بهترین فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب

بهترین فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب

بهترین فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب
در این مقاله می خواهیم در رابطه با فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب توضیح دهیم. مطمئناً پلیمرهای اکریلیک دارای کیفیت بسیار بالایی درمیان امولسیون های موجود می باشند. خصوصاً در تولید رنگ هایی که مبنای آبی دارند یکی از دلایل آن که فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب را به وفور امروزه می توان مشاهده کرد و همین امر است.
خواص پلیمرهای اکریلیک را الکلی که استر از آن ساخته می شود مشخص می کند. متاکریلات ها عموماً سخت تر از آکریلات ها هستند. مهم ترین وجه تمایز آکریلات ها با پلی وینیل استات ها در میزان “بازی” آن ها می باشد.

یعنی غیر اسیدی هستند. به خاطر همین ویژگی ظروفی که در دستگاه‌های اجرایی تحت تاثیر آن ها قرار می گیرند. احتمال خطر زنگ زدنشان کمتر می شود. به هیچ عنوان در اکریلیک ها شکنندگی یا زرد شوندگی به خاطر کهنه شدن در آن ها دیده نمی ‌شود و این خاصیت به دلیل پلیمریزه شدگی آن ها می باشد.

رنگ استخری اکریلیک در مقابل افت و خیز دما تعامل بسیار بالایی دارد. همچنین می تواند فشار ناشی از شستشو یا مالش سفت و سخت و سایش را به سادگی تحمل کند. رنگ استخری آکریلیک اگر در اثر لکه های روغن و مابقی آلودگی ها کثیف شود به آسانی پاک می شود.

یکی از مهمترین اهداف به وجود آمدن رنگ استخری های اکریلیک پایه آب از بین بردن معایب رنگ استخری های آلکیدی در صنعت رنگ بوده است. نکته‌ای که در خصوص این رنگ استخری ها حائز اهمیت است این است که این گروه از رنگ استخری ها دوست داره محیط زیست هستند و هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید :  قیمت خرید رنگ اپوکسی استخر

فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب توسط ما

فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب
رنگ استخری های اکریلیک پایه آب به دو گروه تقسیم می شوند.

گروه اول رنگ استخری های اکریلیک ساده

این رنگ استخری ها ویژگی پوشش و حفظ پوشش بسیار با کیفیتی دارند. لذا در محلول های با قابلیت اسپری از درصد جامد نسبتاً خوبی برخوردار هستند؛ و توان پوشش زیادتری از رنگ های اکریلیک نسل های قدیمی تر دارند.

البته لازم به ذکر است که توان ضد خزه و ضد جلبک آن ها امکان دارد مانند رنگ های استخری نسل بعد از خود نباشد.

گروه دوم رنگ استخری های اکریلیک ضد جلبک و ضد خزه

گروه دوم رنگ استخری های اکریلیک ضد جلبک و ضد خزه
این رنگ استخری ها به لحاظ ساختاری تقریباً به رنگ استخری های اکریلیک ساده شباهت زیادی دارند اما وجه تمایز آنها این است که فاقد هرنوع گروه فعالی بوده و وزن مولکولی آن نسبتاً زیاد است و ضمن اینکه دارای خئاص ویژه ضد خزه و ضد جلبک بودن هستند.

کاربرد های رنگ استخری اکریلیک پایه آب ضد جلبک ضد خزه در پوشش سطوح مرطوب مثل استخر های تفریحی و یا استخر های کشاورزی بسیار گسترده بوده در این کاربردها از این رنگ استخری های ضد خزه و ضد جلبک بسیار استفاده می شود.

مهم ترین دلیل فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب معرفی هر چه بیشتر این محصول با کیفیت به عموم مردم می باشد. فروش ویژه رنگ استخری اکریلیک پایه آب، هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی قابل تهیه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.