آشنایی با نحوه خرید صادراتی رنگ چوب پارس اشن

امروزه صنایع و فروشگاه ها در بازارهای خارجی برای خرید صادراتی رنگ چوب پارس اشن اقدامات مختلفی انجام می دهند. مزایا و کیفیت بالای این محصول سبب شده که برای صادرات آن اقدامات چشمگیری انجام شود و در بازارهای خارجی با برندهای هم تراز رقابت کند. رنگ چوب پارس اشن در بازارهای داخلی هم با تقاضای بسیاری همراه است به طوری جزء جدا نشدنی در صنایع چوب محسوب می شود. در زیر به مزایای و نحوه خرید صادراتی این محصول بیشتر آشنا می شویم.

نحوه خرید صادراتی رنگ چوب پارس اشن

رنگ چوب پارس اشن
خرید صادراتی رنگ چوب پارس اشن

کشورهای زیادی در سراسر جهان خواستار خرید صادراتی رنگ چوب پارس اشن هستند. شرکت پارس اشن توانایی بالایی در تولید انواع رنگ و رزین با کیفیت بالا و قابل پذیرش در بازارهای بین المللی را از خود نشان داده است. فراهم شدن شرایط کافی این نوید را می‌دهد که بتواند محصولات بیشتری را به شرکت های جهانی معرفی کند.

نسبت صادرات رنگ چوب پارس اشن به کشورهای همسایه همچون عرق و افغانستان نسبت به بازارهای اروپایی بیشتر است حتی می توان کشور عراق را به عنوان بزرگ‌ترین مقصد خرید صادراتی رنگ پارس اشن معرفی کرد.

یکی از دلایل عمده برای موفق بودن بخش صادرات رنگ به بازارهای جهانی قیمت مناسب رنگ نسبت به ویژگی های بی نظیر آن از جمله پوشش دهی مناسب، سرعت خشک شدن بسیار بالا، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر چربی و مواد شوینده و روغن ها، دوام بالا و چسبندگی زیاد و رنگ آمیزی بسیار سریع و آسان می باشد. تمامی این ویژگی های برجسته در رنگ چوب پارس اشن موجب محبوبیت آن در بازارهای خارجی شده است.

بیشتر بخوانید :  مرکز خرید آستر اپوکسی زینک ریچ + راهنمای بهترین انتخاب آستر

مزایای خرید صادراتی رنگ چوب پارس اشن

از مهم‌ترین مزایای خرید صادراتی رنگ چوب پارس اشن می توان به کارایی بالای آن در محافظت و براقیت سطوح چوبی و پوشش کاملاً چوب های نئوپان اشاره کرد. از دیگر مزایای این خرید قیمت پایین نسبت به برندهای خارجی می باشد.

این رنگ انعطاف پذیری بالایی دارد و چون بر پایه رزین آلکید و نیترات سلولز می باشد براقیت خاصی به سطوح چوبی می بخشد. محبوبیت این رنگ سلولزی بیشتر به دلیل خشک شوندگی سریع و کاهش جذب غبار معلق در هوا می باشد تا کیفیت رنگ تغییری پیدا نکند.
شرکت پارس اشن یکی از برندهای مهم در خصوص صادرات رنگ می باشد و یکی از سودآورترین شرکت ها در حوزه‌ صادرات غیر نفتی می باشد. رنگ چوب پارس اشن با دارا بودن تمام استانداردهای جهانی و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا انتظارات از این محصول را برای تأمین کامل نیازهای بازارهای داخلی و خارجی افزایش داده است و با پشتوانه‌ این ویژگی ها توانسته است صادرات را افزایش دهد. رقم صادرات رنگ چوب پارس اشن به بازارهای جهانی روز به روز در حال افزایش است و این مسئله ظرفیت تولید را بیشتر کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.