ارائه کننده رنگ اپوکسی استخر

مواد مصرفی رنگ اپوکسی استخر

رنگ اپوکسی استخر
رنگ اپوکسی استخر بر پایه اپوکسی است و دارای کاتالیست همگن رنگ استخری است. شرکت رنگ اپوکسی از مواد افزودنی هادنر استفاده کرده است که باعث جذب سریع و کاهش مدت زمان کارکرد این نوع رنگ می‌شود.

رنگ اپوکسی به دلیل سخت شدن سریع و ساختار مولکولی متراکم در برابر فشارهای مکانیکی و هیدرولیکی می‌تواند مقاومت کند و این عامل باعث افزایش ضخامت و پوشش رنگ می‌شود.

از رنگ‌های اپوکسی استخر بر روی سطوح بتنی و سیمان‌های خشک استفاده می‌توان کرد. این نوع رنگ دارای طیف رنگ‌بندی جذابی است. با توجه به خشکی بستر رنگ باعث بهبود کیفیت می‌شود که یکی از نیازهای این نوع رنگ استخر است. حلال این نوع رنگ رقیق کننده R5 است که می‌توان آن را با مخلوط کردن تینر با رنگ استفاده قرار کرد. برای کسب اطلاعات درباره رنگ و دیگر مواد این رنگ بهتر است اطلاعات روی بسته‌بندی رنگ را مطالعه کنید.

ارائه دهنده بهترین رنگ اپوکسی استخر


ارائه دهنده بهترین رنگ اپوکسی استخر
برای خرید رنگ اپوکسی ارزان فروشنده‌های زیادی شاید وجود نداشته باشد یا ممکن است جنس با کیفیت به شما ارائه ندهند.

مجموعه رنگ ترنج با سال‌ها فعالیت در حوزه رنگ اپوکسی استخر توانسته به یکی از بهترین تولید کنندگان و توزیع‌کنندگان این رنگ در ایران و سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای همسایه تبدیل شود.


ارائه دهنده بهترین رنگ اپوکسی استخر

این نوع از رنگ‌ها معمولا در بسته‌بندی‌های 4 و 20 لیتری به بازار عرضه می‌شود حتی شما می‌توانید از شرکت سازنده درخواست کنید رنگ‌ها را در بشکه‌های 200 لیتری نیز برای شما تهیه کنند.

بیشتر بخوانید :  صادرکننده رنگ اپوکسی پلی آمید عمده

برای خرید این رنگ به صورت عمده و با بهترین قیمت از کارخانه رنگ ترنج کافی است، سفارش خود را از طریق سایت این مجموعه ثبت کنید یا با تماس گرفتن با کارشناسان فروش سفارش خود را در تعداد و بسته‌بندی‌های مختلف نهایی کنید. کلیه سفارش‌های شما در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت درب فروشگاه به شما تحویل داده می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.