فروش رنگ اپوکسی صنعتی بدون واسطه

رنگ ها اثرات عاطفی و هیجانی مختلفی روی ذهن و تفکر انسان میگذارند، هر رنگ سمبل یک احساس است.

اما رنگ اپوکسی صنعتی مشخصات فوق را ندارد و بر خلاف رنگ روغن و رنگ آکریلیک و رنگ پلاستیک و … برای زیبایی دکوراسیون از آن ها استفاده نمیشود . بلکه به دلیل ساختار محکم و مقاومی که دارند و ضد خوردگی هستند در صنایعی مثل پتروشیمی، آب و فاضلاب، فولاد، نفت و گاز و صنایع نیروگاهی کاربرد فراوان دارند.

انواع رنگ صنعتی بر اساس مواد تشکیل دهنده آن در سه گروه جای میگیرند:

  1. رنگ های رزینی: مثل رنگ صنعتی اپوکسی
  2. رنگ های حلالی: مثل رنگ صنعتی پایه حلالی
  3. بر اساس لایه مصرفی: مثل رنگ صنعتی آستر که برای زیر سازی مورد استفاده قرار میگیرد چون این رنگ ها در برابر اشعه uv خورشید مقاومت ندارند در نقاطی که اشعه آفتاب به صورت مستقیم میتابد مناسب نیستند و بیشتر برای درون سازه ها و بین لایه ها  برای افزایش مقاومت در این نقاط مورد استفاده قرار میگیرند.

فروش رنگ اپوکسی صنعتی بدون واسطه

آشنایی با میزان مقاومت رنگ اپوکسی صنعتی

آشنایی با میزان مقاومت رنگ اپوکسی صنعتیمقاومت رنگ اپوکسی در برابر تغییرات آب و هوایی ، مقاومت زیاد در برابر حرارت، واکنش های فیزیکی و شیمیایی،  اصطکاک، رطوبت و عدم ساییدگی  باعث شده است که در ساخت بسیاری از ابزار آلات صنعتی مثل کشتی، لوله ها ، واگن ها و….. به کار برود.

و یکی از جالب ترین موارد استفاده آن در بسته بندی مواد غذایی مثل کنسرو ها میباشد چرا که اگر این پوشش نباشد مواد غذایی با ظرف شروع به واکنش کرده و باعث خوردگی ظرف میشوند که برای سلامتی انسان مضر هستند. این ویژگی رنگ ها صنعتی باعث شده که هر ساله هزینه های زیادی که برای تعمیرات ابزار ناشی خوردگی و از بین رفتن آن ها خرج میشد پس انداز شود.

بیشتر بخوانید :  مراکز فروش رنگ اپوکسی فلز مرغوب

این رنگ بعد از آن که کاملا خشک شد قابلیت شست و شو دارد و محل هایی که نیازمند لایه مقاوم هستند از این رنگ استفاده میشود. و علاوه بر اینکه یک پوشش مقاوم هستند باعث افزایش طول عمر ابزار آلات شما میشود.

بهترین تولیدکنندگان رنگ اپوکسی صنعتی

بهترین تولیدکنندگان رنگ اپوکسی صنعتیتولیدکنندگان رنگ اپوکسی بر اساس نیاز مشتری و محلی که میخواهد استفاده کند و انتظاراتی که از رنگ دارند با استفاده از فرمولاسیون خاص شروع به تولید میکنند. البته این تولیدکنندگان صرفا بر اساس سفارش مشتری تولید نمیکنند بلکه محصولاتی زیادی در اندازه و حجم و مقدار خاص و برای مصارف مختلف را تولید کرده و به صورت عمده به نمایندگی ها و مغازه میفروشند. البته برخی از شرکت ها فروش اینترنتی هم دارند که شما از طریق آن میتوانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.