خرید انواع رنگ نسوز سیلیکونی

انواع رنگ نسوز سیلیکونی در بازار های فروش از خرید فوق العاده ای برخوردار است. این محصول دارای انواع مختلفی با توجه به کاربرد و کیفیت آن می باشد که تمام انواع آن نیز مورد خریداری مشتریان و متقاضیان قرار گرفته است.

برای خرید این نوع محصول در انواع مختلف ابتدا باید تمام اطلاعات لازم و کافی را درباره ی ویژگی های و کاربردهای آن دانست تا بتوان اصل ترین و عالی ترین نوع این رنگ را انتخاب و خریداری کرد. 

خرید انواع رنگ نسوز سیلیکونی

مزیت های خاص رنگ نسوز سیلیکونی شفاف

مزیت های خاص رنگ نسوز سیلیکونی شفاف رنگ یک نوع ماده پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که از آن به عنوان پوشش بر روی انواع سطوح مختلف استفاده می شود. امروزه با توجه به انواع فرمول های شیمیایی جدید، انواع رنگ های مختلف با کاربرد و مزیت های متفاوت تولید و ساخته می شوند. رنگ سیلیکونی شفاف نسوز از جمله بهترین و کاربردی ترین رنگ های تولید شده در کشور ایران است که در ادامه برخی از مزیت های این نوع رنگ را ذکر می کنیم. 
برخورداری از مقاومت حرارتی بالا در برابر انواع دما ها از مهمترین و اصلی ترین مزیت های خاص این محصول محسوب می شود که همین مزیت سبب کاربرد فراوان آن در مکان های مختلف به ویژه مکان هایی که در معرض حرارت بالا قرار دارند، شده است.
استفاده از دو ماده مختلف به نام های: رزین سیلیکون و پیگمنت پودر آلومینیوم در تولید این رنگ سبب ایجاد ماده ای نسوز در این رنگ و افزایش مقاومت آن در برابر حرارت شده است. برخورداری از میزان چسبندگی بالا و امکان استفاده از آن بر روی انواع سطوح فلزی از جمله مزیت های آن به شمار می رود. 
از دیگر مزیت های خاص رنگ نسوز شفاف سیلیکونی عبارت است از: 

  • بالا بودن میزان سختی و مقاومت 
  • محافظت از سطوح در برابر انواع عوامل مخرب زا 
  • خشک شدن در کمترین زمان تقریبا 10 دقیقه در صورت مساعد بودن شرایط 
  • عدم تغییر فام این نوع رنگ در برابر حرارت و دما 
  • مقاوم بودن در دمای بسیار بالا به اندازه ی 650 درجه ی سانتی گراد 
بیشتر بخوانید :  کارخانه رنگ صنعتی پارس پامچال با کیفیت بالا

توزیع کننده رنگ نسوز سیلیکونی

توزیع کننده رنگ نسوز سیلیکونی جای بسی  خوشحالی است که توزیع کننده های معروف و معتبری در کشور ایران به توزیع رنگ نسوز مشغول به فعالیت هستند. توزیع کننده های رنگ نسوز سیلیکونی، بهترین، مرغوب ترین و اورجینال ترین نوع این محصول را به انواع مراکز خرید و فروش پخش و توزیع می کنند. 
این رنگ در برند و مارک های مختلف و معتبر با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت، توسط بهترین شرکت ها و کارخانه های تولیدی بین مشتریان و بازار های خرید و فروش توزیع می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.