولید رنگ اپوکسی، به صورت بدون واسطه به فروش عمده آن ها نیز می پردازد. این رنگ ها به صورت کلی و جزئی نیز به فروش می رسند. برای خرید آن ها کافی است که به صورت اینترنتی اقدام کنید تا بتوانید با قیمتی کارخانه ای به خرید رنگ مورد نظر خود بپردازید.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ اپوکسی حرارتی بدون واسطه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.