اپوکسی کف مخصوص انبار قیمت پایین

اپوکسی کف مخصوص انبار قیمت پایین را می توان در بازار های داخلی به راحتی خریداری کرد. قیمت کفپوش اپوکسی مخصوص انبار به نسبت مدل های دیگر اپوکسی ها ارزانتر است به همین دلیل برای متراژ های بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

در کارخانه ها کف پوش ضخامت دار اپوکسی را بیشتر در انبار مورد استفاده قرار می دهند. تنوع رنگ و مقاومت کفپوش اپوکسی باعث شده که امروزه طرفداران بسیاری داشته باشد و در اکثر کارخانجات و انبار ها از انواع کف پوش های اپوکسی استفاده شود. درانواع اپوکسی کف قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت است به عنوان مثال اپوکسی کف مایع قیمت مناسب تری نسبت به اپوکسی های کفپوش دکوراتیو دارد.

آشنایی با خصوصیات و قیمت کفپوش اپوکسی ارزان

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اپوکسی یک پلیمر ترموست است که از واکنش رزین اپوکساید با سخت کننده پولی آمین یا پلی آمید ساخته می شود. اپوکسی کاربردهای زیادی دارد. یکی از کاربردهای ویژه این محصول استفاده از آن در تولید کفپوش است. کفپوش اپوکسی جهت پوشاندن کف ساختمان های تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش های اپوکسی بسیار بادوام هستند، ظاهری براق دارند و بسیار با کیفیت هستند. قیمت کفپوش اپوکسی نسبت به سایر کفپوش ها مناسب تر است، به همین دلیل در مقیاس های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مقاله قصد داریم کفپوش انبار صنعتی و قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید :  اپوکسی کف مخصوص انبار قیمت پایین

آشنایی با اپوکسی کف انبار و مزایای آن

قیمت کفپوش اپوکسی ارزان، تنوع رنگ و مقاومت اپوکسی از جمله اصلی ترین دلایل استفاده از این کفپوش در انبار کارخانجات صنعتی است. کفپوش های اپوکسی انواع مختلفی دارند، در حالت کلی قیمت کفپوش های اپوکسی نسبت به سایر کفپوش ها ارزان تر است، خود کفپوش های اپوکسی هم به صورت های مختلف مایع و دکوراتیو وجود دارند. قیمت انواع کفپوش های اپوکسی نسبت به جنس آن می تواند کمتر یا بیشتر باشد، برای نمونه کفپوش مایع از کفپوش دکوراتیو ارزان تر است.
دوام بالا در مقابل رطوبت، ضد اسید بودن، عایق در برابر حریق و مقاومت در مقابل مواد شیمیایی از جمله مزایای این کفپوش است. یکی دیگر از دلایل مهم در استفاده از کفپوش اپوکسی ضخامت آن است، کفپوش های دو میلیمتری و سه میلیمتری ضد لغزش بوده و در مقابل باکتری ها نیز مقاوم هستند. اپوکسی کف انبار صنعتی بیشتر مناسب کارخانجاتی که تردد بار و وزن بار مرده زیادی دارند می باشد.

قیمت اپوکسی کف انبار صنعتی

نوع اپوکسی می تواند در قیمت آن تاثیر بسزایی داشته باشد. کفپوش های اپوکسی مایع نسبت به سایرین قیمت مناسبتری دارند اما در برابر رطوبت و ضربه مقاومت کمتری دارند. به دلیل اینکه انبار مکان مناسبی برای رشد باکتری است لذا بهتر است از اپوکسی های با رنگ روشن استفاده شود. فروشگاه های بسیاری در داخل کشور در کار فروش کفپوش اپوکسی هستند، مجموعه ترنج یک فروشگاه داخلی معتبر در عرصه فروش انواع کفپوش های اپوکسی با کیفیت و قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید :  اپوکسی کف مخصوص انبار قیمت پایین

جدول قیمت اپوکسی کف انبار سال 1402

در این جدول که به صورت کلی تهیه شده است قیمت های تخمینی اپوکسی کف انبار در سال 1401 برآورد شده است که هم کاربرد آن ها بر اساس ضخامت و هم به تفکیک تهیه مصالح و اجرا عنوان گردیده است.

برای تخمین قیمت های سال 1402 فقط کافی است حدود 30 تا 50 درصد به قیمت های جدول اضافه گردد.

جهت کسب اطلاعات دقیق تر در این مورد حتما با ما کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

جدول قیمت اپوکسی کف انبار سال 1402
قيمت تمام شده اپوکسي کف انبار

مزایای اپوکسی کف در انبار کارخانجات

مزایای اپوکسی کف در سرویس های بهداشتیازجمله مزایای اپوکسی کف در انبار کارخانجات با دوام بودن آن ها در برابر رطوبت، عایق بودن آنها در برابر حریق و ضد اسید بودن و مقاوم بودن این کفپوش ها در برابر مواد شیمیایی است. کفپوش با ضخامت سه میلیمتر و دو میلیمتر  اپوکسی ضد لغزش و در برابر رشد باکتری مقاوم هستند. برای اینکه یک انبار کارخانه دارای تردد بار و ووزن بار مرده زیاد منحصر به فرد باشد می توان از اپوکسی های کف مخصوص انبار صنعتی استفاده کرد.

با استفاده از کفپوش مقاوم و با ضخامت اپوکسی در انبار می توانید بارهای سنگین و لیفتراک و حتی تریلی با بار را بر روی آن قرار دهید. از دیگر مزایای اپوکسی  های کف می توان به سبک و کم حجم بودن آن ها اشاره کرد که حداقل عمر دوام این کفپوش ها ۲۰سال است، پس می توان آن ها را باخیالت راحت تهیه و مورد استفاده قرار داد. کفپوش های اپوکسی کاملا ضدآب هستند و اصلا آب یا روغن به زیر این اپوکسی ها نفوذ پیدا نمیکند.

بیشتر بخوانید :  اپوکسی کف مخصوص انبار قیمت پایین

راه های خرید ارزانتر اپوکسی کف

یکی از راه های خرید ارزانتر اپوکسی کف، خریدن آن از نمایندگی فروش اپوکسی کف می باشد. در نمایندگی های فروش اپوکسی انواع اپوکسی ها  از جمله: اپوکسی های ضخامت دار، اپوکسی های  کفپوش دکوراتیو رنگی واپوکسی مایع به فروش می رسد. نصب اپوکسی کف قیمت پایینی دارد که این کار توسط اپراتور نمایندگی فروش این اپوکسی ها انجام می شود.

به دلیل عمر و مقاومت بالا طراحان دکوراسیون امروزه بیشتر از اپوکسی ها در کف سازی منازل استفاده می کنند. تنوع رنگ واستحکام بالای این اپوکسی ها تجلل ویژه ای را در خانه ها نیز به ارمغان آورده است.

مناسب ترین رنگ اپوکسی کف انبار

در میان اپوکسی ها، قیمت اپوکسی مایع اندکی مناسب تر از مدل های دیگر اپوکسی های کف است. اپوکسی های مایع به نسبت دیگر اپوکسی ها از مقاومت کمتری در برابر رطوبت برخوردارند و در برابر ضربه مقاومت چندانی ندارند به همین دلیل گزینه خوبی برای خریدن و استفاده آن در کارخانه نمی باشند.

مناسب ترین رنگ اپوکسی کف انبار رنگ هایی با زمینه های روشن است زیرا انبار مکان خوبی برای رشد انواع باکتری ها هستند، بنابراین بهتر است که از اپوکسی های کف با رنگ های روشن استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.