فروشگاه عرضه ضد زنگ اپوکسی فلز

در فروشگاه عرضه ضد زنگ اپوکسی فلز می توانید مدل های مختلف با کیفیت رنگ اپوکسی فلز را خریداری کنید که قیمت های فوق العاده به همراه تخفیف های باورنکردنی و استثنایی برای آنها در نظر گرفته شده و رین رنگ های اپوکسی برای مشتریان عرضه شده است که طرفداران مشتریان زیادی جذب خرید آنها شده و کارایی فوق العاده ای را از خود نشان می‌دهند و به همین دلیل این رنگ ضد زنگ اپوکسی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروشگاه عرضه ضد زنگ اپوکسی فلز

مراحل استفاده از ضد زنگ اپوکسی

مراحل استفاده از ضد زنگ اپوکسی رنگ ضد زنگ اپوکسی یک ترکیب نگهدارنده قوی است که اغلب از آن به عنوان فرآیند “جوش سرد” یاد می شود. استفاده از اپوکسی فلز بر روی ضد زنگ یک راه حل سریع و آسان است. در مرحله 1 باید قطعاتی را که می خواهید چسب بزنید با آب و صابون تمیز و آماده کنید. با یک حوله نرم و خشک کاملا خشک کنید. در گام 2، یک صفحه کاغذی را روی یک سطح کار سخت قرار دهید.  هر دو لوله از ترکیب اپوکسی را جدا کنید. تا زمانی که آماده نباشید آنها را روی مورد استفاده کنید، نمی توان این دو قسمت را مخلوط کرد. این دو عنصر در دو لوله جداگانه قرار می گیرند.

  در مرحله 3، قسمت های مساوی را از هر دو لوله بر روی صفحه کاغذ فشار دهید. و مرحله 4 با استفاده از خلال دندان یا چوب Popsicle اپوکسی را کاملاً هم بزنید. مرحله 5 از خلال دندان یا چوب Popsicle استفاده کنید تا اپوکسی را روی قطعات فلز قرار دهید.  اگر قسمت چسب بزرگتر است ، از چوب Popsicle برای پوشش بهتر استفاده کنید. مرحله 6 قطعات فلزی را بهم بچسبانید.  در صورت لزوم با استفاده از گیره قطعات را کنار هم نگه دارید. مرحله 7 قبل از دست زدن به مورد ، اجازه دهید اپوکسی به هر جهت روی بسته بندی تنظیم شود.  بعضی از فرمول ها در کمتر از پنج دقیقه تنظیم می شوند ، در حالی که بعضی دیگر چهار تا شش ساعت طول می کشد. در مرحله 8 اجازه دهید تا یک شب یا 15 ساعت قبل از قرار دادن مورد برای استفاده ، کالا خشک شود.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ روغنی الوان با بهترین کیفیت

خرید عمده ضد زنگ اپوکسی فلز

خرید عمده ضد زنگ اپوکسی فلز خرید عمده ضدزنگ درجه یک بوکسی فلز در کشورمان بسیار رایج شده و افراد می‌توانند برای خرید عمده و سفارش دادن این محصول به سایت های اینترنتی ما مراجعه کنند و یا به صورت حضوری از مراکز و نمایندگی های ما این رنگ بسیار کاربردی ضد زنگ اپوکسی را خریداری کرده و از آن نهایت استفاده را داشته باشند زیرا کیفیت عالی و برتری داشته که مورد استقبال بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.